Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefd op mijn Neef's beste vriend.

Pagina's : [1] 2

Sanae-01
11-03-2003, 15:21

Als mijn neef dit weet slacht hij mij. Maar die jongen weet volgens mij dat ik hem leuk vind. Wat moet ik doen ?

smartie
11-03-2003, 15:38
Nou dan heb je een belachelijke neef meid!! Wat heeft jouw neef met je verliefdheid te schaften niets toch?? :zwaai:

Sanae-01
11-03-2003, 15:42
Origineel gepost door smartie Nou dan heb je een belachelijke neef meid!! Wat heeft jouw neef met je verliefdheid te schaften niets toch?? :zwaai: Je weet hoe (de meeste) Marokaanse jongens zijn, hij doet alsof ik Zijn bezit ben.

smartie
11-03-2003, 15:50
AFSLAAN RECHT IN Z'N B A L L E N, :stomp: piept ie wel anders.... bezit ... ewa safi, z'n ass ja!! Meid anyway succes

Sjemmelia
11-03-2003, 16:14

Hoi Miss_sanae :zwaai: ik zou niets doen als ik jou was, wacht gewoon af tot dat die jongen zelf toenadering zoekt. :stout:

Zelfkritiek
11-03-2003, 16:20
Origineel gepost door Sjemmelia Hoi Miss_sanae :zwaai: ik zou niets doen als ik jou was, wacht gewoon af tot dat die jongen zelf toenadering zoekt. :stout: Tja, want assertieve vrouwen kunnen we niet gebruiken, natuurlijk....

Noesajbah
11-03-2003, 16:21
Ik adviseer je om hetgene te volgen wat Rabbi swt van ons verlangt en de sunnah van rassoel sws . Noesje

Zelfkritiek
11-03-2003, 16:23
Origineel gepost door Noesajbah Ik adviseer je om hetgene te volgen wat Rabbi swt van ons verlangt en de sunnah van rassoel sws . Noesje Gewoon lekker wachten tot je wordt uitgehuwelijkt dus...

Sjemmelia
11-03-2003, 16:27
Origineel gepost door Zelfkritiek Tja, want assertieve vrouwen kunnen we niet gebruiken, natuurlijk.... Nee, laat 'm maar lekker veel moeite doen :hihi:

Noesajbah
11-03-2003, 16:30
Origineel gepost door Zelfkritiek Gewoon lekker wachten tot je wordt uitgehuwelijkt dus... Absoluut niet , en uithuwelijken, is met iemand trouwen die je niet wil. En de sunnah en de Quraan verbieden het uithuwelijken van iemand, dus gewoon die jongen om een halal manier leren kennen. is toch niets mis mee? Noesje

Sjemmelia
11-03-2003, 16:35
Ach Noesajbah, niets van aantrekken het is nml. gewoon onwetendheid dat leidt naar vooroordelen (en domme opmerkingen) :zwaai:

Noesajbah
11-03-2003, 16:38
Origineel gepost door Sjemmelia Ach Noesajbah, niets van aantrekken het is nml. gewoon onwetendheid dat leidt naar vooroordelen (en domme opmerkingen) :zwaai: Hoe bedoel je Sjemmelia. Heb je het over Zelfkritiek? Noesje

Sjemmelia
11-03-2003, 16:40
Origineel gepost door Noesajbah Hoe bedoel je Sjemmelia. Heb je het over Zelfkritiek? Noesje Ja tuurlijk meid over wie anders? :zwaai:

Noesajbah
11-03-2003, 16:51
Origineel gepost door Sjemmelia Ja tuurlijk meid over wie anders? :zwaai: Ach het zal dan wel, ik bedoel ik ken hem niet, dus vandaar mijn vraag. Noesje

smartie
12-03-2003, 12:57

Origineel gepost door Noesajbah Ik adviseer je om hetgene te volgen wat Rabbi swt van ons verlangt en de sunnah van rassoel sws . Noesje :rolleyes: Schat, dat heeft toch niets met haar belachelijke neef te maken?? Die homosapien moet zich er gewoon buiten houden, poent!! En natuurlijk als hij voor haar bestemd is merkt ze het wel.

Pagina's : [1] 2