Bekijk originele versie : green tea fat burner, drink jezelf slank.
xxamiraxx
06-06-2005, 12:33
ik heb die thee gekocht en ben vandaag begonnen, nu nog hopen dat het werkt. heeft iemand hier al ervaring mee en helpt het ook echt. als het niet zo is stop ik er gelijk mee want ik vind het echt :lekkerpuh :hihi:
lmohiem als iemand het gebruikt reageer dan aub en laat me weten hoe jij het vindt. ;)
liefs amira :kus:
HoceimaGirl
06-06-2005, 13:09
Mag k vragen van waar je t hebt gekocht?? :p
Hoi,
Ik heb vaak van vrienden gehoord dat het wel heeft geholpen, maar ik zelf heb het nooit geprobeerd, omdat de smaak vies is (zeggen ze )
Maar ben wel benieuwd.
xxamiraxx
06-06-2005, 13:36
Mag k vragen van waar je t hebt gekocht?? :p
bij de tuinen
xxamiraxx
06-06-2005, 13:38
Hoi,
Ik heb vaak van vrienden gehoord dat het wel heeft geholpen, maar ik zelf heb het nooit geprobeerd, omdat de smaak vies is (zeggen ze )
Maar ben wel benieuwd.
ja ik vind het ook niet echt lekker, maar ik hoor ook van veel mensen dat het helpt.
dus gewoon neusdicht en flink doordrinken :hihi:
HoceimaGirl
06-06-2005, 13:50
bij de tuinen
Shokran lieverd!
En t helpt echt?? Hoe vaak moet je t dan per dag drinken??
xxamiraxx
06-06-2005, 13:55
ik drink het 1 keer per dag. vind ik al genoeg. tip: neus dicht knijpen bij het drinken hihihi.
ze verkopen er ook appelazijn die vrouw vertelde me dat het ook werkt, maar groene thee is beter zei ze. achteraf had ik ook die appelazijn kunnen nemen, de groene thee is namelijk duurder dan die appelazijn, dat was volgens mij ook de reden dat ze me die groene thee aanraade(meer winst hihihi).
maar misschien weet iemand hier wat beter werkt appelazijn of groene thee???
liefs amira
ps laat me weten hoe het smaakte
Wahdania
06-06-2005, 14:29
val je af van de thee zelf, of moet je hierbij een dieet volgen?
xxamiraxx
06-06-2005, 14:32
er schijnen stoffen in te zitten die helpen om vet sneller te verbranden. dus het lijkt me logisch dat je je eetpatroon moet aanpassen. maar om eerlijk te zijn ik volg er niet een speciaal dieet bij ofzo. ik eet gewoon gezond en beweeg erbij.
liefs amira
Wahdania
06-06-2005, 14:35
er schijnen stoffen in te zitten die helpen om vet sneller te verbranden. dus het lijkt me logisch dat je je eetpatroon moet aanpassen. maar om eerlijk te zijn ik volg er niet een speciaal dieet bij ofzo. ik eet gewoon gezond en beweeg erbij.
liefs amira
:goedzo:
xxamiraxx
06-06-2005, 14:43
hahahha wie mooi wil zijn moet pijn lijden of in dit geval over de nek gaan hahahahah!!!
het is echt ontzettend vies. ik had eerst die afslank thee van kneipp gekocht,maar ik hoorde zoveel negatieve reacties over dat het zo vies dat ik het niet eens heb aangeraakt.(deze is veel erger je krijgt gewoon 24/7 diarree, dus je moet wel afvallen).
dan maar deze groene thee van de tuinen proberen. je hebt wel gelijk wat vochafdrijvend betreft, want ik moet elke keer naar de wc hihihi, misschien helpt het tog wel.
Ik drink soms gewone groene thee. En daar hoef ik de deur niet eens voor uit. Gewoon onze lekkere marokaanse thee. Als je het pakje erbij pakt dan kan je lezen dat het ook gewoon groene thee is. :D Alleen ik laat het gekookt water een beetje afkoelen ( 70 graden ) voordat ik het op de thee giet. En zonder na3na3 en kilo suiker..:p
Heb gelezen dat het voor meerdere dingen goed is. :goedzo:
http://www.paradijsvogel.nl/groenethee.htm
http://www.planet.nl/planet/show/id=75098/contentid=555119/sc=66529b
:D
FriSs_n_FruitiG
06-06-2005, 19:16
Van de thee zelf val je niet af. Het helpt wel bij het dieeten.
Pas alleen op dat je het niet te veel drinkt!
het heeft een laxerende werking, je lichaam gaat hieraan wennen,
zodra je het niet meer gebruikt kan je stoelgang vast lopen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.