Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : he dames, wie weet?????

Esma_besma
06-06-2005, 21:50

hallo allemaal, wie weet waar ik een mooje spijkerjasje kan kopen. zo een colbert vorm?? nou hoop van jullie te horen!!! groetjes

seniorita1988
06-06-2005, 22:21
whauha ik zoek ook... :D:D liefst een apart jasje..:rolleyes:

sunshine86
07-06-2005, 11:57
Ik heb onlangs nog een heel mooi spijkerjasje gekocht bij de Lady Sting. heeft zo'n heel mooie colbert vorm, mooi getailleerd, als je die aandoet he staat echt prachtig, and guess what die zijn nu ook nog eens in de aanbieding voor maar 30 euro, dus diegene die op zoek zijn naar een mooi spijkerjasje, sla je slag bij de lady sting, (hihi lijkt wel een reclame advertentie). nou meiden hoop dat ik jullie hiermee verder geholpen heb groetjes :zwaai:

Esma_besma
07-06-2005, 20:48
Ik heb onlangs nog een heel mooi spijkerjasje gekocht bij de Lady Sting. heeft zo'n heel mooie colbert vorm, mooi getailleerd, als je die aandoet he staat echt prachtig, and guess what die zijn nu ook nog eens in de aanbieding voor maar 30 euro, dus diegene die op zoek zijn naar een mooi spijkerjasje, sla je slag bij de lady sting, (hihi lijkt wel een reclame advertentie). nou meiden hoop dat ik jullie hiermee verder geholpen heb groetjes :zwaai: he bedankt sunshine, ik ga meteen kijken, hoop dat ze ze nog hebben en niet meteen uitverkocht zijn net als bij zoveel kleding groetjes

nadoria_zinador
07-06-2005, 21:53

Bij Lady Sting zoals hier boven vermeld en bij Esperit!!!!

sunshine86
08-06-2005, 13:41
he bedankt sunshine, ik ga meteen kijken, hoop dat ze ze nog hebben en niet meteen uitverkocht zijn net als bij zoveel kleding groetjes graag gedaan lieverd. En laat me weten of je wat gevonden hebt, zal voor jouw hier ook kijken of ze die nog hebben.

FASHIONATA
08-06-2005, 15:20
overal en nergens..ik zou zeggen ga lekker shoppen..winkel in winkel uit en je komt keuzes zat tegen!

nazib
08-06-2005, 16:14
eselaam oulekoum warahmatoulah wabaraketou, bij de zeeman, en anders moet je het bij de wibra proberen. ben je nog goekoop uit ook. nou succes.

sunshine86
08-06-2005, 16:43
thanx for the advice ga daar meteen kijken.

Kwebbel_24
08-06-2005, 17:07
Vero Moda heeft ook mooie

Esma_besma
08-06-2005, 22:26
graag gedaan lieverd. En laat me weten of je wat gevonden hebt, zal voor jouw hier ook kijken of ze die nog hebben. ALs ik wat gevonden heb zal ik het je zeker laten weten!!!!! :zwaai: