Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : listerine!!!

Pagina's : [1] 2

Wahdania
06-06-2005, 14:39

Wie gebruikt er listerine?? :D

Wahdania
06-06-2005, 15:01
Een gezonde gebit is ook belangerijk. :goedzo:

ZaraAya
06-06-2005, 17:34
Moet je het opdrinken, ik d8 alleen spoelen en uitspugen?? :wow:

Wahdania
06-06-2005, 17:49
Ja, werkt heel goed, ik drink het op met suiker erbij anders is het te zuur voor zover ik weet mag je het niet innemen. :confused:

Wahdania
06-06-2005, 17:50

Moet je het opdrinken, ik d8 alleen spoelen en uitspugen?? :wow: welnee, alleen spoelen en uitspugen, tenzij hij een ander middel bedoelt...

nasty16angel
06-06-2005, 18:31
nee natuurlijke niet slikken hij maakt zeker maar een grapje het staat duidelijk op de verpakking dat je het niet mag slikken alleen spoelen

Wahdania
06-06-2005, 20:09
ik gebruik die van sensodyne werkt goed en smaakt nog lekker ook :goedzo: welke smaak? :D

ZaraAya
06-06-2005, 21:12
Ik gebruik helemaal geen mondwater..is nergens voor nodig. Ik poets mijn tanden al 2 a 3x per dag. Waarom vinden jullie het dan noodzakelijk om listerine etc.. gebruiken?

DANSKONINGIN
06-06-2005, 22:10
De mensen die Listerine gebruiken zou ik aanraden dit maar eenmaal in de twee weken te doen. Listerine bevat namelijk heel veel alcohol en dat heeft ook weer slechte effecten voor de mond. Het is heel abrasief (schurend) Als je een mondspoelmiddel wilt gebruiken, kan je het beste een fluoridespoeling gebruiken. Denk aan Elmex, Meridol. Dit heeft veel meer toegevoegde waarde. Fluoride beschermt namelijk je gebit tegen gaatjes. Mondspoelmiddelen mag je nooit inslikken! Daarom is het een spoelmiddel. En na het spoelen moet je ook niet meer eten/drinken want dan blijft het goed en langer hechtten.

sam_schatje
06-06-2005, 23:25
ik gebruik die van sensodyne werkt goed en smaakt nog lekker ook :goedzo: Die gebruik ik ook :goedzo:

Wahdania
07-06-2005, 15:35
Ik gebruik helemaal geen mondwater..is nergens voor nodig. Ik poets mijn tanden al 2 a 3x per dag. Waarom vinden jullie het dan noodzakelijk om listerine etc.. gebruiken? Het is goed voor je tandvlees, en bovendien bestrijdt het bacterie waar een tandenborstel helemaal niet komt, en wel gebruiken na het poetsen he. ;) (dus het vervangt niet het tanden poetsen.)

Wahdania
07-06-2005, 15:36
http://img38.echo.cx/my.php?image=sensodynemondwater4or.jpg deze gebruik ik :goedzo:

Wahdania
07-06-2005, 15:37
De mensen die Listerine gebruiken zou ik aanraden dit maar eenmaal in de twee weken te doen. Listerine bevat namelijk heel veel alcohol en dat heeft ook weer slechte effecten voor de mond. Het is heel abrasief (schurend) Als je een mondspoelmiddel wilt gebruiken, kan je het beste een fluoridespoeling gebruiken. Denk aan Elmex, Meridol. Dit heeft veel meer toegevoegde waarde. Fluoride beschermt namelijk je gebit tegen gaatjes. Mondspoelmiddelen mag je nooit inslikken! Daarom is het een spoelmiddel. En na het spoelen moet je ook niet meer eten/drinken want dan blijft het goed en langer hechtten. Ik gebruik die zonder alcohol.

Pagina's : [1] 2