Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nieuw: na mekka-cola nu JIHAD MILK

KoRnOnTheCops
12-03-2003, 13:50

Na speciale mekka-cola voor moslims is er nu een nieuw middel om de macht van het westen te breken: Jihad melk http://www.geocities.com/ali2hussein/jihadmilk/jihadmilk.jpg de opbrengst van de melk zal gaan naar de terreurorganisaties die strijden tegen de zionbeest. Het zal binnenkort verkrijgbaar zijn bij de Albert Heijn

just_fouad
12-03-2003, 14:18
ah te koop geloof je t zelf dan zou t eerst in t nieuws komen en ophef en commotie want straks gaan ze in de stad ook nog eens moslim macdonals openen he dus...... alles wat in het voordeel van moslims hier in nl is wordt als slecht gezien de waarheid is hard wie wordt er nou onderdrukt? ler maar op als t waar is wat je zegt ontstaat er commotie

DiZA
12-03-2003, 15:26
Cola is niet het enige dat "Amerikaans" ...Dan mag je wel met een erg groe schoonmaak beginnen...Je schoenen bijv

grendel
12-03-2003, 17:16
Origineel gepost door DiZA Cola is niet het enige dat "Amerikaans" ...Dan mag je wel met een erg groe schoonmaak beginnen...Je schoenen bijv of spijkerbroeken............Levi Strauss........... :D

KoRnOnTheCops
17-03-2003, 18:28

Origineel gepost door just_fouad ah te koop geloof je t zelf dan zou t eerst in t nieuws komen en ophef en commotie want straks gaan ze in de stad ook nog eens moslim macdonals openen he dus...... alles wat in het voordeel van moslims hier in nl is wordt als slecht gezien de waarheid is hard wie wordt er nou onderdrukt? ler maar op als t waar is wat je zegt ontstaat er commotie nee ik geloof het niet zelf. want het is een plaatje uit het leuke spel POSTAL 2. ik wilde alleen kijken of er mensen intrapten.

flowertje101
17-03-2003, 18:32
De Jihad melk zal misschien de economie op peil helpen en de concurrentiepositie versterken t.o.v andere landen, misschien toch een goed idee?

KoRnOnTheCops
17-03-2003, 18:33
het plaatje wordt op mijn computer niet echt lekker weergegeven dus hiero een link http://www.geocities.com/ali2hussein/jihadmilk/jihadmilk.jpg