Bekijk originele versie : knoflok en olijvolie voor de wimpers?
monalisa
08-06-2005, 16:28
Hoi
Ik heb een paar weken geleden op deze forum gelezen dat olijvolie met knoflook je wimpers sterker, voller en langer maakt. Nu wil ik weten hoeveel keer per week moet je dat doen op je wimpers? En hoelang moet dat erop blijven? En na hoelang tijd zie je het verschil?
Alvast bedankt. :D
the_sweetest
08-06-2005, 17:52
Ojaah is dat zo......Hoe moet je het dan aanbrengen??? Nou k ben benieuwd....
jaouaddd
08-06-2005, 18:30
Je kan het met een oud mascara kwastje aanbrengen, maar denk ook aan de gevolgen als je bijvoorbeeld gevoelige ogen hebt, dan kan het irritaties opleveren je kunt bijvoorbeeld een irrisontsteking krijgen en dat is niet altijd zo fijn
monalisa
08-06-2005, 20:19
Dus het helpt niet om je wimpers langer en voller te maken?
En hoelang laat je het dan inwerken als je het elke dat opdoet?
ooh leuk weer iets erbij..
ik vindt het altijd leuk om te experimenteren met natuurlijke producten, als jullie nog meer tips hebben plaats ze dan ffe..:)
shonny_montana
09-06-2005, 10:18
whaha glukig hoef ik da niet ik heb vn me zelf al hele lange wimpers
toprakkizi
09-06-2005, 12:41
Hoi
Ik heb een paar weken geleden op deze forum gelezen dat olijvolie met knoflook je wimpers sterker, voller en langer maakt. Nu wil ik weten hoeveel keer per week moet je dat doen op je wimpers? En hoelang moet dat erop blijven? En na hoelang tijd zie je het verschil?
Alvast bedankt. :D
selaam meid,
ik had eerst bij wijze van helemaal geen wimpers... :kwaad:
maar nu doe ik 1x in de week wat pure amandelolie en wat eigeel mengen en het op mijn haren smeren en op mijn wimpers laat het een half uur zitten en dan mijn haren wassen en mijn gezicht (wimpers) nou ik zou zeggen mijn haren zijn wel een oerwoud en mijn wimpers zijn nu echt lang en vol :D
farida22
09-06-2005, 12:52
helpt dat echt meid hoe lang heb je er over gedaan om dit resultaat te krijgen
toprakkizi
09-06-2005, 12:57
helpt dat echt meid hoe lang heb je er over gedaan om dit resultaat te krijgen
EYYYY
JA BIJ MIJ HIELP HET ECHT MAAR IK DEED HET WEL ELKE WEEK EN PAS NAAR 3-4 MAANDEN ZAG IK PAS RESULTAAT DUS JE MOET WEL GEDULD HEBBEN
Imaantje
09-06-2005, 14:15
dus je moet een papje maken van die olijfolie en knoflook?
Kwebbel_24
09-06-2005, 14:45
jawel monalisa,het heeft zeker een positief effect op je wimpers,ik voel gewoon dat ze sterker zijn en der beter uitzien dan hiervoren.Ik laat het gewoon lekker natuurlijk inwerken en volgende occhtend was ik het er gewoon af
ik ga het nu gelijk doen,hihi,jullie brengen me op gedachten
Huh het is toch niet goed om met mascara te slapen.. of meng jij het niet met mascara.
hanna_24
09-06-2005, 17:54
Waar kan je amandelolie kopen??? Ik woon in België, is olijfolie en eigeel ook goed?????
jaouaddd
09-06-2005, 18:48
Jaa.. graag meer haar tips, maare kijk je wel uit dat dat spul niet naar je snor toe druipt, voor je het weet heb je daar ook oerwoud:hihi:
toprakkizi
09-06-2005, 21:25
Waar kan je amandelolie kopen??? Ik woon in België, is olijfolie en eigeel ook goed?????
amandelolie kan je kopen in een natuurwinkel (weet niet of je die ook in België hebt )
maar
ik weet niet of olijfolie met eigeel ook goed is denk het wel
Chouaffa...
09-06-2005, 22:05
Eigeel en knoflook voor me wimpers gaat me een beetje ver :rolleyes: Maar kan ik niet alleen amandelolie erop smeren wat voor effect heeft dat??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.