Bekijk originele versie : Nederland moet Frankrijk volgen...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 01:42
Nee, niet de europese grondwet, dat is nu wel duidelijk. Wat ik bedoel ik verbod op het hoofddoekje.
Ben je het eens / oneens?
Ik ben het ermee eens!
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 01:45
Oneens, hiermee laat je iets verbieden wat Allah (swt) verplicht heeft gesteld.
En Allah (swt) weet het beste.
Ow? Verplicht? En waarom draag jij em dan niet? :)
BaNdEd_EsSiE
04-06-2005, 01:46
Laa 7owlillah minnak.
Als dit een grap is, ga berouw vragen bij Allah om je misselijkmakende grap, en het spot te drijven met Allah en de islam om hierover grappen te maken.
Is dit geen grap, realiseer je dan waar je wel niet mee bezig bent en vraag Allah om vergiffenis en keer je vol berouw terug tot Allah!
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 01:49
Wie zegt dat ik hem niet draag?
Dat zeg ik. ( En ga er niet tegen in! Please. :) )
BaNdEd_EsSiE
04-06-2005, 01:50
Ik ben het ermee eens, verbod op hoofddoekjes en niet op hijaab.
Want hoofddoekjes trekt mannen aan.
Je beschrijft jezelf als volmaakt...
Niet iedereen heeft de kracht om in 1 keer correct hijaab te dragen.
Herhaling: WEES ZELF HET GOEDE VOORBEELD OF ZWIJG!
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 01:50
Laa 7owlillah minnak.
Als dit een grap is, ga berouw vragen bij Allah om je misselijkmakende grap, en het spot te drijven met Allah en de islam om hierover grappen te maken.
Is dit geen grap, realiseer je dan waar je wel niet mee bezig bent en vraag Allah om vergiffenis en keer je vol berouw terug tot Allah!
Dit is geen grap.
BaNdEd_EsSiE
04-06-2005, 01:51
Dit is geen grap.
Ben jij een moslim?
IlLeGal_NaDoR
Ik ben het ermee eens, verbod op hoofddoekjes en niet op hijaab.
Want hoofddoekjes trekt mannen aan.
Oke. Maar je redenatie is onzin.
IlLeGal_NaDoR
Ben jij een moslim?
Hamdoelilah wél, :)
BaNdEd_EsSiE
04-06-2005, 01:56
Hamdoelilah wél, :)
Dus je bent Allah dankbaar dat Hij jou tot een moslim heeft gemaakt, maar kennelijk ondankbaar dat Hij de Hijaab als plicht heeft gesteld.
En Allah zegt: En wees mij dankbaar en wees mij niet ondankbaar!
En jij voelde je niet verheven?
Denk maar eens goed over deze woorden na.
BaNdEd_EsSiE
04-06-2005, 01:57
Ja maar waarom die hoofddoek dragen dan als je 'm toch niet goed draagt. Met hijaab word je beschermd met een hoofddoek niet, Allah (swt) heeft gezegd draag een hijaab.
In veel gevallen begon het met een sjaaltje...later een hoofddoek en nog later de prachtige hijaab.
De islam is niet in 1 jaar vervolmaakt maar in 25 jaar!
k ga slapen.
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 01:58
Dus je bent Allah dankbaar dat Hij jou tot een moslim heeft gemaakt, maar kennelijk ondankbaar dat Hij de Hijaab als plicht heeft gesteld.
En Allah zegt: En wees mij dankbaar en wees mij niet ondankbaar!
En jij voelde je niet verheven?
Denk maar eens goed over deze woorden na.
Hamdoelilah wél.
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 01:59
In veel gevallen begon het met een sjaaltje...later een hoofddoek en nog later de prachtige hijaab.
De islam is niet in 1 jaar vervolmaakt maar in 25 jaar!
k ga slapen.
Blijf nog even..
Waarom zou die volmaking dan geen 2000 jaar kunnen duren?
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 02:42
Is geen onzin, want met de hijaab word je beschermd tegen de man met een hoofddoekje niet. Dus daarom moet dat hoofddoekje verboden worden, want degene die 'm dragen maken er misbruik van en mannen maken weer misbruik van deze dames.
Denk je nou werkelijk dat je dmv een stukje stof kunt zeggen of je nou veilig bent of niet?
IlLeGal_NaDoR
04-06-2005, 02:49
Wel met de hijaab dan ben je veel veiliger, dan heb ik het echt over de lange wijde kleding met onopvallende kleuren. Iemand die 'm met de goede intentie draagt. Dus ik ben voor de hijaab en tegen de hoofddoek. Net als jij neem ik aan?
Ik ben in principe nergens tegen, laten we dat voor opstellen. Deze topic heb ik geopend om eens te peilen. Ik ben niet tegen de hoofddoek of wat dan ook, van mij apart loop iemand met een 'mamita' op ze kop. Zal mij worst wezen!
Waar het mij omgaat is dat sommige (en in toenemende mate) meiden de hoofddoek/hajaab dragen, maar geen respect voor het dragen ervan uiten. Dan heb ik zoiets van: "Loop dan gewoon in een mini-rok, wat maakt het uit dan?" :moe:
Snap je waar ik heen wil?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.