Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zin in een avonturen reisje richting marokko?

isoldeke
07-06-2005, 15:25

Hoi hoi ik verhuis in augustus naar Marokko. Nu zoek ik iemand die zin heeft om mij en mijn kleine inboedel (geen meubels, maar hoofdzakelijk persoonlijke spulletjes) te verhuizen met de wagen. De officiele verhuisfirma's vragen super véél geld (1500? voor 5m³) en dat kan ik niet ophoesten. Natuurlijk ben ik bereid om mee te helpen betalen voor de benzine en dergelijke... Er staat geen deadline op de verhuis, dus ik zie het als een gezellig reisje doorheen Frankrijk, Spanje en Marokko. Natuurlijk kan je dan enkele dagen verblijven bij het gezin waar ik intrek... Dus wie zin heeft in dit avonturenreisje... Let me know!!! Groetjes Isolde meer info: isolde.desloover@gmail.com tel: 0032485 18 90 60

xxamiraxx
07-06-2005, 16:23
ga je voorgoed???? ik heb respect voor je. ik hoop dat je iemand vind en trik sallama liefs amira

voetballlgirl22
07-06-2005, 18:00
jij hebt lef,ik zou alleen terug gaan als ik zakken vol geld had,is best zwaar om daar te wonen hoor,maar heb wel respect voor je hoor.

isoldeke
08-06-2005, 22:38
thx...voetballlgirl ;-) blijf nog steeds op zoek naar een goeie ziel die me naar Marokko wil brengen... andere ideëen blijven ook welkom grtz. Isolde

OemAbdoellah
08-06-2005, 22:41

Wat ga inmarokko doen dan? Waar leef je van enz

isoldeke
08-06-2005, 23:36
ik ga de jongen van mijn leven vergezellen die in Marokko woont en niet de mogelijkheid heeft om naar hier te verhuizen... romantisch toch :-) voor de nieuwsgierigen onder jullie ;-)