Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : volgend jaar

Pagina's : [1] 2

tangia21
04-06-2005, 19:29

wie gaat er pas volgend jaar naar marokko en waar naartoe :D meschien komen we elkaar onderweg wel tegen inshaAllah :hihi: Ik ben 3 jaar niet naar marokko geweest en ik mis het zooo erg

OemSoufian
04-06-2005, 19:44
Hoiii ik ga volgend jaar en we gaan via tanger naar oujda dus wie weet.... maar waarom ben je al zolang niet gegaan?

tangia21
04-06-2005, 19:49
Hoiii ik ga volgend jaar en we gaan via tanger naar oujda dus wie weet.... maar waarom ben je al zolang niet gegaan? nou 1e jaar ging ik trouwen (3 jaar geleden dan) en ik werd gelijk zwanger en mijn 1e werd in de zomervakantie geboren.Na 3 maandjes werd ik weer zwanger en die werd vorig jaar geboren en ook in de zomervakantie :hihi:

tangia21
04-06-2005, 19:50
o ja, wij gaan eerst naar tanger/assilah daar gaan we een huisje huren en we trekken ook naar het zuiden Casa/settat naar familie van mijn man

nissrin
04-06-2005, 20:23

ik ga ok ook pas volgende jaar naar maroc, ik ben ook 3 jaar niet geweest. Kindje gehad, en 1e jaar getrouwd geweest.

tangia21
04-06-2005, 20:26
ik ga ok ook pas volgende jaar naar maroc, ik ben ook 3 jaar niet geweest. Kindje gehad, en 1e jaar getrouwd geweest. mis jij het niet?mijn oma en tantes worden gek, ze willen mij graag zien en ook de kids.laatst toen ze mij zagen was ik niet eens getrouwd :maf2:

smurfi
04-06-2005, 20:52
nou 1e jaar ging ik trouwen (3 jaar geleden dan) en ik werd gelijk zwanger en mijn 1e werd in de zomervakantie geboren.Na 3 maandjes werd ik weer zwanger en die werd vorig jaar geboren en ook in de zomervakantie :hihi: lijkt me echt druk met 2 kleintjes! Ik heb een kindje van 7 mnd en kom er soms aan niets voor mezelf toe :maf2: Of ervaar jij dat anders?

Lady_Yas
04-06-2005, 23:55
ik ben ook al drie jaar niet geweest mis het wel een beetje. ik woon in kenitra

nissrin
05-06-2005, 11:11
Tangia21 tuurlijk mis ik dat, maar nu moet ik bij mijn schoonouders gaan wonen als ik naar maroc ga. Dat is voor mij nieuw.

tangia21
05-06-2005, 11:14
Tangia21 tuurlijk mis ik dat, maar nu moet ik bij mijn schoonouders gaan wonen als ik naar maroc ga. Dat is voor mij nieuw. wij zouden dat ook doen, maar daar heb ik geen zin in.Iedereen verwacht dan van je dar je gaat koken,asfwassen, kleren wassen etc etc etc. Nou mij niet gezien, vandaar dat we een huisje gaan huren dichtbij mijn familie en mijn oma. En alle tantes van mijn man komen dan de vakantie bij ons doorbrengen (ze zijn nog in de 20 ,reuze gezellig) :hihi:.En ik ga dan een werkster nemen voor het koken,afwassen, en kleding wassen (idee van mijn man :love: , want ja, ik ga op VAKANTIE en niet in de keuken staan, kan ik net zo goed hier blijven :maf:

nissrin
05-06-2005, 11:22
echt waar dat is cool. Ik denk dat ik zoiets niet kan doen. gaan ze onbeleefd vinden. vooal de eerste keer dat ik daar ga, begrijp je ! eigenlijk is dat niet zo'n slechte idee weet je! mijn man heeft zo,n druk familie en dat ben ik zelf niet gewend. dus ik ben benieud hoe dat volgende jaar zal gaan

tangia21
05-06-2005, 11:25
echt waar dat is cool. Ik denk dat ik zoiets niet kan doen. gaan ze onbeleefd vinden. vooal de eerste keer dat ik daar ga, begrijp je ! eigenlijk is dat niet zo'n slechte idee weet je! mijn man heeft zo,n druk familie en dat ben ik zelf niet gewend. dus ik ben benieud hoe dat volgende jaar zal gaan kijk familie bezoek doen we zowiezo, maar ik heb gewoon liever mijn eigen plekje, kan ik dingen doen en laten wat ik wil ;)

OemSoufian
05-06-2005, 11:58
echt waar dat is cool. Ik denk dat ik zoiets niet kan doen. gaan ze onbeleefd vinden. vooal de eerste keer dat ik daar ga, begrijp je ! eigenlijk is dat niet zo'n slechte idee weet je! mijn man heeft zo,n druk familie en dat ben ik zelf niet gewend. dus ik ben benieud hoe dat volgende jaar zal gaan Ja dat heb ik dus ook.... wij zijn echt gewend als we naar marokko gaan om gewoon te chillen en niet altijd druk en familie enz enz.... en nu moet ik dus ook voor het eerst naar mijn schoonfamilie en ik zie daar heel erg tegenop.... discussie van huisje huren/ hotel is al geweest en is alleen maar op domme ruzie uitgelopen..........Dus in alle eerlijkheid i'm scared

saadia29
05-06-2005, 12:03
Ja dat heb ik dus ook.... wij zijn echt gewend als we naar marokko gaan om gewoon te chillen en niet altijd druk en familie enz enz.... en nu moet ik dus ook voor het eerst naar mijn schoonfamilie en ik zie daar heel erg tegenop.... discussie van huisje huren/ hotel is al geweest en is alleen maar op domme ruzie uitgelopen..........Dus in alle eerlijkheid i'm scared Het is de eerste keer, laat het over je heen komen, misschien valt het allemaal wel reuze mee, zo niet, dan doe je het de volgende keer anders.

OemSoufian
05-06-2005, 12:04

Ja Saadia dat is ook wat ik ga doen maar er zit ook een voorgeschiedenis aan dat ik het een beetje benauwd krijg als ik daaraan denk maar gair Insha'Allah net wat je zegt het zijn maar 2 weken.... en misschien vallen ze wel mee.....

Pagina's : [1] 2