Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een vraagje..

Pagina's : [1] 2

Hoceimagirlxx
03-06-2005, 15:59

Ik heb vandaag me snor weggehaald :hihi: en ik wou vragen wat de beste manier is om het bij te houden..? Graag serieuse reactie's

nadoria_zinador
03-06-2005, 16:49
Door het te epileren of weg te halen met een touwtje:)....

Hoceimagirlxx
03-06-2005, 16:55
Bedankt meid... en hoeveel keer in de week doe jij het om de 2 dagen of...

nadoria_zinador
03-06-2005, 16:59
Epileren om de drie weken, en met touwtje blijven ze een maand weg. En graag gedaan meid:).

Hoceimagirlxx
03-06-2005, 17:27

Ik dacht dat je al na 2 dagen al wat haartjes zag of heb ik het verkeerd want ik heb het ook laten doen met touwtje

Meknesiaaaaaaaa
03-06-2005, 17:29
Ik hou dat steeds bij met touw...zodra ik zie dat ik wat meer haartjes krijg haal ik dat gelijk weg..maar het is bij ieder verschilend om de hoeveel tijd het weer terug komt:)

Le-Sud
03-06-2005, 17:49
Ik hou dat steeds bij met touw...zodra ik zie dat ik wat meer haartjes krijg haal ik dat gelijk weg..maar het is bij ieder verschilend om de hoeveel tijd het weer terug komt:) ik heb t 4maanden geleden met touwtje gedaan maar die vrouw heeft 'geen tijd'voor dat 5min werk :moe: dus haha ik heb nix gedaan sinds dien had zelf geprobeerd met touwtje maart tlukt me nie helemaal:S:confused: epileren heb ik geen zin in hoe doe je t prcies met touw ik weet hoe jeh et vast houdt etc maar die hare gaan nie weg..

Hoceimagirlxx
03-06-2005, 18:11
Ik wacht af wanneer die haartjes terug komen ik hoop na een week.. ik weet zelf ook niet hoe ik het moet doen met die touwtje

La7biba
03-06-2005, 18:18
Vertel eens.. de tactiek van 'het touwtje'

NadorGek
03-06-2005, 22:41
ik heb t 4maanden geleden met touwtje gedaan maar die vrouw heeft 'geen tijd'voor dat 5min werk :moe: dus haha ik heb nix gedaan sinds dien had zelf geprobeerd met touwtje maart tlukt me nie helemaal:S:confused: epileren heb ik geen zin in hoe doe je t prcies met touw ik weet hoe jeh et vast houdt etc maar die hare gaan nie weg.. is het niet teruggegroeid dan ?

Meknesiaaaaaaaa
05-06-2005, 00:24
ik heb t 4maanden geleden met touwtje gedaan maar die vrouw heeft 'geen tijd'voor dat 5min werk :moe: dus haha ik heb nix gedaan sinds dien had zelf geprobeerd met touwtje maart tlukt me nie helemaal:S:confused: epileren heb ik geen zin in hoe doe je t prcies met touw ik weet hoe jeh et vast houdt etc maar die hare gaan nie weg.. owh is het niet terug gegroeid? Nou ik heb het me moeder ook geleerd dus zij haalt het nu voor mij weg en ik voor haar:D...want in het begin lukte het mij ook niet goed, dus besloot ik het me moeder maar ook te leren. leer het je zus of je moeder of zusje ..is veel beter :)

Hbilaatje
05-06-2005, 13:41
Met een touwtje bijwerken doe ik ook sinds 2 weken geleden, veel BETER dan ontharingscreme..wat ik ervoor gebruikte

islam-4_Everboy
05-06-2005, 14:45
wat praten jullie allemaal helemaal ze vraagt wat moet je er bij houden dus wat moet je daarna doen jah En dat is OntharingsCreme ik weet nog beter ben een jongen komen jullie met touwtjes Pfffffffff!!! ga weg man met die shit van jullie jullie moeten beter lezen en dan die vraag stellen en niet gelijk zeggen jah je moet dat dit gebruiken Ma3salama

Hoceimagirlxx
08-06-2005, 17:13
Wat bazel je allemaal islam boy 4ever ik vraag toch iets niet jij en met touwtje werkt inderdaad goed ja...

Le-Sud
08-06-2005, 20:44

owh is het niet terug gegroeid? Nou ik heb het me moeder ook geleerd dus zij haalt het nu voor mij weg en ik voor haar:D...want in het begin lukte het mij ook niet goed, dus besloot ik het me moeder maar ook te leren. leer het je zus of je moeder of zusje ..is veel beter :) het is wle terug gegroeid, maar niet denderend veel ofzo... maar ik wil t wel weg hebben ;hihi:

Pagina's : [1] 2