Bekijk originele versie : Houder voor Bedankjes
Weet iemand misschien waar ik houders kan kopen huren om mijn bedankjes er op te zetten ter decoratie..
Ik heb zelf bedankjes gemaakt en nu wil ik ze ergens op zetten??
Alvast bedankt!
achermijnpc
09-06-2005, 14:14
bedoel je zo een grote mand waar de bedankjes in moeten gezet worden :)
hoi ik heb er een aantal, een boot, palmboom en verschillende maten mandjes. Als je interesse hebt dan kan je mij een pm sturen,
groetjes
silence01
09-06-2005, 20:19
ik heb r ook 2 als je wil
kijk maar in mn ondertekening (daar staat een link met foto's )
succes ;)
beslama :kus:
slimblondje
09-06-2005, 22:19
hey meid
een vriendin van mij heeft manden in brussel gekocht.
kleintjes waren 3 euro en grote waren 7 euro en had ze zelf decoratie opgezet,was echt heel leuk gedaan.
meschien een idee:D
hey meid
een vriendin van mij heeft manden in brussel gekocht.
kleintjes waren 3 euro en grote waren 7 euro en had ze zelf decoratie opgezet,was echt heel leuk gedaan.
meschien een idee:D
Hey meid,
Dank je wel voor je tip, ik was laatst ook in Brussel, maar zag niet echt mooie, ze waren allemaal al versierd met gele lintjes, hou ik niet van, ik ben echt op zoek naar felle kleuren zoals paars , rose, echt marrakech stijl, en het moeten best grote manden liefs houders zijn.. voor veel bedankjes..
De mensen die foto's voor me hebben kunnen jullie deze svp mailen naar maghrebia_@hotmail.com
alvast bedankt!
lady-tetouan
10-06-2005, 16:57
Je kan mandjes huren bij een negaffa, ik weet niet waar je in adam precies woont
maar de volgende negaffas hebben mooie mandje te huur
nejma
dounia afrah
en een nederlandse winkeltje op de admiraal de ruiterweg( ben de naam kwijt)
je kunt zelf n grote mand kopen bij kwantum xenos en opmaken met van die brede lint en roosjes bv, met de kleuren van je bedankjes en/of decoratie kun je m ook nog eens hergebruiken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.