Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trap Niet In Die Verleidlijke Praatjes!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

yousrachebli
12-03-2003, 19:31

:Iluvu: Hoi allemaal Wat ik nu ga zeggen is niet gebasseert op mijn eigen ervaring maar die van mijn vriendinnen. Tegenwoordig als een meisje verlieft wordt laat ze alles schieten voor die jongen liefde maakt blind maar het heeft grenzen. Al ben je verlieft probeer je hoofd koel te houden en nuchter na te denken en geloof niet in al de praartjes wat een jongen je verteld. Want meisjes zijn meestal goed geloofig e trappen echt heel snel in die romantische praatjes en uiteindelijk voor je het weet lig je met hem en bed. Jongens vinden meisjes heel snel aantrekkelijk maar wanneer ze met haar naar bed zijn gegaan is die kick over en toch gaan meisjes snel de fout in. Meisjes het enigste wat ik kan is als een jongen echt van je houd kan hij heus wachten tot aan je huwelijks nacht want die nacht kan je van alles ontdekken en tijdens het huwelijk tijd zat, en neem de tijd om die jongen beter te leren kennen. Reageer hier maar op!!!!!!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

minous21
12-03-2003, 19:33
Je hebt helemaal gelijk! Liefs Me

SweetRose
12-03-2003, 19:35
Ik zou ni weten waarom ik mijn eer zou weggeven voor mijn huwelijksnaht :rolleyes: Ik heb 'm nu al zovele jaren..waarom ineens wegdoen als er gevaarlijke gevolgen zijn...bv. probs met ouders, probs met toekomstige man, enzo... Dus nope..kben nog nooit voor zo'n verleidelijke man gevallen en ik zal er ook ni voor valle...;)

cheima
12-03-2003, 19:42
Origineel gepost door zin 'n midar Ik zou ni weten waarom ik mijn eer zou weggeven voor mijn huwelijksnaht :rolleyes: Ik heb 'm nu al zovele jaren..waarom ineens wegdoen als er gevaarlijke gevolgen zijn...bv. probs met ouders, probs met toekomstige man, enzo... Dus nope..kben nog nooit voor zo'n verleidelijke man gevallen en ik zal er ook ni voor valle...;) Juist zo hoort het, veel meiden moeten voorbeeld aan je nemen :goedzo: ga zo door. ;)

PerfectTangawia
12-03-2003, 19:48

Origineel gepost door minous21 Je hebt helemaal gelijk! Liefs Me IK GA MET JE MEE.. ALLEMAAL NIET MEER TE VERTROUWEN..? TANGAWIA

Guadaloupe
12-03-2003, 19:57
je moet gewoon je prioriteiten stellen en een jongen hoort zoiezo niet op nr 1 te zijn maar goed....shitaan (a3odo bilah)is degene die veel invloed heeft op je....en dat maakt je blind....

saloua_lopez
12-03-2003, 20:00
Origineel gepost door zin 'n midar Ik zou ni weten waarom ik mijn eer zou weggeven voor mijn huwelijksnaht :rolleyes: Ik heb 'm nu al zovele jaren..waarom ineens wegdoen als er gevaarlijke gevolgen zijn...bv. probs met ouders, probs met toekomstige man, enzo... Dus nope..kben nog nooit voor zo'n verleidelijke man gevallen en ik zal er ook ni voor valle...;) HELEMAAAAAAAAAL MEE EENS Kijk.... je hebt het nooit gedaan dusse.. je weet niet wat je mist..... aangezien je niet weet wat je mist... houd het dan vol tot je huwelijksnacht....... oooh... ik zie mijn huwelijksnacht al voor me... in Hawaiii!!!! phoe : :D

-Reda-
12-03-2003, 20:03
ow... :rolleyes: :confused: :D :cool:

Ghatar_tangawia
12-03-2003, 20:05
Hahahhaha Nou ik sluit me hier volledig bij aan :) Ewa safi ben namelijk echt niet van plan mijn eer weg te geven voor mijn huwelijksnacht.... :D

SweetRose
12-03-2003, 20:12
Origineel gepost door cheima Juist zo hoort het, veel meiden moeten voorbeeld aan je nemen :goedzo: ga zo door. ;) :bril: ;) heheh en salou_lopez dream on girl...in hawaii hahaha kon je niets verzinne zodat wij dat zouden geloven..maar hawaii? :haha: hehe geintje hé ;)

SweetLady
12-03-2003, 20:13
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ow... :rolleyes: :confused: :D :cool: :p :p

saloua_lopez
12-03-2003, 20:18
Origineel gepost door zin 'n midar :bril: ;) heheh en salou_lopez dream on girl...in hawaii hahaha kon je niets verzinne zodat wij dat zouden geloven..maar hawaii? :haha: hehe geintje hé ;) HAHAHHAHA.. NEE ECHT WAAR... mijn huwelijksnacht wordt in HAWAIII... of geen huwelijksnacht.. ik ga mijn man ook eerst een contract aanschuiven.. waarin hij aangeeft dat we ehum ehum :stout:....... in hawaiii doen... :D

SweetRose
12-03-2003, 20:19
:lol: meskina..gooi es een tas vol water over je hoofd...dan word je es wakker want je droomt meid :p :D:D

saloua_lopez
12-03-2003, 20:34
Origineel gepost door zin 'n midar :lol: meskina..gooi es een tas vol water over je hoofd...dan word je es wakker want je droomt meid :p :D:D :boos: :boos: :boos: :boos: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is geen droom.. let maar op.. ik stuur je wel een videoband van on shuwelijksnacht.. wahhaha :haha: ennuuuuuuh.. een kaartje vanuit hawaiiiiiiiiiiiiiiiii

Ghatar_tangawia
12-03-2003, 20:37

Origineel gepost door saloua_lopez :boos: :boos: :boos: :boos: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is geen droom.. let maar op.. ik stuur je wel een videoband van on shuwelijksnacht.. wahhaha :haha: ennuuuuuuh.. een kaartje vanuit hawaiiiiiiiiiiiiiiiii ahahahaha, zoo toe maar hawai yek??? Heeft die man van jou niet toevallig een broertje :rolleyes: ahahaha

Pagina's : [1] 2