Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit voorjaar is de Marokkaanse Mode helemaal Hip!!!

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
10-03-2003, 20:13

Ja ja mensen ik zag het aankomen, Gister ging ik ff de stad in en ik zag er tot me grote verbazing allemaal Marokkaans uitziende kleding. Ik ging H & M in en ik zag een kandoera en een Kaftan die ook gewoon een Kaftan genoemd wordt door H & m. Ik zag ook een balga ( van die marokkaanse schoentjes ) echt ik stond versteld. Zo ie zo ben ik vaak heel traditioneel gekleed omdat ik echt helemaal gek ben op jalaba en op jabadors en alles wat uit Marokko komt en ik heb pas geleden nog stof naar Marokko gestuurd om een jalaba bij te maken maar ja Kijk eens aan... Ik kan net zo goed naar de H & m gaan.. Toen ik een paar mannen winkels inkeek zag ik hele mooie marokkaanse truitjes echt voor de jongens een aanrader, ze zagen er echt superleuk uit ;) . Wat vinden jullie ervan dat deze voorjaar en zomer in de Marokkaanse stijl zijn? Ik vind het in ieder geval erg leuk :Iluvu: BoEsA, Bent Dagilia :zwaai:

Nadia_
10-03-2003, 20:17
ja ik heb het ook gezien ook van die marokkaanse truitjes enSjo eGt mooi:goedzo:

Liloesh
10-03-2003, 20:18
Origineel gepost door Bent Dagilia Ja ja mensen ik zag het aankomen, Gister ging ik ff de stad in en ik zag er tot me grote verbazing allemaal Marokkaans uitziende kleding. Ik ging H & M in en ik zag een kandoera en een Kaftan die ook gewoon een Kaftan genoemd wordt door H & m. Ik zag ook een balga ( van die marokkaanse schoentjes ) echt ik stond versteld. Zo ie zo ben ik vaak heel traditioneel gekleed omdat ik echt helemaal gek ben op jalaba en op jabadors en alles wat uit Marokko komt en ik heb pas geleden nog stof naar Marokko gestuurd om een jalaba bij te maken maar ja Kijk eens aan... Ik kan net zo goed naar de H & m gaan.. Toen ik een paar mannen winkels inkeek zag ik hele mooie marokkaanse truitjes echt voor de jongens een aanrader, ze zagen er echt superleuk uit ;) . Wat vinden jullie ervan dat deze voorjaar en zomer in de Marokkaanse stijl zijn? Ik vind het in ieder geval erg leuk :Iluvu: BoEsA, Bent Dagilia :zwaai: vind ik hier niet....belgie tog..staan echt achter...

Ghatar_tangawia
10-03-2003, 20:20
Jah...Super!!!! :)

marocmeisje
10-03-2003, 20:20

MOOI IS DAT HE, GEWOON SUPER MOOI. IK DRAAG VAN DIE HALVE KAFTANS DIE JE GEWOON OVER EEN BROEK KUNT AAN TREKKEN... HEEL MOOI... EN DAN BELGA'S ONDER AAN (NOG WEL EEN BEETJE KOUD MAAR SCHOOL IS OM DE HOEK DUS....) ZE KIJKEN ME NOG WEL RAAR AAN, IK WOON NAMELIJK IN EEN STADJE WAAR NIET ZO VEEL MAROKKANEN WONEN (DUS NIET GEWEND)...... MAAR TOCH ZE VINDEN HET HEEL MOOI

BentDagilia
10-03-2003, 20:22
Liloesh.. Koop dan gewoon een lap stof en stuur het naar marokko en laat hem lekker maken... ;) Bent Dagilia :zwaai:

Nadia_
10-03-2003, 20:23
iwa wie is er wel eens met een jelebba naar school geweest

BentDagilia
10-03-2003, 20:25
hey Maroc meisje echt leuk dat je dat ook draagt, ikd oe dat namelijk ook maar mijn school is alles behalve in de buurt ik moet met de tram en met de bus maar ja dannog ik voel me lekkerder in een jalaba dus ik heb schijt. Ik ga er ook mee naar de stad als het lekker weer is en ja ik heb tot nu toe alleen leuke reacties gekregen dus ;) Ik vind dat meer mensen een jalaba moeten aan doen naar school of wat dan ook;) Bent Dagilia

Liloesh
10-03-2003, 20:25
Origineel gepost door Bent Dagilia Liloesh.. Koop dan gewoon een lap stof en stuur het naar marokko en laat hem lekker maken... ;) Bent Dagilia :zwaai: I don't have the money for it :( :(

minous21
10-03-2003, 20:26
Ik ben er blij mee :D...tenzij iedereeen er mee gaat lopen.......;)

Nadia_
10-03-2003, 20:27
Origineel gepost door Achmed_100 jep...toen ik in de 3de klas van mn middelbare school zat. we hadden een weddenschap, en ik won :bril: want ik kwam gewoon ermee naar school. zo VET:goedzo:

SweetRose
10-03-2003, 20:27
IN zo'n omstandigheden wou ik dat ik in hollanda woonde :( :( Maar lijkt me leuk om het daar te kopen en ermee rond te lope :bril: :Dhaha

Liloesh
10-03-2003, 20:29
Origineel gepost door zin 'n midar IN zo'n omstandigheden wou ik dat ik in hollanda woonde :( :( Maar lijkt me leuk om het daar te kopen en ermee rond te lope :bril: :Dhaha ik sluit me hierbij aan, by the way zintje how are you?

marocmeisje
10-03-2003, 20:32
Origineel gepost door sweet_nadia iwa wie is er wel eens met een jelebba naar school geweest EEN VRIENDIN VAN MIJ KOMT GEWOON MET EEN JELABA AAN OP SCHOOL.... HAHAHAHA (DAT KENNEN ZE AL HELEMAAL NIET HIER) MAAR NOG, ZE VINDEN HET GEWOON SUPPEEEEERRRRR MOOOIIII, VOORAL OMDAT ZE HET NOG NIET ECHJT KENNEN.

asana
10-03-2003, 20:33

Origineel gepost door Liloesh vind ik hier niet....belgie tog..staan echt achter... toch wel hoor was eergisteren in brussel en h&m is daar vol marokkaanse kleding

Pagina's : [1] 2