Bekijk originele versie : Donkere kringen onder je ogen..
Wat kan je daaraan doen..??
samirarose
01-06-2005, 20:13
jah dat zou ik ook wel willen weten...
heb er zelf ook last van namelijk...
:nijn:
Gipsy.Pride
01-06-2005, 20:25
meer slapen
Ik gebruik zelf nivea vital oogcontour creme. Deze verminderd wallen en rimpels en verstevigt de huid. Is zehma wel voor de rijpere huid maar ik gebruik hem toch zo kan je de rimmpels met jaren uitstellen :D . Na gebruik vind ik mijn ogen veel frisser. Had deze ook gekocht ivm wallen, voor mij werkt het dus wel.
Ik had ooit zo'n proefmonstertje gebruikt die ik in een tijdschrift vond, ik vond deze erg goed werken vandaar dat ik deze nu koop. Maar misschien kunnen jullie in een drogist vragen naar verschillende proefmonstertje om het ook uit te proberen. Want iedereen reageert er natuurlijk anders op. En er zijn zo veel verschillende op de markt dat je dus echt niet kan kiezen.
succes dames.
AdvocaatHanan
01-06-2005, 21:49
en komkommers???
AdvocaatHanan
01-06-2005, 21:50
of uh...warme theezakjes??
Hmm.. 2ou het niet weten..
Veel 3lapen en goed uitru3ten helpt in elk geval 2eker.
Veel water drinken, donkere kringen onder je ogen betekent vaak dat afvalstoffen niet goed worden afgevoerd. Door water gebeurt dat veel beter, maar soms is het echt erfelijk! Daarom moet je ff voor de zekerheid langs de huisarts ;).
Veel water drinken, donkere kringen onder je ogen betekent vaak dat afvalstoffen niet goed worden afgevoerd. Door water gebeurt dat veel beter, maar soms is het echt erfelijk! Daarom moet je ff voor de zekerheid langs de huisarts ;).
Okey thank3.. ;)
Oke dus niet
Ik heb er altijd al last van gehad Ik drink elke dag 1,5 liter water per dag. :moe:
Doe af en toe komkomers op mn ogen geen verschil te zien. Theezakjes hetzelfde ook geen verschil te zien. :moe:
Kom geen slaap te kort...
Slaap soms wel om 9 uur en sta op 12 uur op Tijdje geleden was dat soms nog wel om 1 uur. :moe:
Kortom er bestaat geen middeltje dat het doet verminderen.
HELAAS!!! :huil: :huil: :huil:
Ach ja heb dit al zo lang ik zit er niet eens meer mee genoeg dingen gedaan niets heeft geholpen ja dan maar zo laten :goedzo:
Oke dus niet
Ik heb er altijd al last van gehad Ik drink elke dag 1,5 liter water per dag. :moe:
Doe af en toe komkomers op mn ogen geen verschil te zien. Theezakjes hetzelfde ook geen verschil te zien. :moe:
Kom geen slaap te kort...
Slaap soms wel om 9 uur en sta op 12 uur op Tijdje geleden was dat soms nog wel om 1 uur. :moe:
Kortom er bestaat geen middeltje dat het doet verminderen.
HELAAS!!! :huil: :huil: :huil:
Ach ja heb dit al zo lang ik zit er niet eens meer mee genoeg dingen gedaan niets heeft geholpen ja dan maar zo laten :goedzo:
Oh ik al3 ik goed heb ge3lapen, dan i3 het niet te 2ien.
Mi33chien 2it dat gewoon in je en kan je daar geen verandering aan brengen.
Oh ik al3 ik goed heb ge3lapen, dan i3 het niet te 2ien.
Mi33chien 2it dat gewoon in je en kan je daar geen verandering aan brengen.
Nee precies heb al alles geprobeerd zit gewoon in me ja ;)
Had het al sinds ik jong was :moe:
samirarose
02-06-2005, 20:38
maar dat betekend niet dat het voor niemand werkt...
kijk jouw huid reageert misschien niet op al die middeltjes maar het kan best zijn dat iemand anders daar juist weer wel heel goed op reageert...
dus jah.. ik ga t denk ik toch ook maar proberen... you never know...
:nijn: sam.
Nee precies heb al alles geprobeerd zit gewoon in me ja ;)
Had het al sinds ik jong was :moe:
Zoals ik al eerder zei; het is(kan) erfelijk zijn ja.
Wat je wel kan doen, als je er veel last van hebt. Is aankomende zomer wat zonnen op het strand/tuin of wat dan ook. Als je namelijk wat donkerder bent(ik weet niet wat jouw huidskleur is), dan zie je het niet zo snel.
Al naar de huisarts geweest?
Zoals ik al eerder zei; het is(kan) erfelijk zijn ja.
Wat je wel kan doen, als je er veel last van hebt. Is aankomende zomer wat zonnen op het strand/tuin of wat dan ook. Als je namelijk wat donkerder bent(ik weet niet wat jouw huidskleur is), dan zie je het niet zo snel.
Al naar de huisarts geweest?
Hui3art3 2egt i3 normaal :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.