Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Discotheek

Pagina's : [1] 2

ntisara
11-03-2003, 12:00

Hallo Wil graag weten wie er een keer naar discotheek de Mondial is geweest en hoe het daar is? Een vriend van me wil dat we daar een keer gaan maar voel er eigenlijk niks voor. Thanks!

ahlam143
11-03-2003, 15:34
ja moet je doen, het is de moeite waard,zolang je er achteraf geen spijt van gaat krijgen...Maar wees wel op je hoede ,Beslama tenhalla frask,meid!

ntisara
11-03-2003, 16:25
Hoi Ahlam., Dankje , Mag ik vragen ben je er geweest, zo ja hoe ziet het er een beetje uit is het een gezellige disco? Wat voor muziek draait er daar?

Driejef
12-03-2003, 11:10
Waar ligt discotheek Mondial?

ntisara
12-03-2003, 11:29

In Beek in Limburg

-Reda-
12-03-2003, 16:49
wat is beek :rolleyes::D

appelsap
12-03-2003, 16:51
bij maastricht..hele grote disco..echte drugshol...je kan er genoeg dealtjes sluiten..en grote jongens tegenkomen :rolleyes:

-Reda-
12-03-2003, 17:05
Origineel gepost door appelsap bij maastricht..hele grote disco..echte drugshol...je kan er genoeg dealtjes sluiten..en grote jongens tegenkomen :rolleyes: waarom helemaal daarnaartoe gaan als SPLENDID in amsterdam is :rolleyes: :D

-Reda-
12-03-2003, 17:11
Origineel gepost door MrCharme Ten zesde, jouw vriend is een duivelsvriend... kan hij niet met je gezellig naar een pretpark gaan of zo??? whahahaah jah kom we gaan gezellig naar Duinrell :rolleyes::D ze is tog zeker geen kind :D:D:D

ArabLady
13-03-2003, 16:34
ík wil ook eens naar mondial ik hoor er van allees over maar ja nooit geweest dus misschien een idee om zondag te gaan mijn duivelsvrinden?

ArabLady
13-03-2003, 16:36
http://www.smilies.nl/devil/evil_lol.gif

NA3_NA3
13-03-2003, 19:21
Origineel gepost door appelsap bij maastricht..hele grote disco..echte drugshol...je kan er genoeg dealtjes sluiten..en grote jongens tegenkomen :rolleyes: :rolleyes: VEEL FRANSEN GASTJES WEL JA...VOOR DE REST VALT HET MEE..IK WOON ER

NA3_NA3
13-03-2003, 19:23
Origineel gepost door ntisara Hallo Wil graag weten wie er een keer naar discotheek de Mondial is geweest en hoe het daar is? Een vriend van me wil dat we daar een keer gaan maar voel er eigenlijk niks voor. Thanks! het is op zich wel oke....en best wel relaxed...alleen de uitsmijters zijn echte k.ankerlijers :kwaad:

ambition
14-03-2003, 22:11
Origineel gepost door MrCharme Ik zal jouw de echte realiteiten daarover geven. Op zondag draaien ze R&B en al dat blackmusic uit de zionistische Amerika. Ten eerste, vrouwen worden daar als hoe.ren gezien. Ten tweede, een versierpoging van een jongen is is gelijk aan het volgen van de wensen die tussen zijn benen hangt, Ten derde, de meeste mannen die er komen, komen niet voor de music.... maar komen voor de vrouwen. Dus, als jij er bent... dan komen ze inprincipe puur voor jouw. En jij stelt je zelf er beschikbaar voor. Ten vierde, ik raad het je af... ik ben er zelf 4 keer geweest, maar aangezien ik uitgaan maar niks vind...(vooral waar veel nikkers komen) heb ik afstand van genomen. Puur omdat de blackwereld merendeels uit vrouwen/drank/music/sex bestaat. Dat is gewoon zo, dit maakt mijn niemand wijs dat het niet zo is. Ten vijfde, wat heb je daar te zoeken als een waardevolle marokkaanse meid? Ten zesde, jouw vriend is een duivelsvriend... kan hij niet met je gezellig naar een pretpark gaan of zo??? Teminste, ik zou schamen als ik aan een vrouw vroeg om met me mee te willen gaan naar Mondial. Ik bedoel, ziet hij je zo goedkoop voor dan??? zo gaat dat in dit wereldje.... mr charme ...I am verry charmed by the way you are trying to keep this girl from a really bad besluit........ kapiesh

Miss_Banana
15-03-2003, 00:46

Origineel gepost door MrCharme Ik zal jouw de echte realiteiten daarover geven. Op zondag draaien ze R&B en al dat blackmusic uit de zionistische Amerika. Ten eerste, vrouwen worden daar als hoe.ren gezien. Ten tweede, een versierpoging van een jongen is is gelijk aan het volgen van de wensen die tussen zijn benen hangt, Ten derde, de meeste mannen die er komen, komen niet voor de music.... maar komen voor de vrouwen. Dus, als jij er bent... dan komen ze inprincipe puur voor jouw. En jij stelt je zelf er beschikbaar voor. Ten vierde, ik raad het je af... ik ben er zelf 4 keer geweest, maar aangezien ik uitgaan maar niks vind...(vooral waar veel nikkers komen) heb ik afstand van genomen. Puur omdat de blackwereld merendeels uit vrouwen/drank/music/sex bestaat. Dat is gewoon zo, dit maakt mijn niemand wijs dat het niet zo is. Ten vijfde, wat heb je daar te zoeken als een waardevolle marokkaanse meid? Ten zesde, jouw vriend is een duivelsvriend... kan hij niet met je gezellig naar een pretpark gaan of zo??? Teminste, ik zou schamen als ik aan een vrouw vroeg om met me mee te willen gaan naar Mondial. Ik bedoel, ziet hij je zo goedkoop voor dan??? zo gaat dat in dit wereldje.... Dit antwoord wat je hier geeft is wel behoorlijik tegenstrijdig met wat jij allemaal tegen me hebt gezegd. Maar als jij hier het (schijn)heilige boontje uit wilt hangen, be my guest!

Pagina's : [1] 2