Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom..Waarom kunne ze ni van mijn ooozoooo schattige wangen afblijven..

Pagina's : [1] 2 3

SweetRose
11-03-2003, 19:28

Altijd..elke dag moet er iemand in de klas in mijn wangen knijpen..en soms doet het oooozoooooo zeer dat ik echt bijna moet :huil: :verdriet: Weet er iemand hoe ik hen op afstand moet houden? :ego: Prettige dag verder :zwaai: :D:D

Camilla27
11-03-2003, 19:30
Origineel gepost door zin 'n midar Altijd..elke dag moet er iemand in de klas in mijn wangen knijpen..en soms doet het oooozoooooo zeer dat ik echt bijna moet :huil: :verdriet: Weet er iemand hoe ik hen op afstand moet houden? :ego: Prettige dag verder :zwaai: :D:D ik weet prescies hoe het voelt meid...mijn dochtertje kwam thuis en zei: mama waarom doen al die vrouwtjes bij mij zo...toen kneep me ze op me wang..ze zegt dat doet zo pijn..ik zeg ja dat doet zeker pij!!!!maar dat hoef je niet bij mij uit te proberen :kwaad: en toevalllig was het vandaag...ben je helderziend of zo?

the_silver_one
11-03-2003, 19:31
Simpel... Verkoop ze een harde klap de eerste keer gegarandeerd dat ze dat voortaan laten

SweetRose
11-03-2003, 19:31
Dat kan zijn..:) Maar dan nog..dat is geen reden om er elke dag in te knijpe hé :( Nu heb ik in mijn rechterwang echt pijn..iemand heeft echt doorgeknepen...ik durf ni meer lache want dat doet zeer :( En als ik hen vraag om er mee op te houden denken ze dat ik dat echt graag heb en dan doen ze nog meer..dus ik zwijg dan liever...:verdriet:

piraat
11-03-2003, 19:32

is toch beter dan dat ze in je andere ''wangen'' gaan knijpen

SweetRose
11-03-2003, 19:33
Origineel gepost door Camilla27 ik weet prescies hoe het voelt meid...mijn dochtertje kwam thuis en zei: mama waarom doen al die vrouwtjes bij mij zo...toen kneep me ze op me wang..ze zegt dat doet zo pijn..ik zeg ja dat doet zeker pij!!!!maar dat hoef je niet bij mij uit te proberen :kwaad: en toevalllig was het vandaag...ben je helderziend of zo? :engel: heheh..meskina jouw dochtertje :p Ze zal van die oozooo schattige wangetjes hebben hé :D:D

MoCrOcHiCa
11-03-2003, 19:33
ik heb het::: smeer er iets heel vies op, Ik laat het aan jou fantasie over wat je erop gaat smeren :D en ik denk nie dat ze er dan nog ooooooit aan durven te zitten :p

PerfectTangawia
11-03-2003, 19:34
Origineel gepost door zin 'n midar Dat kan zijn..:) Maar dan nog..dat is geen reden om er elke dag in te knijpe hé :( Nu heb ik in mijn rechterwang echt pijn..iemand heeft echt doorgeknepen...ik durf ni meer lache want dat doet zeer :( En als ik hen vraag om er mee op te houden denken ze dat ik dat echt graag heb en dan doen ze nog meer..dus ik zwijg dan liever...:verdriet: ik zou ze echt een dreun verkopen.. DAT DEDEN ZE EERST OOK BIJ MIJ.. omdat ik zachte wangen heb.. HEB GEWOON GEZEGD DAT IK DAT NIET WOU..? TANGAWIA

MoCrOcHiCa
11-03-2003, 19:35
Origineel gepost door piraat is toch beter dan dat ze in je andere ''wangen'' gaan knijpen hahahhhahhahaha :lol:

SweetRose
11-03-2003, 19:36
Origineel gepost door piraat is toch beter dan dat ze in je andere ''wangen'' gaan knijpen hehe :p Ze weten goed genoeg dat dat VERBODEN TERREIN IS....:o :D:D Mocrochica? ik wil nog wel proper en behoorlijk naar school gaan :rolleyes: :melig: en perfecttangawia..ik doe ni echt graag mensen pijn weet je :ego: :(

Camilla27
11-03-2003, 19:37
Origineel gepost door zin 'n midar :engel: heheh..meskina jouw dochtertje :p Ze zal van die oozooo schattige wangetjes hebben hé :D:D jaah dat kun je wel zeggen..maar ik zal haar niet in haar wangetjes knijpen anders zal ze me terug knijpen en ik weet hoe het voeld :(

MoCrOcHiCa
11-03-2003, 19:39
Origineel gepost door zin 'n midar hehe :p Ze weten goed genoeg dat dat VERBODEN TERREIN IS....:o :D:D Mocrochica? ik wil nog wel proper en behoorlijk naar school gaan :rolleyes: :melig: en perfecttangawia..ik doe ni echt graag mensen pijn weet je :ego: :( jah dan zul je met de pijn moeten leven he :D

SweetRose
11-03-2003, 19:39
heheh camilla..dan kan jij eens lekker voelen..en zeg nou eerlijk..als een kind jouw knijpt ..dat doet geen zeer? :rolleyes:..of is ze een soort superman...:maf2:

Shining_Star
11-03-2003, 20:33
Origineel gepost door the_silver_one Simpel... Verkoop ze een harde klap de eerste keer gegarandeerd dat ze dat voortaan laten :D :D :p

RaZer
11-03-2003, 21:04

Origineel gepost door zin 'n midar Altijd..elke dag moet er iemand in de klas in mijn wangen knijpen..en soms doet het oooozoooooo zeer dat ik echt bijna moet :huil: :verdriet: Weet er iemand hoe ik hen op afstand moet houden? :ego: Prettige dag verder :zwaai: :D:D Op wat voor school zit je? :confused:

Pagina's : [1] 2 3