Bekijk originele versie : wie kiezen, ware liefde of ouders???
achermijnpc
12-03-2003, 09:26
hallo allemaal, ik weet niet goed wat ik hier doe, alleen ik heb een vraagje aan jullie allemaal, die me misschien zal verder kunnen helpen.
wat zouden julle kiezen??
Jullie ouders of je ware liefde, als je echt moet kiezen, wie kies je dan, en zeg ook erbij waarom???
kusjes
achermijnpc
:( :(
PerfectTangawia
12-03-2003, 09:29
Origineel gepost door achermijnpc
hallo allemaal, ik weet niet goed wat ik hier doe, alleen ik heb een vraagje aan jullie allemaal, die me misschien zal verder kunnen helpen.
Jullie ouders of je ware liefde, als je echt moet kiezen, wie kies je dan, en zeg ook erbij waarom???
kusjes
achermijnpc
DAT HANGT ERVAN AF IN WAT VOOR SITUATIE IK ZIT.. dus als je meer detaild hebt zou ik je misschien kunnen helpen..!
TANGAWIA
sahraouiaa
12-03-2003, 09:29
Wat denk je zelf, JE ouders natuurlijk. Ze zijn onvervangbaar. Wat moet je zonder je ouders....
achermijnpc
12-03-2003, 09:30
stel je voor, je ouders zetten je voor de keuze, wij of hij, wat doe je dan???
dat wil ik graag weten, zou je ouders kiezen, of je ware liefde waar je weet dat je 100% gelukkig mee kunt zijn en kinderen kunt krijgen??
iwa
Mijn ouders. :D
Omdat van je ouders weet je 100% zeker dat je van hun houdt en je hele leve hebt gehouden en voor de rest van je leven gaat houden.
De "ware" kan op het moment dat je daar ongelooflijk verliefd op bent de "ware" lijken. Maar ik zou niet 100% zeker weten dat het de "ware" is.
Als ik mijn ouders steun zou hebben en ik zou maar 50% zeker weten dat het de ware is dan is dat de "ware"!
Shnappie? :D:D
PerfectTangawia
12-03-2003, 09:34
Origineel gepost door Chaimae
Mijn ouders. :D
Omdat van je ouders weet je 100% zeker dat je van hun houdt en je hele leve hebt gehouden en voor de rest van je leven gaat houden.
De "ware" kan op het moment dat je daar ongelooflijk verliefd op bent de "ware" lijken. Maar ik zou niet 100% zeker weten dat het de "ware" is.
Als ik mijn ouders steun zou hebben en ik zou maar 50% zeker weten dat het de ware is dan is dat de "ware"!
Shnappie? :D:D
KLOPT. ik ga ook met je mee.. stel je voor dat het niets wordt met je man dan ja op wie kun je dan bouwen als je ruzie met je ouders hebt..?
TANGAWIA
kusjes
achermijnpc
Ik zou voor mijn ouders kiezen, absoluut. Zij hebben zoveel voor me gedaan, ik kan ze niet zoveel pijn doen om voor hem te kiezen als zij tegen hem zouden zijn :)
sahraouiaa
12-03-2003, 09:34
Maar toch je ouders dat is iets waar je gewoon niet znder kan. Die kun je toch niet verstoten....DEnk je gewoon effe in, zonder je ouders leven kan dat???
Origineel gepost door PerfectTangawia
KLOPT. ik ga ook met je mee.. stel je voor dat het niets wordt met je man dan ja op wie kun je dan bouwen als je ruzie met je ouders hebt..?
TANGAWIA
:D
60 sec. :jammer:
achermijnpc
12-03-2003, 09:36
maar je ouders zie je maar één keer in de week als je getrouwd bent, terwijl met een man bouw je een toekomst op, of ben ik fout??
maar je ouders zie je maar één keer in de week als je getrouwd bent, terwijl met een man bouw je een toekomst op, of ben ik fout??
Als je getrouwd bent met de steun van je ouders ben je veel gelukkiger.
En dan, je ziet ze 1 keer in de week.
Je ziet ze dan tenminste en je weet dat ze aan je denken op een goede manier.
Een toekomst zonder je ouders daarin te hebben lijkt me een toekomst van niks!
En gun jij je ouders dan niet om ze hun kleinkinderen te laten zien en ze daar gelukkig mee te maken?
Als een huwelijk door jou en je ouders word gesteund dan is dat opzich al een perfect huwelijk.
Een huwelijk zonder de steun van of jou ouders of van jezelf, lijkt me een zeer ongelukkig huwelijk.
PerfectTangawia
12-03-2003, 09:41
Origineel gepost door Chaimae
60 sec. :jammer:
;) jij bent vrolijk zeg..?
TANGAWIA
Origineel gepost door PerfectTangawia
;) jij bent vrolijk zeg..?
TANGAWIA
Ik ben een beetje beter en ik zit niet op school. :D:D
achermijnpc
12-03-2003, 09:46
ja jullie hebben gelijk, maar stel je voor dat je ouders iem op het oog hebben die je haat, en jij wilt "jouw" ware liefde, wat doe je dan, kiezen jullie nog altijd voor de ouders , en trouwen jullie met degene die jullie ouders hebben gekozen voor jullie???
ja jullie hebben gelijk, maar stel je voor dat je ouders iem op het oog hebben die je haat, en jij wilt "jouw" ware liefde, wat doe je dan, kiezen jullie nog altijd voor de ouders , en trouwen jullie met degene die jullie ouders hebben gekozen voor jullie???
Dan zou ik gewoon met allebei niet trouwen!
Zoals ik eerder zei:
Een huwelijk zonder de steun van of jou ouders of van jezelf, lijkt me een zeer ongelukkig huwelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.