Bekijk originele versie : uitgehuwlijkt?
ik vroeg mij af wie er allemaal uitgehuwlijkt is
en wie er ook nog gelukkig door is geworden, en wie niet? :D
hmmmmmmm wat een verhaal. Maar ik zou je geen bitch noemen. GOED VAN JE MAN!! yo gooooo girl. Jammer dat er nog steeds van die soort mannen er rond lopen.........
dat soort mannen ......solly typ foutje
ik ben gedwongen geweest tot een huwelijk met een vooze illegaal die me de les eens ging spellen: 1) studies niet afmaken 2)werken: forget about it 3) rijbewijs: in your dreams 4)buiten komen zonder hem: dood. Ik heb onder dwang getekend. Maar heb de rijkswacht ingeschakeld (cel gedwongen huwelijken). Huwelijk nietig verklaard, illegaal terug naar land van afkomst. Sorry, sommigen gaan denken wat een bitch, maar ik had hem gezegd dat ik hem niet wou. Ik had hem gevraagd te zeggen dat hij mij niet wou, daar mijn vader niet naar mij wou luisteren. Zijn reactie: "neen als je vader niet naar je wil luisteren, dan gaan we er gewoon mee verder, ook al wil je me niet, je zult dan moeten"
Die wou "PAPIEREN" en niet mij!!!!! Hij had me nooit voordien gezien. Wel is die zo lomp geweest om dat tegen zijn oom te zeggen, maar die is de beste vriend van mijn oom. Gevolg: mijn oom was razend en heeft mij gesteund doorheen de hel die ik meegemaakt heb en die heeft mijn vader een lesje geleerd. Nu beseft mijn vader dat hij fout was
ooh meskiena dat je dit allemaal hebt moeten mee maken. :jammer:
dat vaders zoiets kunnen doen is gewoon onbegrijpelijk :jammer:
mijn vader die is ook zo, maar hij heeft gelukkig de juiste man voor mij uitgekozen
ondanks dat ik de eerste 8 maanden niet verliefd op hem was begin ik dat nu wel een beetje bij beetje te worden, mijn verloofde beloofd mij wel van alles. dat ik wel weer terug mag naar school en dat ik mag werken en zeker voor mijn rijbewijs mag gaan, maar ik reken er niet op.ik hoop het wel natuurlijk
maar ik zie zelf wel wat voor leven ik verder krijg.
ik ben nu al bijna een jaar verloofd en ga 15 juli trouwen met mijn neef uit duitsland, maar ja das niet zo erg,
zolang deze man mij maar gelukkig kan maken
serenity
01-06-2005, 16:00
ik ben gedwongen geweest tot een huwelijk met een vooze illegaal die me de les eens ging spellen: 1) studies niet afmaken 2)werken: forget about it 3) rijbewijs: in your dreams 4)buiten komen zonder hem: dood. Ik heb onder dwang getekend. Maar heb de rijkswacht ingeschakeld (cel gedwongen huwelijken). Huwelijk nietig verklaard, illegaal terug naar land van afkomst. Sorry, sommigen gaan denken wat een bitch, maar ik had hem gezegd dat ik hem niet wou. Ik had hem gevraagd te zeggen dat hij mij niet wou, daar mijn vader niet naar mij wou luisteren. Zijn reactie: "neen als je vader niet naar je wil luisteren, dan gaan we er gewoon mee verder, ook al wil je me niet, je zult dan moeten"
Die wou "PAPIEREN" en niet mij!!!!! Hij had me nooit voordien gezien. Wel is die zo lomp geweest om dat tegen zijn oom te zeggen, maar die is de beste vriend van mijn oom. Gevolg: mijn oom was razend en heeft mij gesteund doorheen de hel die ik meegemaakt heb en die heeft mijn vader een lesje geleerd. Nu beseft mijn vader dat hij fout was
Dan heb je toch een beetje geluk gehad met zo'n lieve oom...:)
Gelukkig is het nog goed afgelopen alhamdoullah.
serenity
01-06-2005, 16:01
mijn vader die is ook zo, maar hij heeft gelukkig de juiste man voor mij uitgekozen
ondanks dat ik de eerste 8 maanden niet verliefd op hem was begin ik dat nu wel een beetje bij beetje te worden, mijn verloofde beloofd mij wel van alles. dat ik wel weer terug mag naar school en dat ik mag werken en zeker voor mijn rijbewijs mag gaan, maar ik reken er niet op.ik hoop het wel natuurlijk
ik ben nu al bijna een jaar verloofd en ga 15 juli trouwen met mijn neef uit duitsland, maar ja das niet zo erg,
ik hoop dat je insha'allah toch gelukkig kan worden met hem :)
dank je lieverd
insha'allah word ik gelukkig
en inshallah vind jij de ware die jou ook gelukkig zal maken
;) :kus:
serenity
01-06-2005, 16:25
dank je wel :) ik hoop het!
soumia85
01-06-2005, 17:33
Mag ik vragen hoe oud je bent? En als je hem helemaal niet wilt ( gelukkig ben je wel verliefd op hem geworden), Wat zou jij en je vader doen?
Hopelijk ben ik niet te persoonlijk.
Groetjes Soum.
Mag ik vragen hoe oud je bent? En als je hem helemaal niet wilt ( gelukkig ben je wel verliefd op hem geworden), Wat zou jij en je vader doen?
Hopelijk ben ik niet te persoonlijk.
Groetjes Soum.
ik ben 2 weken geleden 18 geworden.
je vroeg mij wat ik zou doen als ik hem niet wilde
nou ik zou gewoon met hem trouwen of ik nou wil of niet.
mijn ouders zijn het belangrijkste voor me, en ik zou alles doen om hun tevreden te stellen. ook al doet het mezelf heel veel pijn, mijn vader heeft mij zelfs van school af gehaald, maar dat maakt nu niet meer zoveel uit. ik heb mijn verloofde pas sinds 3 weken geleden verteld dat ik nooit met hem had willen trouwen, en dat ik gedwongen was door mijn ouders, maar dat ik nu wel verliefd op hem ben geworden en mijn leven met hem wil delen.
hij heeft er zelf wel veel moeite mee dat ik gedwongen ben en hij vind het er dat ik het hem nooit heb laten merken, ik heb in het begin altijd gedaan alsof ik smoorverliefd op hem was terwijl dat niet zo was,
maar ja alles is al makteb daar kun je niks aan veranderen.
ik had ook liever mijn school af willen maken en een carriere op willen bouwen en een zelfstandige vrouw willen worden, maar mijn vader heeft mij daar de kans niet voor gegeven, maar ondanks alles hou ik toch van hem :)
als je nog meer vragen hebt mag je ze gewoon vragen
heb ik geen problemen mee :goedzo:
kussie rachida
..Batata..
01-06-2005, 17:55
Ik zou nooit met de ged8te kunnen leven met iemand waarvan ik niet hou toch mee te gaan trouwen, Ook al denk je bij je zelf misschien dat je toch ooit van diegene gaat houden NO WAY,.........
Ik heb echt medelijden voor die meisjes die uitgehuwelijkt worden
maar jah alles is mektab
soumia85
01-06-2005, 17:59
ik ben 2 weken geleden 18 geworden.
je vroeg mij wat ik zou doen als ik hem niet wilde
nou ik zou gewoon met hem trouwen of ik nou wil of niet.
mijn ouders zijn het belangrijkste voor me, en ik zou alles doen om hun tevreden te stellen. ook al doet het mezelf heel veel pijn, mijn vader heeft mij zelfs van school af gehaald, maar dat maakt nu niet meer zoveel uit. ik heb mijn verloofde pas sinds 3 weken geleden verteld dat ik nooit met hem had willen trouwen, en dat ik gedwongen was door mijn ouders, maar dat ik nu wel verliefd op hem ben geworden en mijn leven met hem wil delen.
hij heeft er zelf wel veel moeite mee dat ik gedwongen ben en hij vind het er dat ik het hem nooit heb laten merken, ik heb in het begin altijd gedaan alsof ik smoorverliefd op hem was terwijl dat niet zo was,
maar ja alles is al makteb daar kun je niks aan veranderen.
ik had ook liever mijn school af willen maken en een carriere op willen bouwen en een zelfstandige vrouw willen worden, maar mijn vader heeft mij daar de kans niet voor gegeven, maar ondanks alles hou ik toch van hem :)
als je nog meer vragen hebt mag je ze gewoon vragen
heb ik geen problemen mee :goedzo:
kussie rachida
Ik heb wel een bewondering voor je, dat je veel geduld hebt met je vader. Mijn vader zou het niet eens durven. Hij weet, dat ik em dan met mijn eigen handen vermoord :D . Je weet toch wel dat het niet toegestaan is in de islam om een dochter te dwingen tot een huwelijk. Is je aanstaande ook uitgehuwelijkt aan jou. Of had hij wel de kans om nee te zeggen.
Dank je wel, dat je zo open bent. :)
Groetjes Soum.
:eek: na het verhaal gelezen te hebben van resh17 besef ik nu pas wat voor geluk ik heb met mijn ouders man!!!! sjonne sjonne....:eek: ik ben echt van streek! bij mijn ouders staat alhamdulilaah carriere echt op nummer 1 en als we dan willen trouwen dan ligt de keus geheel bij ons!! jeetje man...wij meiden die NIET uitgehuwelijkt worden moeten echt even realiseren dat we ECHT heel heel heel heel veel geluk hebben en allah swt mogen bedanken!!!
meisje sterkte en heel veel liefde & geluk in je leven!!
Racegek
engeltje4evaah
01-06-2005, 18:06
resh17>>> Ik wens je heel en heel erg veel geluk en moge Allah jouw huwelijk zegenen :)
nee hij wilde het zelf
hij was al 4 jaar verliefd op me, maar durfde mij nooit aan te spreken
onze ouders die zeiden wel altijd van ja mijn zoon trouwt met jou dochter enz...(je weet hoe dat gaat bij mocro's) en ook als ik er bij was, maar ik had nooit gedacht dat het ook egt zou gebeuren.
het ergste was dat ik toen al een relatie had met een jongen waar ik heel veel van hield, en hij hield ook heel veel van mij, onze relatie was egt serieus, en we hadden egt veel respect voor elkaar, en hij deed alles voor me, hij behandelde mij als een godin, hij wist al dat ik misschien uitgehuwlijkt zou worden, maar hij wilde het niet geloven.(hij d8 van gebeurt toch niet) toen het uiteindelijk wel zo was , werd het een enorme schok voor hem
hij wilde niks meer met mij te maken hebbe, ik huilde dag en nacht, ik sloeg mij zelf, trok mij zelf aan mijn haren, gaf mijn moeder overal de schuld van
ik zei dat ik haar hate en haar na mijn bruiloft nooit meer wilde zien
dat deed haar veel pijn
ze smeekte mij om met mijn neeft te trouwen ze huilde aan mijn voeten
uiteindelijk heb ik ja gezegt voor mijn moeder
want ik en mijn moeder weten allebei dat mijn vader ons allebei kapot zou maken als ik tegen mijn verloofde en schoonouders vertelde dat ik niet wilde trouwen
maar ja
als mijn vader iets verkeerds heeft gedaan dan straft allah (swt) hem zelf wel
koesssss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.