Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep voor onze hoger opgeleiden...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Sammy84
12-03-2003, 21:10

Salaam alaikum Ik heb een vraag voor de dames en heren die hoog opgeleid zijn. (ik hoop dat de rest zich niet gepasseerd voelt) Iedereen moet ff heeeeel eerlijk zijn. Ik wil weten of hier iemand weleens een relatie heeft gehad met iemand met een beduidend lager niveau en daar moeite mee heeft gehad? En of iemand zowiezo een persoon selecteerd op niveau? Beslama

Lady_Cazawia
12-03-2003, 21:11
whaaaaat is dit...?!?!?!?!...:confused:....:confused: :maf2:...:maf2:

chicamaroquia
12-03-2003, 21:12
nee, mijn liefie heeft hetzelfde opleidingsniveau, dus ik kan je niet verder helpen:jammer: maar ik zou er denk ik geen problemen mee hebben als het anders was geweest! :)

GillDeLaTouret
12-03-2003, 21:12
LC :zwaai: :D

Lady_Cazawia
12-03-2003, 21:20

Origineel gepost door GillDeLaTouret LC :zwaai: :D Haaaaaaaj..!!!....:zwaai:....:D:D

chicamaroquia
12-03-2003, 21:24
Origineel gepost door Kadir Jah, ik weet precies wat je bedoelt, ik had met zo'n meisje, en zij was echt gewoon dom, ik kon geen grapjes maken, want ze begreep ze niet ik moest apengeluiden maken om haar aan 't lachen te krijgen:D :lol: lijkt de verloofde van mijn zwager wel :hihi:

RaZer
12-03-2003, 21:34
Origineel gepost door chica*******a :lol: lijkt de verloofde van mijn zwager wel :hihi: de verloofde van mijn zwager... ben ik nou zo dom of jij nou zo slim :D Reageren op topic ze moet wel ongeveer op dezelfde denkniveau zijn en niet iemand die als je aap zeg al begint te lachen

Chaimae
12-03-2003, 21:36
Origineel gepost door RaZer de verloofde van mijn zwager... ben ik nou zo dom of jij nou zo slim :D Reageren op topic ze moet wel ongeveer op dezelfde denkniveau zijn en niet iemand die als je aap zeg al begint te lachen :D

chicamaroquia
12-03-2003, 21:43
Origineel gepost door RaZer de verloofde van mijn zwager... ben ik nou zo dom of jij nou zo slim :D Reageren op topic ze moet wel ongeveer op dezelfde denkniveau zijn en niet iemand die als je aap zeg al begint te lachen ´zwa·ger (de ~ (m.)) 1 broer van echtgenoot resp. echtgenote 2 echtgenoot van een zuster jij bent dom :D hahahaaaaaaaa, nee hoor, we zijn even slim! ;) maar ff voor de duidelijkheid, het gaat over de verloofde van het broertje van mijn liefie :D

chicamaroquia
12-03-2003, 21:44
Origineel gepost door Kadir Zij is zo slim I like that:Iluvu: heb je het over mij :o als je het over mij hebt: I like you too :Iluvu:

Sammy84
12-03-2003, 22:01
Origineel gepost door Kadir Jah, ik weet precies wat je bedoelt, ik had met zo'n meisje, en zij was echt gewoon dom, ik kon geen grapjes maken, want ze begreep ze niet ik moest apengeluiden maken om haar aan 't lachen te krijgen:D Maar ik vraag mij ook af, of mensen die zo'n hogere opleiding hebben, niet heel erg irritant overkomen bij de rest.

Military_Minded
12-03-2003, 22:06
Ik kijk net neer op die mensen die opleidingen volgen.....college is 4 suckers je gaat de mooiste tijd van je leven toch niet verdoen op school

Sammy84
12-03-2003, 22:08
Origineel gepost door Military Minded Ik kijk net neer op die mensen die opleidingen volgen.....college is 4 suckers je gaat de mooiste tijd van je leven toch niet verdoen op school Ik mag nu college volgen en later mag jij mijn schoenen voor mij poetsen....aahhhhhhhhhhhhh WAT IS HET LEVEN TOCH (H)EERLIJK ;)

Military_Minded
12-03-2003, 22:10
Origineel gepost door Sammy84 Ik mag nu college volgen en later mag jij mijn schoenen voor mij poetsen....aahhhhhhhhhhhhh WAT IS HET LEVEN TOCH (H)EERLIJK ;) whahahahhaa :D :D dat bedoel ik dus....studenten zijn echt suckers De gemiddelde student...denkt dat dat papiertje een garantie is.....shiettttttttttt

Sammy84
12-03-2003, 22:14

nee ik weet dat ik er wel kom omdat ik het KAN

Pagina's : [1] 2 3 4 5