Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haren stijlen

Schoonheid20
01-06-2005, 19:27

Ik laat regelmatig mijn haren stijlen maar nu heb ik gehoord dat het schadelijk is voor je haar, weet iemand van jullie of dat waar is?

sheba87
01-06-2005, 19:32
Ga je haren maar wassen en niet stijlen, dat zie je zeker dat je haren niet meer de oude zijn. Dus meid ik zou maar niet te vaak stijlen.

naoual1985
01-06-2005, 19:34
Ik laat regelmatig mijn haren stijlen maar nu heb ik gehoord dat het schadelijk is voor je haar, weet iemand van jullie of dat waar is? Het is zeer slecht voor je haar, je haar wordt er heel droog en dof van. Je krijgt ook last van gespleten punten, wat je wel kan doen is verzorgingsproducten gebruiken.

Mina19
01-06-2005, 19:36
Ik laat regelmatig mijn haren stijlen maar nu heb ik gehoord dat het schadelijk is voor je haar, weet iemand van jullie of dat waar is? hey meid.....ja dat klopt ik heb vorig jaar ook een styletang gebruikt en best vaak gebruikt....en ik kan je vertellen ik heb er echt ongelovelijke spijt van...! :( Heel mijn haren gingen kapot en ik moest er een heel stuk dood haren laten knippen bij de kapper, ik heb ook heel veel haaruitval gehad....als ik jou was zou ik er echt nooit aan beginnen..... ik gebruik nu geen bullshit in mijn haar en mijn haar is nu ook veel gezonder geworden....heb namelijk van mijn eigen krullen....! dus meid je bent gewaarshuwd begin er nooit aan.....! :hadj: Groetjes

Gipsy.Pride
01-06-2005, 20:26

elke mafkees weet da :moe: :moe: