Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag of je lid moet worden van de AEL!!!!

LZN
11-03-2003, 13:10

Het gaat niet om de vraag of je lid moet worden van de AEL, maar of je vind dat de ISLAM/Marokannen gecriminaliseerd worden? Is je antw. ja, dan kan je twee dingen doen: 1 klappen opvangen en niet zeuren 2 er wat aan doen, lid worden van de AEL of zelf iets organiseren als je niet achter de ideen staat, waar je wel achter staat Wij zijn namelijk altijd goed in het afkrakken van andere ideeen , maar zelf iets doen, daar zijn we niet zo goed in. Nu hebben we eindelijk iemand die voor ons op komt, ga we nog zeuren. Maar wat zullen de Nederlanders ervan denken!!!!! Denk eens na wat goed voor jouw is/ voor je gemeenschap en verlogen vooral je achtergrond niet, je blijft toch een Marokaan ook al verf je je haar blond!!! Mij Stelling is daarom: We moeten ons organiseren en uitspreken wat we denken!!!!!.

Camilla27
11-03-2003, 13:40
Origineel gepost door oessie REAGEREN IS HEEL MOEILIJK, VOOR SOMMIGE MENSEN!!!!!!!!!! ze weten gewoon niet wat ze daar nou op moeten zeggen...omdat je gelijk hebt en mensen willen gewoon het ael omlaag halen...en heb tot nu toe niets negatiefs van hem gehoord.....zoals je zegt iedereen klaagt over dat "wij" maar niet geaccepteerd worden en dat de ïslam"omlaag word gehaald en nu is er iemand die voor ons op komt en dan gaat iedereen zitten klagen over het ael....en ik word al helemaal misselijk van het gezeik over de naam ael ze3ma ze zijn er alleen voor de arabieren ewwasafie....marokko is toch een arabische land....je zegt toch ook niet tegen limburgers dat je niet bij holland hoor?.....maar goed......ik vind het dus ook heel jammer dat er zoveel zijn die ze afkraakt en zelf niets doen.....maar inscha-ALLAH zal AEL verder groeien...

Camilla27
11-03-2003, 13:46
Origineel gepost door Joshua O ja hebben we ze weer hoor. Jullie moeten al zoveel in dit land! Jullie eisen alleen rechten maar accepteren helemaal geen plichten.. Waarom hoor je de Surinamers niet en de Chinezen ook niet? Omdat ze GEINTEGREERD zijn! Jullie willen altijd het slachtoffer zijn ook wanneer daar geen aanleiding voor is. In Belgie zijn jullie soortgenoten flink aan het rellen en als de ME een keertje ingrijpt is het WEER DISCRIMINATIE!?!?! Die AEL komt hier onrust stoken en niks anders! Moslims zouden de taal eens moeten leren voordat ze zich daan organiseren met die achterlijke cultuur waarin vrouwen geen rechten hebben! Gaat de AEL strax ook nog onderwijs voor vrouwen VERBIEDEN?! Ik adviseer die MOSLIMEXTREMISTEN naar hun vriendjes in Israel te gaan. Daar worden jullie tenminste hard aangepakt! oja hebben de moslims vrouwen geen rechten????? en moslims de taal niet kennen???....wat zit jij allemaal te lullen man...je weet niet eens zelf hoe het inelkaar zit...ga eerst de islam bestuderen en kom dan maar een terug...

Camilla27
11-03-2003, 14:01
Origineel gepost door Joshua O ja hoor mevrouw emancipatie herself.... Ik HOEF de ISlam helemaal niet te bestuderen, jullie moslims zouden MIJN maatschappij eens moeten bestuderen! Ben je trouwens al uitgehuwelijkt!? Ik ken genoeg marokkaanse schoffies die lopen te woelahen en saghbien! Tuig is het. En dat achterlijke standpunt over Israel! Tjonge, ik hoop dat Israel nog even zo doorgaat en heel veel medelanders met mij! Weet je waarom? Omdat jullie teveel voortplanten (net konijnen) en de staat Israel bedreigen! gaap gaap...heb niks anders te vertellen :rolleyes: