Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep voor onze hoger opgeleiden...

Sammy84
12-03-2003, 21:12

Salaam alaikum Ik heb een vraag voor de dames en heren die hoog opgeleid zijn. (ik hoop dat de rest zich niet gepasseerd voelt) Iedereen moet ff heeeeel eerlijk zijn. Ik wil weten of hier iemand weleens een relatie heeft gehad met iemand met een beduidend lager niveau en daar moeite mee heeft gehad? En of iemand zowiezo een persoon selecteerd op niveau? Beslama

Ghatar_tangawia
12-03-2003, 21:14
Ik erger me af en toe echt aan personen die nogal traag van begrip zijn.... :rolleyes: , ik heb namelijk geen zin om alles wat ik zeg nader te verklaren :D

minous21
12-03-2003, 21:18
Ik heb er weleens last van, communiceren of discusseren gaat weleens moeilijk! vooral als je op een andere level zit........ Maar het kan ook heel goed gaan, je weet maar nooit! liefs Me

Chaimaa
12-03-2003, 21:19
:rolleyes: heeft dat altijd met scholing temaken?

Ghatar_tangawia
12-03-2003, 21:26

Origineel gepost door Chaimaa :rolleyes: heeft dat altijd met scholing temaken? Soms ook wel met denkwijze... :rolleyes:

NoraNador
12-03-2003, 21:31
Mijn toekomstige verloofde is netjes gezegd bijna helemaal niet opgeleid en ik doe de HBO. Maar tussen ons gaat het :goedzo: Inchallah heb je hier wat aan. Liefs Nora

Chaimaa
12-03-2003, 21:51
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Soms ook wel met denkwijze... :rolleyes: ja daarom... :rolleyes:

Sammy84
12-03-2003, 21:55
Weet je wat ik zonde vind

Sammy84
12-03-2003, 21:57
heeeeeeeeeee maar nog ff iets anders heeft hier niemand een relatie gehad met iemand met een hoger opleiding. Lijkt mij eigenlijk best irritant om iemand te hebben die latijd denkt dat ie het beter weet (doe het ook soms hihihi)

camiliaa
12-03-2003, 22:09
Origineel gepost door Sammy84 Salaam alaikum Ik heb een vraag voor de dames en heren die hoog opgeleid zijn. (ik hoop dat de rest zich niet gepasseerd voelt) Iedereen moet ff heeeeel eerlijk zijn. Ik wil weten of hier iemand weleens een relatie heeft gehad met iemand met een beduidend lager niveau en daar moeite mee heeft gehad? En of iemand zowiezo een persoon selecteerd op niveau? Beslama ja , ik had ook mn vooroordelen maar dacht ik zie het wel aan....maar ik was meer een lerares voor em dan zn meisje..oefffffffffffff ik was een lopende woordenboek maar hij was ook traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag damnnn :rolleyes: je merkt het wel je denkt niet op hetzelfde niveau, waardoor er miscommunicaties ontstaan, we hadden ook veeeeeeeeeel ruzie

Sammy84
12-03-2003, 22:10
ja ruzies die heeeeeeeeeeeeeeel rirritant zijn