Bekijk originele versie : Alles erop en eraan
karima...
04-06-2005, 15:59
hey meiden,
Ik zou jullie iwllen vragen welke producten nou echt wel de moeite zijn om te gaan kopen ? maar dan ook alles van shampoos tot gezichtsreiniging tot pedicuur manicuur alles wat je maar weet bv welke scrub is goed voor je lichaam enz
laat het me aub zo snel mogelijk weten want ik wil nieuwe producten voor me gezicht voor me haar voor me lichaam, tja alles dus eigenlijk hihi :banana:
dus let me know wat zijn de do's and the don'ts héhé, thanks
Karimatje
chica de plata
04-06-2005, 21:12
http://shop.sanicare.de/productimages/hashed/0/1/7/0171078g.jpg
Peeling van Vichy voor een droge huid.
Vind ik heel goed, maar is wel een beetje duur (€12)
chica de plata
04-06-2005, 21:15
http://www.teges.pl/images/_art/18.jpg
Nivea young!!!:goedzo:
chica de plata
04-06-2005, 21:17
http://www.beaute-test.com/prod/img665.jpeg
Een haarmasker van Garnier.
Ruikt heerlijk naar citroen. Je haar wordt er superzacht van :)
tangia21
04-06-2005, 21:34
wie weet iets tegen rode plekken op gezicht en ook voor gemengde huid?En wie weet iets tegen haaruitval?En cellulites?En verslapte huid?En bruine vlekjes op het gezicht (voor mijn tante)???
wat een vragen :maf2:
en wat is de beste middel om je tanden te witten?
chica de plata
04-06-2005, 21:41
Cellulite... Vooral veel drinken en bewegen. Af en toe de huid masseren voor een betere bloedcirculatie. Naar het schijnt helpt koffieprut ook...
En tanden kan je witter maken met aardbeien of salie
tangia21
04-06-2005, 21:44
hierboven staat eentje voor grote plekken(die van roc dat ik heb geplaatst)
Voor witte tanden is er zo'n tandpasta, ik weet niet meer welk merk (colgate ofzo, mohiem een bekend merk) en het is zo'n klein zilverkleurig tubetje..het zit in zo'n soort plastieke verpakking
die heb ik, en helpt voor geen meter, maar bedankt voor de tip :D
en die creme die jij hebt geplaatst, voor welke huidtype is het?
Is Nivea Young echt zo goed :confused: Vertel me waarom...
Oh okey..thanks voor je advies Yasmina014!
ClassyCasaouia
04-06-2005, 22:47
Voor mijn haar; Dove Intense Care, Shampoo en Conditioner
Voor mijn gezicht; Reinigingsgel van Lancome met micro scrub deeltjes en en Pure zone verzorging van L'oreal. Soms gebruik ik een masker, altijd een verschillende. Meestal gebruik ik die zelfwarmende van Garnier.
Voor mijn lichaam; Scrubben doe ik met het ouderwetse zwarte washandje. Daarna Firming Douche gel van Dove. Na het douchen spuit ik me dan in met baby lotion maar soms smeer ik me in met Body Lift van Clarins.
(Meiden met cellulites moeten Celluli-Choc van Biotherm gebruiken, echt aanrader ;) )
Pedicure; laat ik doen.
Manicure; doe ik zelf.
karima...
05-06-2005, 12:55
Hey bedankt meid je tips zijn echt goed en die shampoo van dove is die echt zo goed ? wat doet die precies want ik zelf heb namelijk droge puntjes altijd en die firming douche gel is dat die zo met die bobbeltjes op om het goed te kunnen in masseren ?
alvast bedankt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.