Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleding voor onderweg..?

Pagina's : [1] 2

Lella_Hafsa
08-06-2005, 14:21

Weet jij al wat je gaat aandoen onderweg naar Maghreb? Heb tips nodig! Kan nie egt tegen de hitte.. En wil nie weer stikken b7el vorig jaar.. :( ..

taker3esht
08-06-2005, 14:27
ik doe gewoon een broek aan wat je ook kan opvouwen en daar een tshirt op en een vestje....en voor in de nacht als het koud is,neem ik mijn jasje mee...that's it :o

Le-Sud
08-06-2005, 14:32
ik had dit jaar een lange rok aan had ik er 2 mee voor onderweg.. handig om te bidden dan direct met een truitj er boven, maarja het gign wel plakke in spanje:eek: echt heet maja dit jaar ga ik nie :eek: denk ik :verdriet: maar dan zou ik .. gewoon een broek aan en een t shirt ofzo en een dun lang vestje mee als de auto uitgaan fzo o my chutje ging ik maar:(:verdriet:

silence01
08-06-2005, 14:37
ja ik zie deze topic staan en ik denk zucht , ik moet nog een jaar wachten :(

Lella_Hafsa
08-06-2005, 14:49

Misschien wordt Ut gewoon sjow Un Marokkaanse lange jurkje..:hihi:.. Ze zitten lekker.. Plus teenslippers.. En klaar! Voor de meiden die nie gaan.. Heel mUn familie gaat niet.. Eigenlijk iedereen bijna uit mUn stadje.. Dus ben zelf ook nie sjow blij dat ik ga..;)..

fatima_Z
08-06-2005, 14:52
ik doe een broek aan ...lange rok zit niet lekker in auto man :moe: en daarop trek ik gewoon een tuniek aan..en een simpele hoofddoek..ik denk dat sjaal irritant gaat zitten.

moslima_1985
08-06-2005, 16:24
Ik een luchtige lange jelebba met der onder een hemdje en een korte broekje.

bentayeb_beauty
08-06-2005, 16:31
Een luchtige broek trainigsbroek driekwarts kan ook ;) Met daarop een simpele truitje

Lella_Hafsa
08-06-2005, 16:47
Thanks voor de tips girlz!:kus:

bentayeb_beauty
08-06-2005, 16:49
Thanks voor de tips girlz!:kus: En weet je al wat het wordt of nog niet?

PobriSita
08-06-2005, 16:58
gewoon naakt gaan haha nee geintje ik doe altijd een kniebroek aan of een rok tot iets boven me knieen en een hempje je weet wel die truitjes met dunne bandjes en een vest voor als het koud is that's it

Chica_misterios
08-06-2005, 16:59
ik ga dit jaar niet. :( Maar ik was twee jaar geleden wel naar marokko gegaan. En op de heenweg was ik in een driekwart broek gegaan, wit tshirt en sneakers. Maar het was allemaal een beetje te strak dus het zat ook niet echt zo lekker, het plakte allemaal. Maar op de terugweg; had ik een zwartejoggingpak aan. Dus een joggingbroek en een tshirt. En als het koud werdt dan deed ik die trui aan. En sneakers eronder(soms ook gewoon teenslippers eronder) En dat zat veel lekkerder :goedzo:

bentayeb_beauty
08-06-2005, 17:03
gewoon naakt gaan haha nee geintje ik doe altijd een kniebroek aan of een rok tot iets boven me knieen en een hempje je weet wel die truitjes met dunne bandjes en een vest voor als het koud is that's it en dan leuke teenslippers dr bij? :D

bentayeb_beauty
08-06-2005, 17:16
Ewa lilmizz reageer ga ik je ook een puntje geven :o :hihi:

Lella_Hafsa
08-06-2005, 17:34

En weet je al wat het wordt of nog niet? Ken je die Marokkaanse lange jurken voor thuis? Ik heb er veel.. Eentje is best wel mooi en komt tot m'n enkels.. Bleghi erbij.. Misschien wordt dat Ut dan? :rolleyes: ..

Pagina's : [1] 2