Bekijk originele versie : Dringend Dringend Wie Is Marokko Binngekomen Zonder La Carte National??
Salam
Wie kan mij vertellen wie maroc is binnegekomen zonder la carte national en of ze moeilijk deden op de airport pleaseeeeee reageer is heel belangrijk thanxx..
TOeeee reageerrrr aub hihi
kan wel hoor.. ze doen misschien iets moeilijker bij de douane daar..maar je komt heus wel binnen..
Ik 1 keer ze deden echt moeilijk ik had alleen een nederlands
paspoort, ik heb wel een uur gewacht voordat ze mij zogenaamd
in het bestand hadden gevonden.
Daarna hebben ze het nummer achter in mijn paspoort gezet,
mocht ik em weer vergeten dan had ik in ieder geval het nr. bij
de hand.
angelmyself
04-06-2005, 10:21
een vriendin van mij die is vorige week naar marokko geweest zonder carte national en ze deden bij haar niet moeilijk maar het hangt er echt vanaf wie je voor je hebt
Heeey dank julie wel hoor, voor het reageren echt top gewoon ik ging al helemaal stressen strax laten ze mij er niet in of zo,!..pff hihi..maar jaah ze kunnen me moeilijk terusturen he hahha
Thanxx dames errug lief dat jullie de moeite namen..xxx
tangia21
04-06-2005, 12:30
Heeey dank julie wel hoor, voor het reageren echt top gewoon ik ging al helemaal stressen strax laten ze mij er niet in of zo,!..pff hihi..maar jaah ze kunnen me moeilijk terusturen he hahha
Thanxx dames errug lief dat jullie de moeite namen..xxx
tuurlijk laten ze je wel in.Hoe komen toerristen dan in marokko? :hihi:
jaah toeristen als ze zien dath et geen mocro is doen ze niet moeilijk maar ik ben ook nog eens geboren in maroc haha dus gaan ze vragen waar is je la carte nou ik doe net alsof ik geen woord arabisch kan hahaahah..
Hoi meid,
Allereerst de touristen komen Marokko binnen met een visum, dus die hebben geen la Carte nodig. Wij Marokkanen hebben dat wel nodig. De ene keer doen ze moeilijk en de andere keer niet. Ik adviseer je wel om het mee te nemen, in Marokko ben je ook verplicht om je identiteitsbewijs mee te hebben als je buiten bent (zo voorkom je een nachtje overnachten in een cel). Als je een Marokkaans paspoort hebt moet je het wel bij je hebben, ik heb een keer een buurvrouw afgezet bij schiphol en die hebben ze teruggestuurd omdat haar la carte was verlopen. De volgende dag ging ze naar het consulaat waar ze die week nog een tijdelijke kreeg voor de vakantie.
neem het zekere voor het onzekere en bel het consulaat op.
succes
Anissa29
04-06-2005, 14:56
Ze kunnen heel erg moeilijk doen...mrrr mocht je je (oude)marokkaanse paspoort nog hebben of alleen het nr van je la carte dan kom je zonder problems binnen !
YASMINA8
04-06-2005, 18:13
wat altijd helpt daar is ............stop gewoon 10/20 euro in je paspoort waneer je deze overhandigt ;) :hihi:
saida_maroc87
04-06-2005, 21:09
is beter als je me meeneemt maar ja anders gewoon omkopen he werkt altijd hoor :P
saida_maroc87
04-06-2005, 21:10
wat altijd helpt daar is ............stop gewoon 10/20 euro in je paspoort waneer je deze overhandigt ;) :hihi:
wollah doet mijn vader altijd en een big smile en ja dan gaan ze verder :P
hahaah thanx hoor dames laat ik dan maar eens 20euro daar voor ze instoppen hihi:P
YASMINA8
04-06-2005, 22:05
hahaah thanx hoor dames laat ik dan maar eens 20euro daar voor ze instoppen hihi:P
als je dat doet word je persoonlijk zelfs naar huis gebracht :hihi:
20 euro =200 dirham is een dag werk voor een agent daar :hihi: ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.