Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : droom ontrafelen

marocina
05-06-2005, 23:03

wie kan me helpen deze droom te ontrafelen, ik had gedroom ddat ik op straat liep op weg naar huis en voor me lag er en babytje, ik kan me niet meer herrineren of het een meisje of jongen was, maar mijn gevoel gaat uit dat het een meisje was, er lag een papiertje bij waarop een adres op stond in rotterdam, maar, dit adres bestond uiteindelijk niet, ik ben met dat babytje naar mijn ouders en fam. en vrienden geweest zodat ze me konden helpen het kindje weer veilig bij wie ze hoort te brengen, daarna werd ik wakker Ik heb in het boek proberen op te zoeken over dromen maar daar ben ik niet veel wijzer over geworden, over baby's staat alleen beschreven als je er zelf eentje gehad hebt, wie kan me helpen want deze droom kan ik maar niet vergeten subh anallah

tangia21
06-06-2005, 11:15
ik beloof je, ik zoek het vanavond voor je op.( wij hebben een islamtische boek in het arabisch over dromen)

marocina
06-06-2005, 17:40
ik beloof je, ik zoek het vanavond voor je op.( wij hebben een islamtische boek in het arabisch over dromen) sokran hbiba, ik hetb het zelf ook opgezocht in zo een boek, maar daar staan alleen de betekenissen in als je zelf een baby krijgt

Fatimaatje23
09-06-2005, 09:00
tangia21, zou je ook de betekenis van mijn droom kunnen opzoeken.IK heb twee hele raren dromen gehad. Bij de een ging het om shor bij de ander kwam er de soere lfatiha erin voor.