Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn wij marokkaanse meisjes niet meer goed voor jullie

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Lover_Girl_nr_1
11-03-2003, 17:49

WAAROM DENKEN JONGENS TOCH ALTIJD DAT MAROKAANSE MEISJES SLECHT ZIJN OF GOEDKOOP.....! De ene maroc meisje gaat om met een neger en hupla alle maroc meisjes gaan met negers om..... Wij hebben een keertje een vriend en we zijn meteen hoertjes???? JONGENS WAAROM DENKEN JULLIE TOCH ZO...

SaMiax
11-03-2003, 18:04
:o dit is al zo vaak naar voren gebracht :rolleyes: jongens zijn gewoon onbegrijpelijk!

House
11-03-2003, 18:05
Omdat de meeste gewoon slecht en hoertjes zijn. :)

AdamX
11-03-2003, 18:06
omdat jongens niet tegen kritiek kunnen :D

the_silver_one
11-03-2003, 18:07

waarom word je niet lesbie? ben je van al je problemen af...

Hamida
11-03-2003, 18:09
omdat sommige marokkaanse meiden dat zijn!! wat wil je dan wanneer meiden gewoon met iedere jongen afspreken en daar gewoon mee kussen terwijl ze nog vier jongens achter de hand hebben! als de meiden zich goed gedragen worden ze ook geen hoere*n genoemd het ligt helemaal aan jezelf of je zo wordt genoemd bousa

asma_tetouania
11-03-2003, 18:10
Origineel gepost door Hamida omdat sommige marokkaanse meiden dat zijn!! wat wil je dan wanneer meiden gewoon met iedere jongen afspreken en daar gewoon mee kussen terwijl ze nog vier jongens achter de hand hebben! als de meiden zich goed gedragen worden ze ook geen hoere*n genoemd het ligt helemaal aan jezelf of je zo wordt genoemd bousa ben ik mee eens :goedzo:

EMIEN
11-03-2003, 18:17
Shjo denk ik helemaal niet...... Ik beordeel nooit shjomaar mensen die ik niet ken. Ik beoordeel op je individualiteit, ieder persoon apart. En als ik merk dat een iemand me niet bevalt, hou ik afstand. Maar tis niet zo dat ik een slecht beeld heb over marokkaanse meisjes......:)

SaMiax
11-03-2003, 18:19
Origineel gepost door EMIEN Shjo denk ik helemaal niet...... Ik beordeel nooit shjomaar mensen die ik niet ken. Ik beoordeel op je individualiteit, ieder persoon apart. En als ik merk dat een iemand me niet bevalt, hou ik afstand. Maar tis niet zo dat ik een slecht beeld heb over marokkaanse meisjes......:) aaai moeilijkkk :goedzo:

Hamida
11-03-2003, 18:21
en Lover_Girl_nr_1...... kijk eens hoe je je zelf noemt dat zet je al aan het denken!! bousa

EMIEN
11-03-2003, 18:26
Origineel gepost door OujDaChicK aaai moeilijkkk :goedzo: Origineel gepost door SpangeSamira :goedzo: Emien! :o:o:o Tis toch gewoon zo............:) Als iedereen zo zou kijken zou er minder haat zijn.:goedzo:

layla_moegroer
11-03-2003, 18:34
Als je je goed gedraagt zullen de jongens geen redenen vinden of hebben om ons als ho*eren uit te schelden of ons als ho*eren aan te zien alles ligt in jou handen...je moet je grenzen kennen...

chocolatgirl
11-03-2003, 18:40
Daar wordt ik pisnijdig van, een meisjes krijgt onmiddelijk de naam'h**r'.En al die jongens die met iedereen aanpappen, hoe noemen we die dan.G#I#G#O#L#O'S. :auw:

layla_moegroer
11-03-2003, 18:47
Origineel gepost door malous Daar wordt ik pisnijdig van, een meisjes krijgt onmiddelijk de naam'h**r'.En al die jongens die met iedereen aanpappen, hoe noemen we die dan.G#I#G#O#L#O'S. :auw: een jongen die een slechte naam heeft moet bij mij niet afkomen hoor voor mij is reputatie bij de man als de vrouw belangrijk :D

chocolatgirl
11-03-2003, 18:50

Ja maar dat is het ergste dus, als een meisje een naam heeft dan weet heel het dorp het al, maar van een jongen zal je het niet zo gauw weten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5