Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Analyse That!

Kenza
12-03-2003, 20:08

Deze film is echt grappig! ik wis niet dat ik zo om Robert De Niro kon lachen, echt je komt niet meer bij!

FEALTJE
12-03-2003, 21:14
welke film is dat ?

al_hamka
12-03-2003, 22:57
Yuppppp leuke film of niet :D Ik heb hem een maand geleden gezien in Antwerpen :goedzo: Echt gelachen om Robert De Niro :hoera: Als ie die spuit in zijn been doet :schok: :hihi: Eruuggggg ** SouSou **

al_hamka
12-03-2003, 22:59
Origineel gepost door FEALDAT welke film is dat ? http://upload.alias.nl/upload/filmladder/artwork/7/76278467713.jpg Maffiabaas Paul Vitti (Robert DeNiro) wordt voorwaardelijk vrijgelaten uit de gevangenis. Want een verdwaasde gangster die liedjes zingt uit West Side Story doet toch geen vlieg kwaad? De FBI twijfelt aan zijn vreemde gedrag en geeft zijn vroegere psychotherapeut Ben Sobel (Billy Crystal) de opdracht Paul Vitti op het rechte pad te krijgen en te onderzoeken wat de oorzaak is van zijn gedrag. Sobel wil geen tijd steken in Vitti gezien zijn vorige ervaringen met deze patiƫnt. Maar door de eisen van de FBI heeft Sobel weinig keus en komt Vitti onder de verantwoording van de psychiater. Met de komst van Vitti staat Sobels leven helemaal op zijn kop en niets lijkt meer te lukken. Het enige lichtpunt is dat Vitti oprecht lijkt en genezen wil worden. Hij verzekert Sobel dat hij hem niet meer in gevaarlijke maffia complotten zal meeslepen. Sobel wil hem geloven, maar hoe kan het dan dat hij door Vitti met zijn kameraden betrokken raakt bij het overvallen van een goudtransport....

appelsap
12-03-2003, 22:59

is een hele goeie film..er komt ook een tweede deel uit..je moet ook MEET THE PARENTS van hem kijken is ook leuk :D

al_hamka
12-03-2003, 23:00
Analyse That is toch deel 2 :confused: Want Analyse This is deel 1 tch :confused: :D ** SouSou **

appelsap
12-03-2003, 23:01
Origineel gepost door al_hamka Analyse That is toch deel 2 :confused: Want Analyse This is deel 1 tch :confused: :D ** SouSou ** :D ow ja stupid me your right :D ..het is analize this en analize that :giechel: :zwaai:

al_hamka
13-03-2003, 14:53
:hihi: No Problemooooooooooooooo :hihi: ** SouSou **