Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wallah heb een serieuze vraagje

Pagina's : [1] 2 3

b3ocha_girl
06-06-2005, 19:17

salam zusters.. Ik wilde vragen of je door ******** ontmaagd kan worden? ik hoop dat jullie hier serieus mee om gaan.. dankje samia

b3ocha_girl
06-06-2005, 19:18
V I N G E R E N bedoelde ik

rislaine17
06-06-2005, 19:42
je kunt et vliesje eromheen beschadige, dat is maar een dun randje, maar egt ontmaagd worde wordt je nadat je geslachtsgemeenschap hebt gehad.......:) hoop dat ik je vraag juist beantwoordt hebt.

b3ocha_girl
06-06-2005, 19:51
Dankje wel rislaine17..Dus er is dan wel gewoon kans dat je kan bloeden tijdens je huwlijksnacht en dat de man er niet gelijk infloept?..

rislaine17
06-06-2005, 19:56

tuurlijk floept ie er nie gelijk in sgat.....maak je maar geen zorge... en sgat moe je er wel bij zegge...niet elke meid bloedt ...of je nou maagd bent of niet...so don''t worry ... :D :goedzo: En graag gedaan meiske

narsis
06-06-2005, 20:15
sorry hoor, maar als je er bang voor bent waarom doe je het dan. Je wil dat wij voor jou bevestigen dat het okee is dat je niet ontmaagdt word zo dat jij je gang kan gaan maar dat is toch zo schijnheilig ik bedoel in mijn ogen als je je laat ******** dan ben je al in mijn ogen niet meer maagd.

justeve
06-06-2005, 21:02
De meeste vrouwen bloeden niet tijdens hun ontmaagding. Bloeden komt wel vaak voor als de man 'm er al in perst terwijl de vrouw nog niet vochtig genoeg is. En ook dan glij je er echt niet zomaar uit hoor. En als we het nou toch over V**etc. hebben, dan had je dat ook wel kunnen bedenken, want je vinger is ongeveer anderhalve/twee centimeter doorsnee, en een P**etc. wel wat dikker! No worries!

b3ocha_girl
06-06-2005, 21:12
NARIS SGAT SORRY MAAR JE WEET IN VERTE NIET WAT IK ERMEE WIL ZEGGEN GA E RNIET VANUIT DAT IK HET HEB GEDAAN IK WIL ER GEWOON MEER OVER WETEN rislaine17 HARTSTIKKE BEDANKT MEID..BEN WIJZER GEWORDEN DOOR JE HULP..BEN JE ER DANKBAAR VOOR..DIKKE BOESA

b3ocha_girl
06-06-2005, 21:14
Justeve Thnx Voor Je Info..

Asmake
12-06-2005, 19:30
Hey meid; Ik wil je eventjes zeggen; als er een meid haar vingert dan is het toch in haar gaatje niet??? Dus is het toch logische dat ze ontmaagd is???? Je kunt jezelf bevredigen door aan je clitoris te wrijven en dan kun je klaarkomen zonder jezelf te ******** meid. Laat het ******** over aan je man als je gaat trouwen zusje! beslama

hakima_55
12-06-2005, 19:49
uit veel onnderzoek bloed de vrouw op de huwelijks nacht door geweld en drift van de man die de vrouw niet bevredigdmaar brut zijn geslagdeel in stop waardoor er bij de vrouw de wanden die dun zijn en niet nat zijn gaan bloeden

poohbeertje
13-06-2005, 10:08
je kan inderdaan ontmaagd worden door ********, je kan namelijk je maagdenvlies breken tijdens het ********, nou lijkt het me wel erg dom om je zelf te ontmaagden want hoe wil je dat uitleggen als je gaat trouwen. Trouwens het is niet eens nodig om je zelf te ******** ik bedoel hiermee penitreren.(dat je naarbinnen gaat met je vingers)want je kan zo toch geen orgasme krijgen. Luister je bent maagd totdat je maagdenvlies breekt het kan zelfs door fietsen komen of bokkiespringen of paardrijden het is een heel dun vlies die kan breken maar je bent dus pas ontmaagd als je vliesbreekt. sorry hoor, maar als je er bang voor bent waarom doe je het dan. Je wil dat wij voor jou bevestigen dat het okee is dat je niet ontmaagdt word zo dat jij je gang kan gaan maar dat is toch zo schijnheilig ik bedoel in mijn ogen als je je laat ******** dan ben je al in mijn ogen niet meer maagd.

hakima_55
13-06-2005, 11:21
De term maagdenvlies is misleidend. · De vaginale opening wordt niet door een vlies afgesloten. Het is slechts een randje weefsel dat als een soort kraagje rond de ingang van de vagina zit. Als het echt een vlies was, zou het menstruatiebloed er niet doorheen kunnen. · Dit randje weefsel kan breed zijn of smal, elastisch of stug. Sommige meisjes worden zonder geboren. · Dit randje weefsel kan wat inscheuren door neu----k---e...nof door het in de vagina inbrengen van een tampon, dildo of vingers.

Toes3iet
13-06-2005, 18:25
jah duhhh :moe:

sexywoman
13-06-2005, 19:40

stop er gewoon niet teveel vingers in hahaha, maar je word niet ontmaagd door te ********, het kan natuurlijk wel zo zijn, dat je je maagdenvlies een beetje beschadigt, dus wees een beetje voorzichtig, echt ontmaagd ben je pas als je gemeenschap hebt gehad....

Pagina's : [1] 2 3