Bekijk originele versie : What if I told you.....
mimi3000
10-03-2003, 19:33
that Everyone's looking for that one special kiss..........:( :(
chicamaroquia
10-03-2003, 19:34
ik heb die special kiss al gehad, geloof me, ik wil echt niks anders meer! :Iluvu: :blauwkus::o
lala_fatima
10-03-2003, 19:35
Origineel gepost door chica*******a
ik heb die special kiss al gehad, geloof me, ik wil echt niks anders meer! :Iluvu: :blauwkus::o
heb je hem al gehad??
vertel hoe was die....heb hem namelijk NOG niet gehad :D
Ghatar_tangawia
10-03-2003, 19:36
Origineel gepost door lala_fatima
heb je hem al gehad??
vertel hoe was die....heb hem namelijk NOG niet gehad :D
Ja vertel.......Ik heb hem ook niet gehad :D
Ghatar_tangawia
10-03-2003, 19:42
Mimi niemand wil iets vertellen... :tranen:
chicamaroquia
10-03-2003, 19:43
het was 15 januari 2001, vlak voor 2 uur. mijn beste vriend en ik wisten sinds een week van elkaar dat we stapel op elkaar waren. ik had om 2 uur een mondeling frans, dus ik zei tegen hem:"ik moet gaan." ik draaide me naar hem om, hij keek me aan, hield mijn gezichtje vast en kwam heel langzaam dichterbij... zijn lippen raakte de mijne, ik voelde mijn benen niet, wallah. hij beroerde mijn lippen met de zijne... :o langzaam ging hij weer achteruit en keek me diep in mijn ogen aan. ik ben naar mijn lokaal gestrompeld waar mijn mondeling plaatsvond en ik kreeg niks uit mijn mond! ik bleef maar staren! :o
nu zijn we meer dan twee jaar later en nog steeds samen :Iluvu:
mimi3000
10-03-2003, 19:45
:tranen: sjooooooooo mooi :tranen:
chicamaroquia
10-03-2003, 19:47
voor mij was het de mooiste kus uit mijn leven, het was met zoveel emoties beladen. we waren al een paar jaar beste vrienden en we waren al een jaar stapelverliefd maar wisten het niet van elkaar. in die kus zaten zoveel emoties en spanningen, wallah als ik eraan terug denk voel ik die vlinders weer in mijn buik en krijg ik knikkende knieƫn :o
lala_fatima
10-03-2003, 19:48
wow man .....das prachtig :Iluvu:
Origineel gepost door chica*******a
het was 15 januari 2001, vlak voor 2 uur. mijn beste vriend en ik wisten sinds een week van elkaar dat we stapel op elkaar waren. ik had om 2 uur een mondeling frans, dus ik zei tegen hem:"ik moet gaan." ik draaide me naar hem om, hij keek me aan, hield mijn gezichtje vast en kwam heel langzaam dichterbij... zijn lippen raakte de mijne, ik voelde mijn benen niet, wallah. hij beroerde mijn lippen met de zijne... :o langzaam ging hij weer achteruit en keek me diep in mijn ogen aan. ik ben naar mijn lokaal gestrompeld waar mijn mondeling plaatsvond en ik kreeg niks uit mijn mond! ik bleef maar staren! :o
nu zijn we meer dan twee jaar later en nog steeds samen :Iluvu:
wajoooooooo sjoooooo mooi!!!!! :verliefd: :Iluvu:
chicamaroquia
10-03-2003, 20:09
:o
:Iluvu:
love is in the air :koppel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.