Bekijk originele versie : ik heb altijd pijn als ik mijn regels heb
ik heb altijd heel fel pijn als ik mijn regels heb dat is niet meer normaal wat moet ik eraan doen ik kan er niet meer tegen
antwoord op dit aub als je kan
lala_fatima
10-03-2003, 19:41
je regels :confused:
ze bedoelt haar maandelijkse regels,maandstonden.
ze bedoelt haar maandelijkse regels,maandstonden.
lala_fatima
10-03-2003, 19:54
oohhhhh......ongesteldheid...das gewoon elke maand weer een nachtmerrie man
wat je kan doen,is alvorens je weet dat je ze gaat krijgen,een apranax nemen.deze moet je vragen aan de dokter om voor te schrijven en zijn tegen krampen.
Een warm bad is ook goed tegen de pijn,en ontspant het lichaam.
lala_fatima
10-03-2003, 19:58
een keer had ik op eerste ongesteldheid een bad genomen......ik ging echt dood man, werd duizelig enzo..
hmmm...ik gebruik naproxen..helpt tegen de pijn
een warm bad doet alijd goed fatima,misschien was het bad iets te goed.
ja die duizeligheid ken ik wel ,hoor.
Mijn symptomen zijn; hoofdpijn,buikpijn,krampen,beenpijn,gevoelloosheid ,zin om dood te gaan,geen eetlust,koude rillingen,emotioneel prikkelbaar.
echt ergggggggggggg weet je
Sjemmelia
11-03-2003, 14:55
:auw2: wat wij vrouwen allemaal niet mee moeten maken :maf2: :D
Salaam Adida.
Als het echt niet meer te houden is, zou ik je aanraden een arts te gaan zien. Sommige meisjes die ik ken, hebben zelfs de pil voorgeschreven gekregen. Dat waren dan meisjes die zelfs hun bed niet meer uitkonden tijdens hun regels. Sinsdien hebben ze er (bijna) geen last meer van en zijn ook de tijdstippen van de menstruatie mooi te weten op voorhand (je menstrueert dan uiteraard heel regelmatig).
Het beste nog, meisje!
Ma3assalama,
*Misteek*
blijfjezelf
12-03-2003, 20:46
ja Misteek heeft gelijk
Hoewel er weer mensen zullen die hier tegen zullen maar de PIL is DE oplossing hier tegen.
Ik kroop altijd over de grond als ik het had. echt heel erg.
Als ik op school was en ik kwam er achter dat ik het was geworden , nou ik moest dan echt als de sodemieter naar huis voordat ik neer zou storten. Mijn moeder stond me al op te wachten bij de deur.
Mijn moeder vond het zo erg het was net of ze elke maand een soort van bevalling moest meemaken zo erg. Sinds ik de pil gebruik ben ik er bijna helemaal vanaf ( alleen wat rug pijn, en kleine krampjes)
Ik durfde ook niet aan mijn moeder te zeggen dat ik de pil wilde dus ik ben er me begonnen toen ik wilde gaan trouwen. Maar ik heb spijt dat ik het niet gewoon gezegd heb en er eerder mee ben begonnen.
blijfjezelf
12-03-2003, 20:48
"Hoewel er weer mensen zullen die hier tegen zullen "
beetje raar geschreven he
hoewel er weer mensen zullen zijn die hier tegen zijn
(ja dat was de bedoeling )
ja inderdaad de pil werkt heel goed,en naprox tablettjes zijn ook wel goed.Ik had er vroeger ook heel erge last van,maar sinds ik de pil drink gaat het prima
hajar1999
12-03-2003, 21:02
Aan alle dames die menstruatie klachten hebben:
Bij deze spreek ik uit ervaring, ga naar de dokter hiermee, er zijn tegenwoordig heel veel pijnbestrijdingsdmiddelen voor deze klacht. Er wordt hier gesproken over naproxine en paracetamol, maar deze helpen heus niet, je moet de sterke pijnbestrijdingsmiddelen hebben, alleen op recept te verkrijgen.
Wat betreft de pil, wees er voorzichtig mee, kan op den duur de kans op bevruchting bemoeilijken.
MAAR WAT WEL ZEKER IS, NA JE EERSTE BEVALLING VERDWIJNEN AL DEZE KLACHTEN ALS SNEEUW VOOR DE ZON.
GOD BLESS ALL WOMEN .
lala_fatima
12-03-2003, 21:58
Origineel gepost door hajar1999
Aan alle dames die menstruatie klachten hebben:
Bij deze spreek ik uit ervaring, ga naar de dokter hiermee, er zijn tegenwoordig heel veel pijnbestrijdingsdmiddelen voor deze klacht. Er wordt hier gesproken over naproxine en paracetamol, maar deze helpen heus niet, je moet de sterke pijnbestrijdingsmiddelen hebben, alleen op recept te verkrijgen.
Wat betreft de pil, wees er voorzichtig mee, kan op den duur de kans op bevruchting bemoeilijken.
MAAR WAT WEL ZEKER IS, NA JE EERSTE BEVALLING VERDWIJNEN AL DEZE KLACHTEN ALS SNEEUW VOOR DE ZON.
GOD BLESS ALL WOMEN .
dus het word dus snel zoeken naar een man en een babytje maken :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.