Bekijk originele versie : Ik wil de verloving verbreken, hoe moet ik dit doen
Ben al een jaar verloofd, ouders weten er dus van. Ik dacht dat ik wel verliefd op haar was. Ik ben nooit eerder verliefd geweest. Een aantal maanden geleden werd ik dus echt gek op een meisje en ik wist dus dat ik niet van de ander hield zoals ik dacht. Met het laatstgenoemd meisje is het uiteindelijk niks geworden, maar nu weet ik wel dat ik in ieder geval niet van de ander hou zoals ik dacht. Ik wil hier dus niet mee verder gaan, maar ik weet ook niet hoe ik het aan de ouders moet uitleggen. Kan iemand me vertellen hoe ik dit het beste kan doen, of heb je er ervaring mee?.
Vraag de ring terug. :haha:
Origineel gepost door Hephaistos
Ben al een jaar verloofd, ouders weten er dus van. Ik dacht dat ik wel verliefd op haar was. Ik ben nooit eerder verliefd geweest. Een aantal maanden geleden werd ik dus echt gek op een meisje en ik wist dus dat ik niet van de ander hield zoals ik dacht. Met het laatstgenoemd meisje is het uiteindelijk niks geworden, maar nu weet ik wel dat ik in ieder geval niet van de ander hou zoals ik dacht. Ik wil hier dus niet mee verder gaan, maar ik weet ook niet hoe ik het aan de ouders moet uitleggen. Kan iemand me vertellen hoe ik dit het beste kan doen, of heb je er ervaring mee?
Maar je dacht dus dat je verliefd op haar was en nu opeens niet meer? Overhaaste beslissing? Ik zou het in ieder geval als eerste tegen je (nog) verloofde zeggen, niks is erger dan aan het lijntje gehouden te worden :( .
Was inderdaad een overhaaste beslissing, ze zou anders worden uitgehuwelijked aan een ander.
Ben je dan met haar verloofd uit medelijden? Wilde je haar helpen? En zij? Ze wilde dus absoluut niet met die ander trouwen dus trouwt ze met jou ? :(
Een jaar is best lang!.. :rolleyes:
Maar uuh als je echt niet van haar houd moet je zeker weten actie gaan ondernemen, want zij heeft nu het idee dat ze gelukkig leeft en misschien binnenkort een datum kan gaan prikken! :(
Jongen verlos jezelf en haar uit deze nachtmerrie want als je tegen je zin een huwelijk aangaat wordt je ook niet gelukkig! Belief me! been there, down it!
dat komt er dus van als je te lang verloofd blijft.
Verloven, en zo snel mogelijk trouwen ja..zodat de spanning nog mogelijk blijft.
Ghatar_tangawia
12-03-2003, 16:15
Wajaa....wat een moeilijke situatie zeg!!!! :rolleyes:
:confused:
Ghatar_tangawia
12-03-2003, 16:16
Origineel gepost door asana
dat komt er dus van als je te lang verloofd blijft.
Verloven, en zo snel mogelijk trouwen ja..zodat de spanning nog mogelijk blijft.
Hier ben ik het volledig mee eens....
Tenminste geen weg meer terug.... :D , en zullen ze vast wel beter hun best doen om hun problemen op te lossen
Shining_Star
12-03-2003, 16:22
Het haar vertellen voordat het te laat is ;)
Ismahane82
12-03-2003, 16:28
Gewoon tegen haar zeggen dat je niet meer verder met haar wilt en tegen haar en jouw ouders uitleggen dat je toch niks voor haar voelt. Geen medelijden hebben want het gaat immers om jouw leven!! En niet meer omkijken je kan niet proberen om op iemand verliefd te worden, als je nu niet verliefd op haar bent zul je ook noooit meer verliefd op haar worden je kan jezelf namelijk niet dwingen. Gewoon niet luisteren naar je ouders als ze zeggen dat het een goed meisje is blabla je moet naar je eigen hart luisteren en jij weet wat het beste voor jouw is. En je moet NIET naar mensen luisteren als ze zeggen: maar jullie gaan al zo lang met elkaar? Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
Succes
:zwaai:
Het is een moeilijke situatie waarin je je bevindt, maar ik vind dat je beter snel moet handelen. Wees gewoon eerlijk, en zeg dat ze niet de ware voor je is, op een of andere manier.
Heel veel succes
Nala
Was inderdaad een overhaaste beslissing, ze zou anders worden uitgehuwelijked aan een ander.
Meneer was zehma de redder in nood. Achteraf was het dus beter geweest dat ze werd uitgehuwelijkt..dan dat ze met jou trouwt. Vind het triest voor het desbetreffende meisje. Tevens een schande.
Als je een huis aan het bouwen bent dan bouw je toch ook tot de laatste steen. Dus vriend maak het werk af en trouw met haar. Je had er eerder aan moeten denken. Neem je verantwoordelijkheid. En trouwens hoe vertel je aan een schoonvader dat je niet meer van zijn dochter houd?
ik_oke_is
12-03-2003, 18:52
:lol:
jaja
uitgehuwelijkt aan een ander zehmaa en daarom ben je ermee
verloofd, wordt wakker jong! :kwaad:
eerst ben je niet meer verliefd en nu kom je ineens af met wat anders
teeezzzzzzzz 3liekkkkkkkkk :D :D
veel succes,
vraag alles terug hé niet vergeten :p
ik_oke_is
12-03-2003, 18:53
Origineel gepost door Soutje
Als je een huis aan het bouwen bent dan bouw je toch ook tot de laatste steen. Dus vriend maak het werk af en trouw met haar. Je had er eerder aan moeten denken. Neem je verantwoordelijkheid. En trouwens hoe vertel je aan een schoonvader dat je niet meer van zijn dochter houd?
:lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.