Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zielige mensen...

House
11-03-2003, 23:59

...bestaan nog. Waarom bestaan die mensen nog? Graag een serieuze antwoord.

Chatefemqemamu
12-03-2003, 00:01
tsjah... als we allemaal hetzelfde waren.... zou echt een dooie zooi worden of nie?? variatie..... goeie zaak!

DiZA
12-03-2003, 00:01
Ik besta inderdaad nog. Je krijgt mij ook niet zo snel weer weg;)

Chatefemqemamu
12-03-2003, 00:04
Origineel gepost door DiZA Ik besta inderdaad nog. Je krijgt mij ook niet zo snel weer weg;) hahaha mogen we t minstens proberen?? :stout: just kiddin'

House
12-03-2003, 00:05

Ja, maar waarom moeten die mensen zich zo gedragen? Ik begrijp het niet.

Chatefemqemamu
12-03-2003, 00:08
Origineel gepost door House Ja, maar waarom moeten die mensen zich zo gedragen? Ik begrijp het niet. verschil moet er zijn.... stel je voor dat we allemaal hetzelfde dachten en deden... dat zou pas erg zijn. en dan is het natuurlijk aan jou om te beslissen met wie je je inlaat...

House
12-03-2003, 00:13
Origineel gepost door Lunatic007 verschil moet er zijn.... stel je voor dat we allemaal hetzelfde dachten en deden... dat zou pas erg zijn. en dan is het natuurlijk aan jou om te beslissen met wie je je inlaat... Ja dat weet ik ook wel, maar het is niet nodig om je zo zielig te gedragen. Ik heb het niet zo zeer over echte zielige mensen, bijvoorbeeld iemand die arm is of iemand die ziek is. Maar je weet wel mensen die gewon zielig zijn. Do you understand the words that comes out of my mouth??? :D

DiZA
12-03-2003, 00:16
man maak je niet zo druk als mensen dat nou willen hebben daar hoef jij je toch niet druk om te maken!!! geintje.. maar maak je niet zo druk voortaan om dit soort dingen.. maak je liever druk over hoe 't moet gaan in de politiek momenteel.

Chatefemqemamu
12-03-2003, 00:19
Origineel gepost door House Ja dat weet ik ook wel, maar het is niet nodig om je zo zielig te gedragen. Ik heb het niet zo zeer over echte zielige mensen, bijvoorbeeld iemand die arm is of iemand die ziek is. Maar je weet wel mensen die gewon zielig zijn. Do you understand the words that comes out of my mouth??? :D armen, zieken, alle mogelijke dingen die je kan bedenken.... the will of Allah (swt)

HalfBlood
12-03-2003, 00:20
Allah swt leidt wie hij wilt en dwaalt wie hij wilt. wa Allahoe 3alim ;).

House
12-03-2003, 08:01
Origineel gepost door Half Blood Allah swt leidt wie hij wilt en dwaalt wie hij wilt. wa Allahoe 3alim ;). Mooie woorden :goedzo: DiZa politiek is wel het laatste waar ik me druk om zal maken. :)

Hanaetje
12-03-2003, 08:06
Tja zielige mensen,..... Er zijn nu éénmaal different people in the world....en je er moesten wééral zielige mensen bij zijn anderzz zou het een té "perfecte" wereld zijn:D Thalla oe beslama,. Hanae xxx