Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom?

lala_hamoesh
11-03-2003, 01:59

waarom is een kat halal en een hond haram ik zie het als het zelfde eigenlijk........ :zwaai:

AdamX
11-03-2003, 02:01
Origineel gepost door lala_hamoesh waarom is een kat halal en een hond haram ik zie het als het zelfde eigenlijk........ :zwaai: naar mijn mening is het omdat een kat rein is en een hond niet maar ik zal het zo voor je opzoeken

lala_hamoesh
11-03-2003, 02:02
Origineel gepost door AdamX naar mijn mening is het omdat een kat rein is en een hond niet maar ik zal het zo voor je opzoeken ok want een hond maakt zich zelf ook schoon en een kat ook.....

AdamX
11-03-2003, 02:03
Origineel gepost door lala_hamoesh waarom is een kat halal en een hond haram ik zie het als het zelfde eigenlijk........ :zwaai: naar mijn mening is het omdat een kat rein is en een hond niet een hond is alleen toegestaan als bewaker, voor de jacht ......... en niet om ermee in bed te slapen :D

lala_hamoesh
11-03-2003, 02:04

Origineel gepost door AdamX naar mijn mening is het omdat een kat rein is en een hond niet een hond is alleen toegestaan als bewaker, voor de jacht ......... en niet om ermee in bed te slapen :D hahahaha maar kat laat je toch niet in je bed slapen al die vlooitjes enzo.... :rolleyes:

AdamX
11-03-2003, 02:11
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN slaap jij met een kat ? :confused: Talk about being desperate :hihi: eerlijk, mijn kat sliep weleens in m'n bed en soms samen :Iluvu:

AdamX
11-03-2003, 02:12
Origineel gepost door lala_hamoesh hahahaha maar kat laat je toch niet in je bed slapen al die vlooitjes enzo.... :rolleyes: mijn kat had gen vlooien, was altidj schoon, ik zorgde goe dvoor hem tot ik naar nederland ben gekomen, heb afscheid van 'm'n kat moeten nemen, waarschijnlijk is hij nu dood, maar heb gewlukkig nog wel een foto van :zwaai:

Guadaloupe
11-03-2003, 02:15
Origineel gepost door AdamX mijn kat had gen vlooien, was altidj schoon, ik zorgde goe dvoor hem tot ik naar nederland ben gekomen, heb afscheid van 'm'n kat moeten nemen, waarschijnlijk is hij nu dood, maar heb gewlukkig nog wel een foto van :zwaai: waarom nie meegenomen joh

AdamX
11-03-2003, 02:21
Origineel gepost door Guadaloupe waarom nie meegenomen joh kun ik dat maar doen :( ik wil nu ook een kat nemen, maar die van hier zijn te verwend en lui, ik wil een kat die slim is en goed kan spelen :zwaai: maar wie weet, moet ik hem dan ook verzekeren? heb er niet veel verstand van huisdieren in nederland

lala_hamoesh
11-03-2003, 19:29
Origineel gepost door AdamX kun ik dat maar doen :( ik wil nu ook een kat nemen, maar die van hier zijn te verwend en lui, ik wil een kat die slim is en goed kan spelen :zwaai: maar wie weet, moet ik hem dan ook verzekeren? heb er niet veel verstand van huisdieren in nederland :hihi: