Bekijk originele versie : DJ BAHiJaa (Jeblijaa) SPOED!!!!
LadyLacoste
08-06-2005, 21:59
Help ik ben op zoek met spoed naar DJ BaHIJA of genaamd jeblia wie kan me helpen haar telefoonnummer, prijzen ervaring wie oh wie???????????
mimi_tangaouia
08-06-2005, 22:25
0653671646
succes
Zij is goed!!! Ik heb haar dit weekend voor het eerst mee gemaakt, het is een schat van een vrouw!! Ze brengt echt sfeer in de tent en probeert de mensen aan het dansen te krijgen zodra het wat rustiger is op de dansvloer. Je kunt gewoon niet stil zitten. Zij is :goedzo:
LadyLacoste
08-06-2005, 23:12
dank je wel dames voor jullie reactie wie heeft er nog meer ervaringen met deze Dj???
Ze is Super goed ze laat de hele zaal swingen echt een aanrader
mimi_tangaouia
08-06-2005, 23:45
ik vind haar echt super goed alleen vind het jammer dat ze met de band gestopt is
ze had jaren terug een vrouwenband samen met haar zussen en vriendinnen ( als ik het nog goed weet) en die waren pas echt goed en stonden echt te swingen ( moet je voorstellen 5vrouwen die heel mooi kunnen zingen en helemaal uit hun dak gaan), ze waren in die tijd bekend in brussel en traden daar hgeel vaak op
ik heb ze nog op een videoband staan van de bruiloft van mijn nicht echt super feest was dat zeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.