LZN
12-03-2003, 15:27
Hey jij daar, die zo stoer spreekt, En met twee voeten de disco’s betreedt, En je weet dat de shetan daar optreed, Nadit leven hoor je je eigen kreet, Kreet van lijd van pijn maar vooral van spijt, Spijt van praten over anderen, Alsof jij perfect was en niets aan jezelf hoefde te veranderen, Jij die liegt, jij smiecht,die steelt, Kijk toch niet naar anderen en maak je zorgen om je eigen beeld, En jij die slikt, die rookt en die krikt, Weet je wel in welke richting je bid, En vooral diegene die roddelen, Probeer toch je tong in te houden, Anders zal je echter een leven in de hel moeten opbouwen, Mensen praat niet over iets waar je niets van weet, Volg toch de soennah van onze profeet..die Mohammed heet, Reailseer dat De Dag Des Oordeels niet zomaar een Dag is..maar een dag waar je van beeft, De Dag die bslist tussen de hel en de hemel en waar je leeft, Denk toch is na vordat je wat zegt, Anders raak je der voor altijd aan vast gehecht, Denk toch niet dat jij oordeelt over een mens, Terwijl het Allah is die het leven schenkt, Mensen wees toch blij dat we nog leven, En onze daden aan het goede kunnen besteden, Laat die huichelaars toch leven hoe ze leven willen, Laat ze gokken, laat ze drinken, laat ze krikken, laat ze “chillen”, Laat ze doen wat ze niet laten konden doen tot Die Dag, Besef dat je verantwoordelijk bent over wat je tong sprak…en wat je oog zag, Terwijl jij naar die chicky’s loopt te kijken, Terwijl Allah in de Qoran heeft gezegd dit te vermijden, Waarom moet men toch die mislukte meiden afkraken, Wat kan het jou nou baten, Waarom moet iedereen elkaar haten, Terwijl je zelf neits weet te maken, Terwijl je niet eens hun gevoelens kan raken, Omdat je niet weet wat Allah zegt over jou en je naasten, Begin je maar te haasten, Naar de woorden van Allah, en de soennah van de profeet en hij zegt: het slechte te laten, Maak je niet druk om die meiden en hun gezichten, Waarom maak je je niet druk als je vergeet het gebed te verrichten, Zoals de profeet zei: het verschil tussen een moslim en een kafir is het gebed, Zorg ervoor dat je het verricht zodat je het in het hiernamaalse red, Schaam je toch als je gelovig bent, Gedraag je voor een keer als een vresend mens, En Moge Allah ons van onze fouten vergeven…dat is wat ik wens, En maak er nou geen misbruik van, Benuttig het in deze leven nu het nog kan, Je weet dat je als moslim niet met de shetan mee mag gaan, Of ben je toch niet zo bang en wil je een leven in de hel begaan, Die Dag wanneer Allah zjehennema vraagt heb je genoeg?….en de hel antwoord: Ik vind het niet erg als je nog iemand toevoegd, Ik heb het nu wel zo een beetje gehad, En laat ik Allah vragen mij en mijn broeders en zusters niet te laten afdwalen maar ons te behouden op het rechte pad. wassalaamoe 3alykom.