Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ** Geest Lady Di opgeroepen **

al_hamka
11-03-2003, 18:46

UTRECHT - 11/03/03 Gisteravond was in Groot-Brittanniƫ een documentaire te zien met de naam The Spirit Of Diana. Deze documentaire is opgebouwd uit interviews met diverse 'mediums' die beweren contact te hebben met de in 1997 overleden prinses Diana. The Spirit Of Diana bevat beelden van seances gehouden in Parijs en Londen en is voor de Britse markt gecensureerd vanwege een te hoog 'occult gehalte'. In Amerika is de documentaire wel in zijn geheel te zien geweest. De mediums die in de documentaire aan het woord kwamen, melden dat Diana het prima naar haar zin heeft in het hiernamaals, dat ze veel tijd doorbrengt met de eveneens in 1997 overleden Moeder Theresa en dat ze van plan is in het hiernamaals te trouwen met Dodi Fayed, die ook overleed tijdens het ongeluk waarbij zij het leven verloor. ** SouSou **

al_hamka
11-03-2003, 18:51
:D ahahah standaard :rolleyes: :hoera:

SweetRose
11-03-2003, 18:59
Interessant :D

MoCrOcHiCa
11-03-2003, 19:06
eerlijk te zeggen, ik geloof het wel heb ook wel eens geesten opgeroepen, en jah ik geloofde het eerst ook niet maar toen kwam de waarheid boven tafel

al_hamka
11-03-2003, 20:09

:schok: Oke.... MORE DETAILZ PLEAZE :rolleyes: Nu begint het interessant te worden :hoera: Yallah... vertel :D

MoCrOcHiCa
11-03-2003, 20:14
nou , jah met behulp vel papier waar de letters op staan en cijfers, een theeglaasje en een kaars kan je de klus klaren!!! best schrikken eigenlijk op het begin, je ze je vinger op het glaajse, heel losjes, samen met meerdere emnsen want in je eentje is er teweinig energie. dan vraag je geest geest bent u daar en op een gegeven moment gaat het glaasje naar JA dat op de papier staat dan vraag je bent u en goede gast, zo jah mag je verder gaan met vragen zo nee moet je stoppen door in het glaasje te blazen. best leuk hoor, heb het 4 keer gedaan ofsoow maar ben ermee gestopt, het is altijd goed gegaan, maar je krijgt dingen te horen die je misschien helemaal niet wil horen

al_hamka
11-03-2003, 20:25
Waaaaa ja mannnnnnnnnnnn ik heb ook wel eens gekke verhalen gehoord :schok: Volgens mij heb ik het ook wel eens gedaan toen ik klein was. Ik was 8 ofzo :confused: HEEEL LANG GELEDEN ;) :D

chicamaroquia
11-03-2003, 20:29
Origineel gepost door al_hamka Waaaaa ja mannnnnnnnnnnn ik heb ook wel eens gekke verhalen gehoord :schok: Volgens mij heb ik het ook wel eens gedaan toen ik klein was. Ik was 8 ofzo :confused: HEEEL LANG GELEDEN ;) :D wielieeeeeeee, ben je gek geworden :zweep: als ze je na afloop nog een nachtelijk bezoekje komen brengen is het wat minder... :schok:

al_hamka
11-03-2003, 20:37
Origineel gepost door chica*******a wielieeeeeeee, ben je gek geworden :zweep: als ze je na afloop nog een nachtelijk bezoekje komen brengen is het wat minder... :schok: Ewa wist ik veel. In die tijd ging ik alleen maar met Nederlandertjes om.... Ik kende niet eens een Marokkaan volgens mij Toen kwam de middelbare school.. Mocro's in overvloed. En kijk wat er van me is geworden ---------------------> :toink: :staart: :maf: :maf2: :stout: :maf3: Hahhah grappieeeeeeeeeee :D ** SouSou **

chicamaroquia
11-03-2003, 20:40
Origineel gepost door al_hamka Ewa wist ik veel. In die tijd ging ik alleen maar met Nederlandertjes om.... Ik kende niet eens een Marokkaan volgens mij Toen kwam de middelbare school.. Mocro's in overvloed. En kijk wat er van me is geworden ---------------------> :toink: :staart: :maf: :maf2: :stout: :maf3: Hahhah grappieeeeeeeeeee :D ** SouSou ** :lol: en dan zeggen ze dat ik schizofreen ben :D

al_hamka
11-03-2003, 20:42
Hhahaahhah :D Heb ik nooit gezegd :lekkerpuh :D We zitten in dezelfde sh*t meid :hihi: ** SouSou **

chicamaroquia
11-03-2003, 20:43
Origineel gepost door al_hamka Hhahaahhah :D Heb ik nooit gezegd :lekkerpuh :D We zitten in dezelfde sh*t meid :hihi: ** SouSou ** 2 hamkat :hihi:

al_hamka
11-03-2003, 20:45
Het is een ziekte of niet :D:hoera: We steken mensen aan... De Hamka Pest :p ** SouSou ** PS: Check Mijn MSN-Naam ;)