Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weleens iemand een goeie klap verkocht??

Pagina's : [1] 2 3

marocmeisje
11-03-2003, 21:13

Ik niet ja oke een keer iemand aan de kassa maar das een lange tijd geleden.... oke mijn broers niet meegeteld, maar dan krijg ik wel drie dubbele keer terug :D

Ouidath
11-03-2003, 21:15
ja ik heb weleens een goede klap uitgedeeld. Maar wie uitdeelt kan er ook een terug verw8en en dat is precies wat ik kreeg

marocmeisje
11-03-2003, 21:18
YE helleau hahahahaha..... vechten met vuisten of nagels en haren trekken??

Ghatar_tangawia
11-03-2003, 21:20
ahahahhahah nee ik ben bang :( durf namelijk een ander geen pijn te doen :D

Ouidath
11-03-2003, 21:23

met nagels dan doe je alleen jezelf pijn. en tangawia je moet nooit bang zijn maar gewoon handelen op dat moment sla met wat je kan.

asana
11-03-2003, 21:25
ik zal iemand een klap geven als die me er een geeft als eerste,maar tot nu toe is dat nog nooit nodig geweest. Geweld is een teken van onmacht. De laatste klappen waren op 12jarige leeftijd.

NaDoR.ZiNa
11-03-2003, 21:26
Ik vind vechten egt nutteloos maar ja als mensen je zo gek maken dat ze gewoon de bloed onder je nagels vandaan halen dan kan je niet meer tegen houden de ergste die ik ooit heb gegeven was een meisje die mij niet mocht en zomaar zij je moeder is h.oer ewa toen gingen de stekkertjes los in me hoofd!!!! En heb daarna nog eens een dikke shcadevergoeding moeten payen :( Maar ja meisje die voor poep vechten zomaar zeggen tegen ander meisje wat kijk je ja sorry da vind ik egt lelijk geowon verveling ofzo Maar ja als je ruzie heb met iemand en je kan het uitpraten praat dan zo niet ja dan met je handjes he :D

Ouidath
11-03-2003, 21:29
alleen als iemand over mijn moeder praat dan word ik helemaal gek interesseert me dan niet of je twee meter lang en twee meter breed bent. of dat je een kleine etter bent van 12 want dan hoek ik je naar de tering.

praatjes
11-03-2003, 21:33
Ja zo vaak, maar nog nooit een meisje gemept.

asana
11-03-2003, 21:33
hahaha,wallah ila als een volwassene meid over moeders begint,saaf dan begint mijn haar gelijk op te stijgen en sla ik als een wilde kat met alles. Mijn tactiek zou zijn,gewoon aan die verse kroesharen trekken,zohard je maar kan ,liefst koppie naar beneden houden zodat de andere niets meer kan doen. Ach ja ..vechten is echt het laatste wat je moet doen,tenzij je zelf klappen krijgt

Masriya
11-03-2003, 21:34
Ja, mijn ACHTER ACHTER ACHTER nicht, was op het stranddd, damnn die klap kwam HARDDDDDD AAN!!!! ik loop nog steeds met verband om mijn hand, haar hoofd leek wel cement!!!!! :maf2:

al_hamka
11-03-2003, 21:41
Wollah ik heb nog nooit iemand shi harde klap verkocht :confused: Heb ook nog nooit slaande ruzie met iemand gehad :) ** SouSou **

dulce_lamia
11-03-2003, 21:41
Ja 1 keer een meid die zei dat mn moeder een hoe.r was, die hoekte ik gelijk.... er begon een vechtpartij in de hal van de school en er kwamen leraren om ons uit elkaar te halen en die werden ook nog gehoekt! Gelukkig zag ik optijd in dat als ik niet meteen zou stoppen ik dan geschorst zou worden en dan geen examen kon doen! Ik moest daarna nog komen praten en zei als reden dat ze zei dat mn moeder een .... was, en die reden acsepteerden ze, ik mocht gewoon examen doen... fieuwwww.... Dat is nu precies 10 jaar geleden :D

Ouidath
11-03-2003, 21:42
nee geen haren trekken, gewoon een goede stoot uitdelen. Tenzij je d´r aan haar haar naar achter trekt en er dan eentje vol uit op d´r neus geeft anders gewoon knietjes enzo uitdelen.

asma_tetouania
11-03-2003, 21:50

ik heb een keer in mijn leven gevochten en toen was ik 13 jaar het was in het zwembad ik begon gelukkig er niet mee maar dat ene meisje was denk ik jaloers ofzo, ik was met allemaal vrienden echt erg

Pagina's : [1] 2 3