Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie van naggafa souad uit rotterdam

hobit_ino
11-03-2003, 11:47

beste mensen, wie kan me meer vertellen over naggafa souad uit rotterdam. ze heeft een winkeltje in rotterdam. ik ga inchaállah trouwen ik was van plan haar te nemen maar ik weet eigelijk niet zo veel van haar. dus ik vraag jullie hier bij a.u.b hier op te reageren als je wat over haar manier van werken weet alvast heel erg bedankt (hoe ze opmaakt, wat voor spullen ze heeft, hoe duur ze is enz.)

sahraouiaa
11-03-2003, 11:52
Ewa het is jou keuze, maar wat i van haar de laaste keer heb gezien was niet veel moois. Althans vroeger deed ze het beter. Ik vind dat jeje beter door iemand anders kan laten opmaken. En van de kleren ik weet niet of je het al hebt gezien, maar wat ik dus de laatste keer heb gezien vond ik het gewoe jurken niet echt iets voor bruiden. Tenzij ze nu weeer nieuwe spullen heeft. Maar ik zou zeggen ga er eens langs, En ik had begrepen dat ze ook niet zo duur was. Maar ik wenz je succes insha allah

hobit_ino
11-03-2003, 12:09
beste sahraouiaa, ik heb van een nicht van mij gehoord dat ze echt heel goed kan opmaken en mooie kleren had. moehiem bedankt voor je reactie ik kijk nog even (waneeer heb je haar voor het laatst gezien)

sahraouiaa
11-03-2003, 12:43
IK heb haar zon maand na de zomervakantie nog gezin bij een bruiloft. Maar moehim ik zou zeggen kijk zelf maar Want smaken verschillen. EN wie weet vind jij het wel wat. Insha allah komje er snel uit.

cheekygirl
11-03-2003, 14:38

hey ik weet dat souad niet goed kan opmaken en geen mooie kleding heeft mar ik ken wel een goeie voor je naima zij is echt goed met opmaken en heeft mooie kleding dus kijk maar je ermee doet als je haar nummer wilt stuur me een bericht terug

moiself
11-03-2003, 15:36
heej meid, ik hoor dat ze niet zo goed is!!! Maar als ik jou was zou ik nejma nemen echt een toppertje

hobit_ino
12-03-2003, 09:59
salam moiself, ik wou je even het een en het ander vragen over najma naggafa heb je haar vaak gezien in trouwfeesten? kan ze goed opmaken? heeft ze mooie kleren? hoe duur is ze? waarkomt ze vandaan? heb je haar nummer? alvast bedankt dikke boesa van mij