Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik moet naar de wc, maaaaaar......

LZN
12-03-2003, 20:22

We hebben maar 1 wc op, op de begane grond. En het huis is propvol met visite!! Moet echt nodig mijn darmen legen!!.

Shining_Star
12-03-2003, 20:26
:hihi: ga naar de buren ofzo ;)

souhayla
12-03-2003, 20:30
ben je een jongen of een meisje? als je een jongen bent pis je gewoon uit het raam!! hahhaha ja ik weet niet hoor maar daar heb je die slurf voor lekker makkelijk! veel liefs,souhayla

Guadaloupe
12-03-2003, 20:32
hij moet zn DARMEN legen :hihi: grote boodschap :D meskin...kan je niet sneaky gaan :D

Shining_Star
12-03-2003, 20:35

Origineel gepost door souhayla ben je een jongen of een meisje? als je een jongen bent pis je gewoon uit het raam!! hahhaha ja ik weet niet hoor maar daar heb je die slurf voor lekker makkelijk! veel liefs,souhayla :lol:

Guadaloupe
12-03-2003, 20:38
Origineel gepost door temsamni Sneaky?? Was het maar waaaaar. Ik weet niet hoe het komt, maar oude marokkaanse vrouwen vallen altijd op mij, zodra ik naar beneden ga beginnen ze allemaal te gluren, dus denk niet dat het onopvallend zal gaan! :hihi: ga....doe wat je moet doen...leeg je darmen...groet ze (dames) en kom weer achter je pc zitte simpel toch :rolleyes: :D :zwaai:

Shining_Star
12-03-2003, 20:39
Origineel gepost door temsamni Sneaky?? Was het maar waaaaar. Ik weet niet hoe het komt, maar oude marokkaanse vrouwen vallen altijd op mij, zodra ik naar beneden ga beginnen ze allemaal te gluren, dus denk niet dat het onopvallend zal gaan! :D :D attitude :p

Masriya
12-03-2003, 20:42
Origineel gepost door souhayla ben je een jongen of een meisje? als je een jongen bent pis je gewoon uit het raam!! hahhaha ja ik weet niet hoor maar daar heb je die slurf voor lekker makkelijk! veel liefs,souhayla hahahahha die slurf :maf2:

SweetRose
12-03-2003, 20:48
hahahah meskin..iwaa doe een djelaba aan en doe die kap over je hoofd..En ga zo naar beneden..ze zullen je ni eens opmerke..ze zulle gewoon denke dat je één of andere vrouw bent die bij de rest hoort :D:D

Guadaloupe
12-03-2003, 20:57
istie inmiddels geweest offfuhhhhh ?????

Masriya
12-03-2003, 20:59
hij is geweest ja, hij kwam ff langs en hging dus naar mijn wc :bril:

Masriya
12-03-2003, 21:00
Origineel gepost door Guadaloupe istie inmiddels geweest offfuhhhhh ????? hey je ondertiteling is toch een liedje? komt echt bekend voor maar weet niet meer wie het zong :confused: