Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe weet je dan of hij wel je ware is?

Pagina's : [1] 2 3 4

Guadaloupe
10-03-2003, 22:07

NAV mijn vorige topic ( wie heeft nog nooit vriendje gehad) zei ik dat ik op de ware wacht :rolleyes: HOE HERKEN IK HEMMMMMMMMMMMMMMMMM dan? :D :zwaai:

Nadia_
10-03-2003, 22:10
ik Sjou het niet weten :confused: :D

Guadaloupe
10-03-2003, 22:12
Origineel gepost door Mixed_Angel hoe herken je hem!!! :D nou het is in eerste instantie een GOED praktiserende moslim ( alle belangrijkste) gewoon iemand die zich veel met zijn geloof bezig houd, is :goedzo: standaard.....!!!! als dat er niet is, hoeft het niet... maar voel je je anders dan normaal....gedraag je je dan ook anders dan normaal???

kamillia83
10-03-2003, 22:16
Origineel gepost door Guadaloupe standaard.....!!!! als dat er niet is, hoeft het niet... maar voel je je anders dan normaal....gedraag je je dan ook anders dan normaal??? Ze komen helaas niet met een beschrijving :hihi: Maar ik denk zeker dat je je anders zou voelen dan normaal

Guadaloupe
10-03-2003, 22:17

Origineel gepost door kamillia83 Ze komen helaas niet met een beschrijving :hihi: Maar ik denk zeker dat je je anders zou voelen dan normaal jah he, ewa jah , we wachten het af....althans ik ondertussen maar bezighouden met school ofzo :rolleyes:

Guadaloupe
10-03-2003, 22:27
Origineel gepost door Mixed_Angel ey guada welk opleiding doe jij :D hoesjow....ga je me stalke ??? :D ik doe BE :D

Guadaloupe
10-03-2003, 22:33
Origineel gepost door Mixed_Angel hahhaa ja Ik ben je stalkster hahhahaa :D nee k wou effe weten je weet tog, wie weet wat ik ga doen, kan ik jou stalken voor hulp :p is goedd...ben pas volgend jaar weer op school :D

RaZer
10-03-2003, 22:41
Origineel gepost door Guadaloupe NAV mijn vorige topic ( wie heeft nog nooit vriendje gehad) zei ik dat ik op de ware wacht :rolleyes: HOE HERKEN IK HEMMMMMMMMMMMMMMMMM dan? :D :zwaai: Hij heeft een rode trui aan met een blauwe diesel spijkerbroek enn blauwe poema schoenen. Kan geen foto's vinden op het internet sorry :(

Guadaloupe
10-03-2003, 22:47
Origineel gepost door RaZer Hij heeft een rode trui aan met een blauwe diesel spijkerbroek enn blauwe poema schoenen. Kan geen foto's vinden op het internet sorry :( nooooh man....als je alleen andere schoenen had gezegd, dan kende ik echt zo'n jongeman :eek: :hihi:

RaZer
10-03-2003, 22:48
Origineel gepost door Guadaloupe nooooh man....als je alleen andere schoenen had gezegd, dan kende ik echt zo'n jongeman :eek: :hihi: Niets mee beginen!! Het is niet de ware, de ware heeft blauwe schoenen!!! :kwaad:

Guadaloupe
10-03-2003, 22:48
Origineel gepost door Mixed_Angel hahahhaa zodat je nog effe een half jaar anoniem blijft voor de marokko.nlers :stout: tot wij weten wie iedereen is enzo, dan pas gaat guada aankomen lopen :D DiZA weet wel wie ik ben :D ze zag me ooit op mn werk...en al die anderen weten het ook hoor...muzzyaa...mimi3000....saloua_lopez kben nie meer mysterieus :( jij en DiZA voor mij nog wel :kwaad:

-xxx-Rachida
10-03-2003, 22:49
tja...hoe je dat weet? das een goeie.....k moet ff denken hoor:(

Guadaloupe
10-03-2003, 22:49
Origineel gepost door RaZer Niets mee beginen!! Het is niet de ware, de ware heeft blauwe schoenen!!! :kwaad: ewa safi dan, ik koop wel blauwe puma s voor m :D :Iluvu: :zwaai:

RaZer
10-03-2003, 22:56
Origineel gepost door Guadaloupe ewa safi dan, ik koop wel blauwe puma s voor m :D :Iluvu: :zwaai: haha ja dat kan ook. Maar dat is een gemaakte "ware" denk niet dat je daar tevreden mee bent. Maar even serieus op topic reageren. Is moeilijke vraag! Kan er geen antwoord op vinden :(

Guadaloupe
10-03-2003, 22:58

Origineel gepost door RaZer haha ja dat kan ook. Maar dat is een gemaakte "ware" denk niet dat je daar tevreden mee bent. Maar even serieus op topic reageren. Is moeilijke vraag! Kan er geen antwoord op vinden :( neej he...tblijft moeilijk...je zal het wel weten op dat moment..of anders salaat istigharah bidden :confused: maar toch bedankt !!

Pagina's : [1] 2 3 4