Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..:: Berichten Aantal ::..

Pagina's : [1] 2

EMIEN
10-03-2003, 21:48

Waarom staat er eigenlijk hoeveel je hebt gepost? Wat maakt het uit........... Tis natuurlijk truukje zodat mensen onbewust graag willen posten... Maar zeg nou een eerlijk , als het er niet wwas.......dan zou niemand het missen...... Tis geen indicatie van kwaliteit alleen maar kwantiteit.......:) Wat moet je op een Forum met kwantiteit...... Wat vind jij?...........:hoedaf:

mimi_tangaouia
10-03-2003, 21:50
Origineel gepost door EMIEN Waarom staat er eigenlijk hoeveel je hebt gepost? Wat maakt het uit........... Tis natuurlijk truukje zodat mensen onbewust graag willen posten... Maar zeg nou een eerlijk , als het er niet wwas.......dan zou niemand het missen...... Tis geen indicatie van kwaliteit alleen maar kwantiteit.......:) Wat moet je op een Forum met kwantiteit...... Wat vind jij?...........:hoedaf: mij maakt het net uit ik ben hier om berichten te posten en niet om mijn aantal berichten in de gaten te houden :D

EMIEN
10-03-2003, 21:52
Van mij mogen ze dat weghalen......:D dan gaat het hier op marokko.nl sneller denk ik....:)

Lady_Cazawia
10-03-2003, 21:52
Ik heb altijd het gevoel alsof er bij nooit wat veranderd..:maf2:..:maf2:

EMIEN
10-03-2003, 21:59

We worden gemanupileerd hiershjo zonder het te weten....... Wajow..D:D::D Weden dat iedereen dit morgen vergeten is..........:D

Lady_Cazawia
10-03-2003, 22:00
hahahahaha denk je...:D:D:D

EMIEN
10-03-2003, 22:05
Origineel gepost door Lady Cazawia hahahahaha denk je...:D:D:D Ehmmmmmmmmmmmm :confused: Is dat een strikvraag?.........:p:D

Lady_Cazawia
10-03-2003, 22:07
Neej..:p :D:D

EMIEN
10-03-2003, 22:11
Origineel gepost door Lady Cazawia Neej..:p :D:D Ehmmmm...........:) Dan zeg ik: Ja :D

Lady_Cazawia
10-03-2003, 22:15
hahahahahaha gekkerd dat je bent....:p Maarre k'ga de boel maar eens verlaten hier, K'ga maar eens slapen denk ik...:maf2: k'moet nog iets voor. . . . . . afmaken (je weet wel==>het verboden onderwerp...:D ) Welterusten Emien..!!!....:zwaai: Doei..!!

EMIEN
10-03-2003, 22:21
Origineel gepost door Lady Cazawia hahahahahaha gekkerd dat je bent....:p Maarre k'ga de boel maar eens verlaten hier, K'ga maar eens slapen denk ik...:maf2: k'moet nog iets voor. . . . . . afmaken (je weet wel==>het verboden onderwerp...:D ) Welterusten Emien..!!!....:zwaai: Doei..!! Ow owkee.........:) Droom zacht.......:zwaai: En veel succes met dat dat niet genoemd mag worden..........:D :hoedaf::zwaai:

SweetRose
10-03-2003, 22:26
No comment :o

Dreamlover
10-03-2003, 22:27
Origineel gepost door zin 'n midar No comment :o :lol: SooO.. je bent bijna bij de 10000!!! :toink:

SweetRose
10-03-2003, 22:30
:engel: :D:D

SweetLady
11-03-2003, 09:51

Origineel gepost door EMIEN Waarom staat er eigenlijk hoeveel je hebt gepost? Wat maakt het uit........... Tis natuurlijk truukje zodat mensen onbewust graag willen posten... Maar zeg nou een eerlijk , als het er niet wwas.......dan zou niemand het missen...... Tis geen indicatie van kwaliteit alleen maar kwantiteit.......:) Wat moet je op een Forum met kwantiteit...... Wat vind jij?...........:hoedaf: Van mij mogen ze het ook weg halen ;)

Pagina's : [1] 2