Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mama

xxxxxx
12-03-2003, 14:05

IN DE NAAM VAN ALLAH DE BEZITTER VAN DE HEERLIJKHEID EN EER MAMA Mama jij hebt mij gedragen Mama met veel pijn heb jij mij gebaard Mama met veel zorg keek jij over mijn wiegje En zei " ga maar gauw slapen mijn kleine liefje Mama aan jou heb ik gezogen Zo vaak ik heb gehuild, toch heb jij me gemogen Naarmate ik ouder werd toonde jij je genegenheid Door zachtjes over mijn haren te strijken Met je warme handen hield je me vast En liet constant je moederliefde blijken Ik ging naar school en altijd stond jij daar op mij te wachten Door weer en wind fietste jij met mij naar de dokter Als ik ziek was, was ik constant in jou gedachten Ik had in het ziekenhuis gelegen Ik weet nog goed toen je weer wegging En mijn wanhoop niet weg was te vegen Mama met de hulp van Allah heb jij mij groot weten te brengen Ik ben nu een heuse vrouw geworden Ook nu ik mijn eigen leven ga mengen Weet ik dat je altijd mijn mama zal blijven En nog altijd over mijn haren zal wrijven Mama vergeef me voor onze onenigheid Vergeef me voor de tijd dat ik tegen je schreeuwde Met pijn in mijn hart denk ik terug aan deze tijd En alleen Allah weet van mijn grote spijt Mama de liefde in je ogen Maakt het nu dat ik elke dag glimlach Je geven is niet in woorden uit te drukken Moge Allah je hiervoor belonen elke dag En Moge Hij je met het Paradijs verrukken Niet alleen voor je zorgzaamheid En ook niet alleen voor je waakzame nachten En ook niet alleen bij het baren geleverde strijd En ook niet alleen bij mijn ziekte die je altijd wist te verzachten Maar vooral voor dat ene liefdevolle blik als je naar me kijkt Je rimpels op je gezicht Is het bewijs van al jou kracht SuphaanaAllah je zit zo diep in mijn hart Dat ik dit nu voor jou dicht Mama als je niet thuis bent Ontstaat er een leegte en word het koud De warmte om jou heen is iets wat ik al heel mijn leven heb gekend Mama ook al ben ik nu groot En maak ik mijn eigen bedje Ik zal verlangen naar jou armen tot aan mijn dood Mama ik hou ontzettend veel van jou Dat is wat ik je even zeggen wou Mama jij hebt mij gedragen Mama met veel pijn heb jij mij gebaard Mama met veel zorg keek jij over mijn wiegje En zei " ga maar gauw slapen mijn kleine liefje Mama aan jou heb ik gezogen Zo vaak ik heb gehuild, toch heb jij me gemogen Naarmate ik ouder werd toonde jij je genegenheid Door zachtjes over mijn haren te strijken Met je warme handen hield je me vast En liet constant je moederliefde blijken Ik ging naar school en altijd stond jij daar op mij te wachten Door weer en wind fietste jij met mij naar de dokter Als ik ziek was, was ik constant in jou gedachten Ik had in het ziekenhuis gelegen Ik weet nog goed toen je weer wegging En mijn wanhoop niet weg was te vegen Mama met de hulp van Allah heb jij mij groot weten te brengen Ik ben nu een heuse vrouw geworden Ook nu ik mijn eigen leven ga mengen Weet ik dat je altijd mijn mama zal blijven En nog altijd over mijn haren zal wrijven Mama vergeef me voor onze onenigheid Vergeef me voor de tijd dat ik tegen je schreeuwde Met pijn in mijn hart denk ik terug aan deze tijd En alleen Allah weet van mijn grote spijt Mama de liefde in je ogen Maakt het nu dat ik elke dag glimlach Je geven is niet in woorden uit te drukken Moge Allah je hiervoor belonen elke dag En Moge Hij je met het Paradijs verrukken Niet alleen voor je zorgzaamheid En ook niet alleen voor je waakzame nachten En ook niet alleen bij het baren geleverde strijd En ook niet alleen bij mijn ziekte die je altijd wist te verzachten Maar vooral voor dat ene liefdevolle blik als je naar me kijkt Je rimpels op je gezicht Is het bewijs van al jou kracht SuphaanaAllah je zit zo diep in mijn hart Dat ik dit nu voor jou dicht Mama als je niet thuis bent Ontstaat er een leegte en word het koud De warmte om jou heen is iets wat ik al heel mijn leven heb gekend Mama ook al ben ik nu groot En maak ik mijn eigen bedje Ik zal verlangen naar jou armen tot aan mijn dood Mama ik hou ontzettend veel van jou Dat is wat ik je even zeggen wou

MOslimmeID
12-03-2003, 14:45
Nou dame, ik heb zeker een paar tranen weg moeten vegen, JE HAALT DE WOORDEN UIT M'N MOND/GEDACHTE :goedzo: mammies zijn wereldvrouwen, waar we altijd van zullen houden :blauwkus: :engel: Wa salaam :zwaai:

Noa
12-03-2003, 15:23
TbarkelAllah hlik!!! Hij is erg mooi...

Shining_Star
12-03-2003, 15:57
Wow :goedzo:

Mocro4eva
12-03-2003, 16:42

aaahhh zo mooi en lief :goedzo: