Bekijk originele versie : armen ontharen
REALMOCROGIRL
02-06-2005, 22:09
heeey mensen hoe gaat het??? nou met mij gaat ie lekker! nou ik heb deze topic geopend omdat het nu lekker warm weer wordt en ik mouwloze truitjes aan wil trekken. Het probleem is alleen dat een donkere haartjes op mijn armen heb! Ik vind dit echt zo lelijk en ik wil het weghalen!!! Mijn vraag aan jullie is halen jullie het ook weg?? En met wat halen jullie het weg??? nou alvast bedankt kuzies loubna
meknessia86
02-06-2005, 22:14
Harsen is de beste oplossing, het is wel pijnlijk maar dan ben je er wel een tijdje vanaf.
REALMOCROGIRL
02-06-2005, 22:23
heey meknessia86 bedankt voor de tip weet je misschien ook welke harsproducten goed zijn? Want je hebt echt zoveel verschillende merken enzo. Nou als je het weet dan hoor ik het wel van je doei doei kuzies loubna
Ghizlane_mocro
02-06-2005, 22:25
epileren met die apperaat..ik heb et ook van et weekend gedaan.. nou ik d8 ff dat ik DOOD ging :moe:,maarja ik ben der weer vanaf :D:
meknessia86
02-06-2005, 22:25
Hai loubna
Ik heb het nooit eerder zelf geharst, ik laat het bij een turkse vrouw doen. Zij maakt de hars zelf, ze smeert het dan op mijn arm en trekt het eraf met een lapje stof. Ik zou het niet durven om het zelf te doen. Als je het toch zelf wilt doen, dan kan je het beste bij een drogisterij langsgaan en wat informatie vragen.
zeepareltje21
02-06-2005, 22:33
Hai loubna
Ik heb het nooit eerder zelf geharst, ik laat het bij een turkse vrouw doen. Zij maakt de hars zelf, ze smeert het dan op mijn arm en trekt het eraf met een lapje stof. Ik zou het niet durven om het zelf te doen. Als je het toch zelf wilt doen, dan kan je het beste bij een drogisterij langsgaan en wat informatie vragen.
salaam oulaikoum,
zou ik misschien mogen weten bij welke Turkse vrouw je het laat harsen, heeft zij een eigen salon? ik wil ook graag van die haargroei.
alvast bedankt
meknessia86
02-06-2005, 22:38
salaam oulaikoum,
zou ik misschien mogen weten bij welke Turkse vrouw je het laat harsen, heeft zij een eigen salon? ik wil ook graag van die haargroei.
alvast bedankt
Ze doet het gewoon thuis, alleen ik weet eigenlijk niet zeker of ze het nog wel wil doen voor nieuwe klanten. Ik ben afgelopen jaar voor het laatst geweest. Ik hoorde dat ze het nu nog alleen doet bij 'vaste klanten'. Ik ben dit jaar nog niet geweest.
REALMOCROGIRL
02-06-2005, 22:39
ja dat wil ik ook weten welke turkse vrouw??? en ghizlane welk apparaat gebruik jij??? kuzies loubna
REALMOCROGIRL
02-06-2005, 22:40
ooh okee jammmer hoe lang blijft de haargroei dan weg??
meknessia86
02-06-2005, 22:41
3 weken zowieso :) maar het verschilt ook per persoon.
Ghizlane_mocro
02-06-2005, 22:54
ja dat wil ik ook weten welke turkse vrouw??? en ghizlane welk apparaat gebruik jij??? kuzies loubna
Ik gebruik die brown ...schrijf je dat so??/ Silk epil heet et.... en DAT is pas PIJN
Harsen dat vind ik nog een beetje een lekker gevoel,maar epileren... :(
XxIbtisSemxX
03-06-2005, 16:52
Je armen ontharen?! :eek:
N dan komen die haartjes so klein weer tevoorschijn is dat niet extra lelijk..
Ik bedoel je benen okey maar je armen..?
honey101
03-06-2005, 17:05
weet je wat ik heb das ook erg mijn armen zijn niet so behaard gelukkig maar ik heb haar op mijn schouder bladen het was egt heel erg licht je zag het bijna niet tot dat ik met me domme hersens ging scheren nu heb ik het daar wel het is niet erg veel een beetje maar
maar ik wil er wel helemaal vanaf kan ik daar ook harsen ???
Ranya=Sexy
03-06-2005, 17:39
Ow my god, ik zou NOOOOOOOOOOOIT me haar scheren op me armen ! Sorry maar dan krijg je toch het dubbele van terug en allemaal stoppels en zo, Als ik veel haar had dan zou ik het gewoon gaan laseren ofzo ! Vooral zichtbare plekjes zoals je armen !
Ranya=Sexy
03-06-2005, 17:40
en hoe zit et met scheren, ik heb gehoord dat dat je haartjes dikker maakt. is dat zo en raden jullie mij het scheren af?? please tell me want ikwil er ook van af
Ja je benen scheren etc. geeft niets. Maar je ARMENNN??? Dat raad ik je wel af jah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.