Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help mij!!!!!

Pagina's : [1] 2

Hannane_da_Best
11-03-2003, 10:47

Dag mensen, ik wil jullie wat vragen. Ik hoor altijd van die mocro's met van die leuke marokkaanse beltonen of van die afbeeldingen op hun telefoon, maar niemand weet waar die vandaan komen!! Ik vraag het echt aan iedereen, maar ze zeggen altijd: oh gekregen van iemand. Maar weet 1 van jullie misschien waar je die beltonen/ afbeeldingen vandaan kunt halen? Please help me, ik word gek van die irritante beltonen van nokia enz. Alvast bedankt people!!!!

Ghatar_tangawia
11-03-2003, 10:50
op internet :D

SaMiax
11-03-2003, 10:53
ja man k wou het net zeggen.. ga naar startpagina en check around

cambou
11-03-2003, 10:54
www.resalh.com registreer je en je kunt een beltone of een afbeelding arabisch dat wel

Hannane_da_Best
11-03-2003, 10:57

Origineel gepost door Ghatar_tangawia op internet :D Well duuuuuuh!! Dat begrijpt mijn big ace ook hoor!!! Maar op welke site, dat wil ik weten. Dus please geef me de naam van de site oke??

cambou
11-03-2003, 10:59
ik zei toch www.resalh.com als je er niet uitkomt dan help ik je

Hannane_da_Best
11-03-2003, 11:00
Origineel gepost door cambou www.resalh.com registreer je en je kunt een beltone of een afbeelding arabisch dat wel Shit he!! Wat is dat voor taal. Ben er net naartoe geweest, maar kan het niet ontcijferen, heb je misschien een andere site in het engels of nederlands of zo?

GillDeLaTouret
11-03-2003, 11:00
ik zelf heb een nokia....en al mijn arabische logo's en beltonen kopieer ik gewoon via internet en verstuur ik via infrarood naar mijn gsm.....:) heel simpel:bril: 90 sec..:hihi:

Hannane_da_Best
11-03-2003, 11:01
Origineel gepost door cambou ik zei toch www.resalh.com als je er niet uitkomt dan help ik je Ja, please help me. Ik kom er echt niet uit.

Hannane_da_Best
11-03-2003, 11:03
Origineel gepost door GillDeLaTouret ik zelf heb een nokia....en al mijn arabische logo's en beltonen kopieer ik gewoon via internet en verstuur ik via infrarood naar mijn gsm.....:) heel simpel:bril: 90 sec..:hihi: Hmmm.... voor allochtoontje niet echt simpel. Leg ff uit hoe het nou precies in z'n werk gaat, oke?

cambou
11-03-2003, 11:05
hanane geef je telnummer en ik stuur het je als je me vrtrouwd tenminste wel via p mail anders hebben ze allemaal je nummer

GillDeLaTouret
11-03-2003, 11:07
hahaha een heel procces...:wijs: ten eerste heb ik een laptop met infrarood verbinding...en een nokia met infrarood...;) en daarna moet je een programmatje hebben waarmee je logos en ringtones kan kopieren van het internet....:) en dan is het nog maar de kwestie van effe kopieren en verzenden...:bril: 90 sec..:hihi:

Hannane_da_Best
11-03-2003, 11:14
Origineel gepost door GillDeLaTouret hahaha een heel procces...:wijs: ten eerste heb ik een laptop met infrarood verbinding...en een nokia met infrarood...;) en daarna moet je een programmatje hebben waarmee je logos en ringtones kan kopieren van het internet....:) en dan is het nog maar de kwestie van effe kopieren en verzenden...:bril: 90 sec..:hihi: Tja... dat heb ik allemaal niet. Dus dat gaat niet door. Maar in iedergeval bedankt voor je hulp..

SaMiax
11-03-2003, 16:03
Origineel gepost door Hannane_da_Best Well duuuuuuh!! Dat begrijpt mijn big ace ook hoor!!! Maar op welke site, dat wil ik weten. Dus please geef me de naam van de site oke?? ehmm meissieee waarom moet je het zo kattig overbrengen?? :rolleyes:

Hannane_da_Best
13-03-2003, 14:14

Origineel gepost door OujDaChicK ehmm meissieee waarom moet je het zo kattig overbrengen?? :rolleyes: Oh sorry, ik bedoelde het eigenlijk niet zo kattig. Maar ik wil gewoon weten hoe ik eraan kan komen, dus wil ik niet van die onzinnige opmerkingen, snappie???

Pagina's : [1] 2