Bekijk originele versie : Wat voor haarverzorging gebruik jij???
Hoi Meiden,
Graag even een topic wat voor soort haarverzorging jullie zelf gebruiken en wat je wilt aanraden.
Aanrader voor personen die droog/beschadigd haar hebben:
Etos merk creme spoeling voor droog/beschadigd haar.
Een aanrader Succes!!
:zwaai:.
een tube van 5 euro van henna plus,het is een hair repair die je wekelijks moet laten intrekken en die beschadigd haar helemaal fit maakt.
verder is er een goedkoop maar zeer krachtig mengsel, eigeel met wat olijfolie en paar lepeltjes honing,goed mengen,laten intrekken nachtje door en uitwassen...resultaat gegarandeerd.
beppie_truus
10-03-2003, 22:40
fructise
missfaye
11-03-2003, 09:30
asana
Waar is dat eigenlijk goed voor die mengsel? Is dat voor droog haar?
MissCasa
11-03-2003, 09:37
pantene krijg je zacht en mooi haar van alleen je moet wel kijken welke kleur voor je haar is
'loreal elvive die doorzichtig gele!!!
hoooooo mijn haar is zo vervelend
het is stijl haar maar aan de achterkant zit er 1 krul, alsof ik met nat haar in een staart heb geslapen?!?!
iemand een tip voor dit onhandelbare haar...... :confused:
Wie weet wat je tegen gespleten haarpunten
kan doen???
Hallo allemaal,
Tegen gespleten haarpunten kan je niets doen dan laten bijpunten anders wordt het erger. Verder gebruik ik een keer in de week een olijfoliehaarmasker van olijfolie...
Verder eet ik gezond, genoeg fruit en groente, drink ik veel water en
ga 1x in de maand naar de kapper om bij te knippen.
Oja en zorg dat je stress vermijdt daar krijg je een geirriteerde hoofdhuid van.
Groet,
Ciham.
sahraouiaa
12-03-2003, 09:37
wat denk je gewoon van de oude marokaanse metode: OLIJF OLIE EN KNOFLOOK
haha werkt altijd
Origineel gepost door Ciham
Hallo allemaal,
Tegen gespleten haarpunten kan je niets doen dan laten bijpunten anders wordt het erger. Verder gebruik ik een keer in de week een olijfoliehaarmasker van olijfolie...
Verder eet ik gezond, genoeg fruit en groente, drink ik veel water en
ga 1x in de maand naar de kapper om bij te knippen.
Oja en zorg dat je stress vermijdt daar krijg je een geirriteerde hoofdhuid van.
Groet,
Ciham.
bedankt voor je reactie!!
:zwaai:
ja sallam a dametjes
de gespleten haarpunten moeten geknipt worden,anders gaat je hele haar kapot,liever een stukje afdoen .
Dat maskertje met olijfolie en eigeel,dat is gewoonweg top als je glanzend gezond haar wil hebben.Minstens een keer per week.
Als je haar echt beschadigd is,kan je beginnen met 2keer per week,en stilletjes aan afbouwen,anders zou je misschien te vettige haren kunnen krijgen.
Dames verzorgen die handel,
leve de olijfolie en de eieren.
Misschien nog wat bloem en we hebben een cake..hihi
nee serieus,zeker doen.beslama en veel succes
ooh ja nog een tip,haren best wassen met lauw water en afsluiten met een straal koud water,heet water maakt het haar vreselijk slecht.
Mijn volgorde van haren wassen is
Shampoo van elseve
balsem van elseve
en een keer per week een hair repair
mijn haar is echt goed,ondanks dat ik het vaak stijl,of mijn krullen bewerk met gel.
dulce_lamia
12-03-2003, 23:23
Origineel gepost door sahraouiaa
wat denk je gewoon van de oude marokaanse metode: OLIJF OLIE EN KNOFLOOK
haha werkt altijd
Mijn godddd! Knoflook in je haar???? Ik dacht het toch even niet, gatver dan stink je alle kanten weg :eek:
Ik was mijn haar om en om met L'anza en de goedkoopste champoo van de Hema
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.