Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve leden!

Pagina's : [1] 2

Chaimae
11-03-2003, 15:58

Ik heb het zo koud en ook zo benauwd mijn keeltje is zo schraal en als ik hoest maakt het zo een kabaal mijn mammie is ook ziek net als ik snik, snik ik heb niemand die me fijn kan toedekken dus willen jullie aub ophouden met kwekken en mij aub een kopje soep te brengen en daarin het hoestdrankje mengen Ik zal voor eeuwig van je houden dus lieve leden van marokko.nl kom eens snel want ik heb nu kippenvel :( :( :(

Chaimae
11-03-2003, 16:03
:huil: :huil: Jullie zijn helemaal niet lief. :huil:

piraat
11-03-2003, 16:03
Och arme Chaimae meid :( het is nou eenmaal dat het zo zijt ik kom eraan met een kommetje soep ik ben de enige van de yasmina-groep en omdat jij het bent breng ik ook mee een zak snoep :D

Chaimae
11-03-2003, 16:07
Origineel gepost door piraat Och arme Chaimae meid :( het is nou eenmaal dat het zo zijt ik kom eraan met een kommetje soep ik ben de enige van de yasmina-groep en omdat jij het bent breng ik ook mee een zak snoep :D Geen drop, want dat lust ik niet ik heb opeens zin in een zakje friet met mayonaise en curry saus ik ben een echte kletskous dus je moet een goede prater zijn oja ga je ff langs voor een medicijn? :D:D :(

HalfBlood
11-03-2003, 16:10

Origineel gepost door Chaimae Geen drop, want dat lust ik niet ik heb opeens zin in een zakje friet met mayonaise en curry saus ik ben een echte kletskous dus je moet een goede prater zijn oja ga je ff langs voor een medicijn? :D:D :( kben ook ziek :(.. :huil: ...

Chaimae
11-03-2003, 16:11
Origineel gepost door Half Blood kben ook ziek :(.. :huil: ... :( Ik voel me beroerd en ik moet nog voor school werken ook. :( Een verslag. :( Wroem ben je niet op msn? :D

piraat
11-03-2003, 16:12
Origineel gepost door Chaimae Geen drop, want dat lust ik niet ik heb opeens zin in een zakje friet met mayonaise en curry saus ik ben een echte kletskous dus je moet een goede prater zijn oja ga je ff langs voor een medicijn? :D:D :( ik effe langs voor een medicijn? dan moet ik wel weten wat de complicaties zijn. waar heb je last van en wat doet pijn? Wat? Lust jij geen drop? geen nood, want dat was toch al op. Dan wordt het maar een grote zak friet Net zoveel eten tot je groen en geel ziet Mayonaise en currysaus? Doe effe lekker normaal, je bent niet thaus

HalfBlood
11-03-2003, 16:13
Origineel gepost door Chaimae :( Ik voel me beroerd en ik moet nog voor school werken ook. :( Een verslag. :( Wroem ben je niet op msn? :D ik hoest niets is lekker mijn keel blijft verrot :(.. en is goed ik kom er nu aan :p

Chaimae
11-03-2003, 16:19
Origineel gepost door piraat ik effe langs voor een medicijn? dan moet ik wel weten wat de complicaties zijn. waar heb je last van en wat doet pijn? Wat? Lust jij geen drop? geen nood, want dat was toch al op. Dan wordt het maar een grote zak friet Net zoveel eten tot je groen en geel ziet Mayonaise en currysaus? Doe effe lekker normaal, je bent niet thaus :D Hoest en hoofdpijn en koorts :( Ik wil speciaalsaus. :D

piraat
11-03-2003, 16:25
Origineel gepost door Chaimae :D Hoest en hoofdpijn en koorts :( Ik wil speciaalsaus. :D mijn advies is dat je moet blijven liggen op bed ik denk dat je het dan wel red teveel eten moet ik je helaas afraden anders zal dat het systeem van omgekeerd peristaltiek opladen :confused: wat dat is zul je wel uit de context kunnen raden :D blijf in ieder geval thuis de komende dagen zelfs een stap naar buiten moet je voorlopig niet wagen als er nog iets is kun je het me gerust vragen

Dreamlover
11-03-2003, 16:26
Beterschap Chaimae! :blauwkus: :engel: D.

Chaimae
11-03-2003, 16:28
Origineel gepost door piraat mijn advies is dat je moet blijven liggen op bed ik denk dat je het dan wel red teveel eten moet ik je helaas afraden anders zal dat het systeem van omgekeerd peristaltiek opladen :confused: wat dat is zul je wel uit de context kunnen raden :D blijf in ieder geval thuis de komende dagen zelfs een stap naar buiten moet je voorlopig niet wagen als er nog iets is kun je het me gerust vragen :Iluvu: :D :(

Chaimae
11-03-2003, 16:29
Origineel gepost door Dreamlover Beterschap Chaimae! :blauwkus: :engel: D. :) :o :D

piraat
11-03-2003, 16:36
Origineel gepost door Chaimae :Iluvu: :D :( waarom zo triest is het omdat je mij zo miest of omdat je om de seconde niest ik probeer je door te rijmen op te beuren en dan blijf je alsnog zeuren je hebt geen keus om het goed of af te keuren ik blijf hier tot je me wat beter kent :D zo niet, tot je beter bent :zwaai:

Chaimae
11-03-2003, 16:38

Origineel gepost door piraat waarom zo triest is het omdat je mij zo miest of omdat je om de seconde niest ik probeer je door te rijmen op te beuren en dan blijf je alsnog zeuren je hebt geen keus om het goed of af te keuren ik blijf hier tot je me wat beter kent :D zo niet, tot je beter bent :zwaai: Ik wil ook rijmen maar ik ben te moe en te ziek, vergeef mij. :( :D ;) :p :giechel: Sjoooooo ik ben aan het lachen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2