Bekijk originele versie : Ik zoek de beste NEGAFA EVER...!!!
Farah_18
02-06-2005, 09:35
Wie kan mij helpen.....????
ze moet echt perfect zijn..!
Ik wil ook niet dat iemand gaat reageren omdat de nicht of tante van diegene negafa is en ze haar ze3ma wil helpen, terwijl ze er niks van bakt, ze moet gewoon perfect zijn...
Groetjes Farah
Faatje_09
02-06-2005, 09:37
neggafa amira uit den haag
Negaffa Kamalia, zij is echt goed in haar werk. Maak anders een afspraak en dan zul je zelf wel zien.
Amiraatje
02-06-2005, 10:57
Wie kan mij helpen.....????
ze moet echt perfect zijn..!
Ik wil ook niet dat iemand gaat reageren omdat de nicht of tante van diegene neggafa is en ze haar ze3ma wil helpen, terwijl ze er niks van bakt, ze moet gewoon perfect zijn...
Groetjes Farah
I have the same problem :(
Maar er zijn echt heel erg veel Neggafa't en iedereen heeft zo zijn eigen smaak.
Daarom is het denk ik beter om het zelf te gaan bekijken.
Mocht ik wat hebben gevonden, laat ik 't je weten. Maar jij mij ook hè :D
xxx Amiraatje
Farah_18
02-06-2005, 11:05
I have the same problem :(
Maar er zijn echt heel erg veel Neggafa't en iedereen heeft zo zijn eigen smaak.
Daarom is het denk ik beter om het zelf te gaan bekijken.
Mocht ik wat hebben gevonden, laat ik 't je weten. Maar jij mij ook hè :D
xxx Amiraatje
Hahaha is cool meis.. ik zal je het zeker laten weten
successsss...:)
Amiraatje
02-06-2005, 11:06
Hahaha is cool meis.. ik zal je het zeker laten weten
successsss...:)
Shoukran, jij ook heel veel succes ;)
Amiraatje
02-06-2005, 11:09
He kijk even op m'n topic: Ziyana/Neggafa
Daar staan heel veel tips op :)
Ik heb 'm speciaal voor jou ge'upt :o :D
beppie_truus2
02-06-2005, 11:10
Ik denk toch echt dat je zelf bij een paar negaffa's lang moet gaan wat voor de een perfect is, is voor een ander zooi.
Dus ga zelf kijken en oordeel zelf tot dat je de perfecte negaffa voor je zelf bent tegen gekomen :zwaai:
Amiraatje
02-06-2005, 11:10
Ik denk toch echt dat je zelf bij een paar neggafa's lang moet gaan wat voor de een perfect is, is voor een ander zooi.
Dus ga zelf kijken en oordeel zelf tot dat je de perfecte neggafa voor je zelf bent tegen gekomen :zwaai:
Ben ik 't ook mee eens :)
beppie_truus2
02-06-2005, 11:12
Ben ik 't ook mee eens :)
;) we hebben immers niet allemaal dezelfde smaak.
Ik kan iemand wel de hemel in prijzen maar als het jou smaak kleding niet is dan schieten we niks op :D
Amiraatje
02-06-2005, 11:14
;) we hebben immers niet allemaal dezelfde smaak.
Ik kan iemand wel de hemel in prijzen maar als het jou smaak kleding niet is dan schieten we niks op :D
:hihi: Klopt :hihi:
Dan ga ik jou juist de schuld geven :hihi:
Just joking ;)
beppie_truus2
02-06-2005, 11:18
:hihi: Klopt :hihi:
Dan ga ik jou juist de schuld geven :hihi:
Just joking ;)
hahahahaha :D das inderdaad makkelijk om dan iemand anders de schuld te geven.
maarre wij marokkanen wil nog wel eens lui zijn, we gaan niet zelf op onderzoek.
nee alles moet makkelijk in 1 keer te vinden zijn en als het achteraf niet goed is dan zitten we hier op marokko.nl te klagen :rolleyes:
Amiraatje
02-06-2005, 11:19
hahahahaha :D das inderdaad makkelijk om dan iemand anders de schuld te geven.
maarre wij marokkanen wil nog wel eens lui zijn, we gaan niet zelf op onderzoek.
nee alles moet makkelijk in 1 keer te vinden zijn en als het achteraf niet goed is dan zitten we hier op marokko.nl te klagen :rolleyes:
Walahila, klopt helemaal.
Dus beter ZELF op onderzoek gaan ;)
nouhaylaaa
02-06-2005, 19:04
Nadia uit maatricht of Seloua uit AMersfoort saffie dat zijn de beste en meest ervaren
mimi_tangaouia
02-06-2005, 20:48
nadia uit maastricht
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.