Bekijk originele versie : moslim worden gehaat en gevreesd!!
veel nederlandse mensen weten niets van de islam!
luisteren als tamme lammetjes naar mensen als Hirsi Ali, Pimmie, Theo van Gogh e.a.
Kunnen we niet de nederlanders nu eens laten intergreren in ons geloof? daar bedoel ik mee de kennis overdragen, zodat die domme makloze schapen er een rood hoofd van krijgen als ze erachter komen dat de islam GEEN achterlijke godsdienst is! Dat ze respect hebben voor ons!
ik woon in een plaats waar alleen nederlanders wonen er zijn niet veel buitenlanders. Na 11 september keken die mensen zo scheef naar mij dat ik een hekel aan ze begon te krijgen, ik smachte meer en meer naar mede-moslims en zie nu eindelijk in dat VEEL nederlanders gewoon zelf achterlijk zijn!
Ze vinden de schapen zielig die met ied worden geslacht, maar zelf eten ze die ranzige biggetjes. Ze vinden onze hoofddoek een onderdrukking en ze vinden het zonde dat we die dragen!
Heel de wereld is bang voor moslims, terwijl de enige en ware godsdienst de Islam is. God de enige is die je moet vrezen!
ik wil dit zo graag de wereld vertellen, dat de islam de vreedzaamste godsdienst is die er bestaat. ik wil ze allemaal bekeren!!.
NoraNador
10-03-2003, 22:30
Origineel gepost door tijgetje
veel nederlandse mensen weten niets van de islam!
luisteren als tamme lammetjes naar mensen als Hirsi Ali, Pimmie, Theo van Gogh e.a.
Kunnen we niet de nederlanders nu eens laten intergreren in ons geloof? daar bedoel ik mee de kennis overdragen, zodat die domme makloze schapen er een rood hoofd van krijgen als ze erachter komen dat de islam GEEN achterlijke godsdienst is! Dat ze respect hebben voor ons!
ik woon in een plaats waar alleen nederlanders wonen er zijn niet veel buitenlanders. Na 11 september keken die mensen zo scheef naar mij dat ik een hekel aan ze begon te krijgen, ik smachte meer en meer naar mede-moslims en zie nu eindelijk in dat VEEL nederlanders gewoon zelf achterlijk zijn!
Ze vinden de schapen zielig die met ied worden geslacht, maar zelf eten ze die ranzige biggetjes. Ze vinden onze hoofddoek een onderdrukking en ze vinden het zonde dat we die dragen!
Heel de wereld is bang voor moslims, terwijl de enige en ware godsdienst de Islam is. God de enige is die je moet vrezen!
ik wil dit zo graag de wereld vertellen, dat de islam de vreedzaamste godsdienst is die er bestaat. ik wil ze allemaal bekeren!!
Je gedachte is mooi maar scheer ze niet allemaal over 1 kam.
Ik ken er die het wel doen en ik ken er die het niet doen!
Liefs Nora
pista waarom schuil je je achter je computer??
als je iets wil zeggen zet je adres en telefoonnummer erbij
en we zullen je snel een bezoekje brengen ok
SweetLady
11-03-2003, 07:30
Adres en telefoonnummer :rolleyes:
Hahahahhahaha jullie zijn echt lachwekkend :p :p :p
Er zijn ook Nederlanders die geloven in het algemeen vrij achterlijk vinden. Omdat zij vinden dat een god iets is dat is uitgevonden door mensen. Geloven daarin vinden zij nogal dom.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.