Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitspraak over Abu Jah Jah....>>

Pagina's : [1] 2

Psygischhhhhhhh
12-03-2003, 16:56

Wat vinden jullie van deze uitspraak> (Over Abu Jah Jah: ) ''Zijn uitspraken lijken veelal gegrond en door zijn goed doordachte woordkeuze en zijn charisma kan hij de jonge islamitische bevolking, en wat voor hem vele malen belangrijker is, de jonge islamieten kiezers feilloos bespelen''. Deze uitspraak gaat over Abu Jah Jah, nou....wat is jullie mening hierover, ben je het ermee eens of niet? Alvast bedankt.

grendel
12-03-2003, 17:11
Ik ben geen chickie die ge-played wordt :D wat krijgen we nou zeg, ;)

strijder
13-03-2003, 01:44
psygischhhh, hij bespeelt zeker iedereen...je had vorige week in Amsterdam moeten kijken bij zijn bijeenkomst...leek wel of ze naar een bruiloft gingen ipv naar een lezing..., en als je achteraf aan het merendeel vroeg wat hij nou precies zei dan wist niemand wat ie moest zeggen omdat ze allemaal kwijlend op hun stoel zaten:D en niet naar zijn woorden luisterden,..kortom..allemaal poppenkast..., maar daar zal vast niemand het met me over eens zijn...maar ooit zal de waarheid uitkomen...let maar op mijn woorden!

Psygischhhhhhhh
13-03-2003, 10:54
Origineel gepost door Cyclop berbers :kwaad: :confused:

strijder
13-03-2003, 10:58

haha Psygischhh, ik snap de link ook niet echt helemaal...:D :?

strijder
13-03-2003, 11:02
Ach psygischhh, je zal zien dat dit allemaal een opgeblazen media-stunt is...over een half jaar komt er vast wel weer een ander persoon die iedereen even op zn kop zet om vervolgens weer in het niets te verdwijnen....is allemaal poppenkast!

Psygischhhhhhhh
13-03-2003, 11:05
Origineel gepost door strijder Ach psygischhh, je zal zien dat dit allemaal een opgeblazen media-stunt is...over een half jaar komt er vast wel weer een ander persoon die iedereen even op zn kop zet om vervolgens weer in het niets te verdwijnen....is allemaal poppenkast! eerlijk gezegd, boeit het me niet echt.........maar we zien wel.......:D

saloua_85
13-03-2003, 11:06
Origineel gepost door Cyclop berbers :kwaad: je bent toch ook berber ;) :p

strijder
13-03-2003, 11:06
:D:D:D---> eerlijk gezegd boeit het mij nog minder!!! :D whateverrrrrr;)

ZwYgStErrr
13-03-2003, 18:18
Origineel gepost door grendel Ik ben geen chickie die ge-played wordt :D wat krijgen we nou zeg, ;) Alleen als ik geplayd wordt door Abou :D. -Zs-

ZwYgStErrr
13-03-2003, 18:31
Origineel gepost door Psygischhhhhhhh Wat vinden jullie van deze uitspraak> (Over Abu Jah Jah: ) ''Zijn uitspraken lijken veelal gegrond en door zijn goed doordachte woordkeuze en zijn charisma kan hij de jonge islamitische bevolking, en wat voor hem vele malen belangrijker is, de jonge islamieten kiezers feilloos bespelen''. Deze uitspraak gaat over Abu Jah Jah, nou....wat is jullie mening hierover, ben je het ermee eens of niet? Alvast bedankt. We zyn opeens allemaal kritisch, maar alleen maar wanneer het op de AEL komt. :jammer:. Abou Jahjah is gewoon een byster intelligente man! Heb niet meer dan bewondering voor hem. Jullie verwyten hem, wat andere politicussen al jaren en jaren doen! Ik ben het er NIET mee eens :). -Zs-

Liefste
14-03-2003, 00:08
Origineel gepost door Psygischhhhhhhh Wat vinden jullie van deze uitspraak> (Over Abu Jah Jah: ) ''Zijn uitspraken lijken veelal gegrond en door zijn goed doordachte woordkeuze en zijn charisma kan hij de jonge islamitische bevolking, en wat voor hem vele malen belangrijker is, de jonge islamieten kiezers feilloos bespelen''. Deze uitspraak gaat over Abu Jah Jah, nou....wat is jullie mening hierover, ben je het ermee eens of niet? Alvast bedankt. Nee ben het nooit eens met die gek..................die hoort in een pyschiater tehuis te zitten hoor :kwaad:

saloua_85
18-03-2003, 17:24
Origineel gepost door Psygischhhhhhhh ja so, Ik ben berber, en ik ben er trots op............:D :confused: :confused: ten eerste ik had het niet tegen jou en ten tweede ik bedoelde het helemaal niet slecht. :( :kwaad:

Asdaq
18-03-2003, 17:43
Origineel gepost door strijder Ach psygischhh, je zal zien dat dit allemaal een opgeblazen media-stunt is...over een half jaar komt er vast wel weer een ander persoon die iedereen even op zn kop zet om vervolgens weer in het niets te verdwijnen....is allemaal poppenkast! Ik ben het niet met je eens. Deze beweging is gebouwd op solide fundementen: democratie, gelijkheid, solidariteit en broederschap. Het zal niet overwaaien maar het zal de grondvesten van Nederland en Europa doen schudden. Daar kan je me aan houden. This is a force to be reconned with.

DrX
18-03-2003, 17:58

helemaal mee eens Asdaq. AY zegt zelf steeds, ik ben één man, ik ben AEL niet alleen. Al zijn voorstellen en ideeen zijn een aanreiking voor ons Marokkaanse moslims om ze te helpen verwezenlijken of ten minste ons constructief en een drachtig te organiseren. Maar als ik kijk hoe er hier wordt gepraat, zelfs islamitische jongeren praten over islamitische jongeren in termen van zij en hen. Als je je levenskwaliteit als moslim en Marokkaan wil verbeteren zullen wij in termen van wij en ons moeten praten, ons moeten verenigen en SAMEN werk maken van een actieterrein dat AY op het hoogste niveau voorziet. Niemand kan ontkennen dat iemand met zijn kwaliteiten het zonder problemen zeer ver kan schoppen zonder het AEL. Het feit dat zo iemand bij deze onderwerpen zijn leven in de weegschaal zet getuigt al van veel integriteit, nietwaar! Nu is het onze beurt!

Pagina's : [1] 2